Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2594 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום חברים, אשמח מאוד אם מישהוא מכיר את הבעיה.

הרכב שלי על גז ובמורשה לא מוכנים להתעסק עם זה, ובמוסכים אף אחד לא יודע להגיד לי מה הבעיה.

אז ככה, לפני שנתיים כשקניתי את הרכב היה רעש כמו של בריחת אויר ויש לרכב 'פחות כח', בחודשים האחרונים כשאני מניע והמנוע קר הדוושת גז לא מגיבה מיד, ואם אני עוזב את הגז ומאט המנוע נכבה.:x

מישהוא מכיר את זה? תודה רבה

פורסם

אם יש משיכת אוויר עדיין אז צינור ואקום כלשהו יבש/קרוע.

לדעתי הגמגום הוא תוצאה של תקלה במערכת ההצתה-הייתי מתחיל מבדיקה של חלקיה (חוטי הצתה/סלילים/מצתים)עד שתאותר התקלה.

אין איש בעולם שיוכל אותי למחוק אצלך אני קיים.

פורסם

תקלה של סליל או מצת לא יגרום לכיבוי מנוע.

אתה מתאר תקלה קלאסית של תערובת ענייה מידי. המקור יכול להיות כיול לא תקין של מערכת גז או כניסת אויר לא מדוד אל סעפת היניקה וכתוצאה מכך תערובת לא תקינה.

 

האם אותה תופעה מתרחשת גם כאשר המנוע עובד על בנזין בלבד?

אם כן, יש למצוא את מקור כניסת האויר ולטפל. יתכן צינור סדוק\קרוע\מנותק, מזרק גז שלא יושב טוב. פעם אחת נתקלתי אפילו בספעת יניקה שנסדקה בזמן התקנת מערכת גז.

יום טוב גם לך

פורסם
תקלה של סליל או מצת לא יגרום לכיבוי מנוע.

.

 

במכוניות ישנות שהיו לי בגיל פחות או יותר של בעל הרכב כמו מיצובישי לנסר (עם קרבורטור) ודייהטסו אפלאוז מוזרקת שהיו אצלי,גמגומים וכיבוי רכב הובילו להחלפת סליל הצתה (דייהטסו) ומפלג (3 פעמים ) במיצובישי-לכן לא הייתי פוסל את האפשרות הזו.

פותח הנושא,אם אתה מהמרכז,כדאי לך לפנות למוסך זיסו חבר הפורום- הוא מתמחה ברכבים יפניים ויוכל לאבחן את התקלה.

אין איש בעולם שיוכל אותי למחוק אצלך אני קיים.

פורסם (נערך)
במכוניות ישנות שהיו לי בגיל פחות או יותר של בעל הרכב כמו מיצובישי לנסר (עם קרבורטור) ודייהטסו אפלאוז מוזרקת שהיו אצלי,גמגומים וכיבוי רכב הובילו להחלפת סליל הצתה (דייהטסו) ומפלג (3 פעמים ) במיצובישי-לכן לא הייתי פוסל את האפשרות הזו.

ממש לא בגיל של הרכב המדובר. המיצובישי קרבורטור זה תחילת שנות ה90, אפלאוז זה אמצע שנות ה90. פה מדובר ברכב מודל 2005

פותח הנושא,אם אתה מהמרכז,כדאי לך לפנות למוסך זיסו חבר הפורום- הוא מתמחה ברכבים יפניים ויוכל לאבחן את התקלה.

 

לא כל דבר שקרה לך בגרוטאה אחת רלוונטי לרכבים אחרים, בייחוד כשמדובר ביותר מעשור שמבדיל בין הרכבים.

מזל שלא נתת בתור דוגמא איזה רכב עם פלטינות או איזה משהו עתיק אחר.

 

ברכבים שאתה מדבר עליהם יש סליל הצתה בודד לכל הצלינדרים. ברור שאם הוא כושל אז אין הצתה בכולם.

 

ברכב של פות"ש לכל צלינדר יש סליל הצתה משלו, ולכן כשל באחד מהם, ולעיתים אפילו בשניים מהם, לא יגרום לכיבוי מנוע.

עריכה אחרונה על ידי igal_zeltser

יום טוב גם לך

×
×
  • תוכן חדש...