Jump to content

שלמה777

  • הודעות

    1
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי שלמה777

  1. שלום חברים, אשמח מאוד אם מישהוא מכיר את הבעיה. הרכב שלי על גז ובמורשה לא מוכנים להתעסק עם זה, ובמוסכים אף אחד לא יודע להגיד לי מה הבעיה. אז ככה, לפני שנתיים כשקניתי את הרכב היה רעש כמו של בריחת אויר ויש לרכב 'פחות כח', בחודשים האחרונים כשאני מניע והמנוע קר הדוושת גז לא מגיבה מיד, ואם אני עוזב את הגז ומאט המנוע נכבה. מישהוא מכיר את זה? תודה רבה
×
×
  • תוכן חדש...