Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2627 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם, יש לי יונדאי אלנטרה, ובספר רכב רשום לי בתנאים רגילים לא צריך לעולם לבדוק ולהוסיף נוזל לתיבת הילוכים, אבל בתנאים קשים צריך כל 90 אלף. אז השאלה שלי מה אנחנו פה בישראל? תנאי נהיגה קשים או רגילים? תנאים קשים לפי הסבר שלהם זה נסיעות קצרות ונסיעה איטית, בוא נודה רובנו נוסעים רוב החיים נסיעות קצרות לעבודה הלוך חזור בפקקים ..אז כולנו עם תנאים קשים?

פורסם

בס"ד

 

בעיקרון, ממה שאני יודע, תנאים קשים, הכוונה לטמפ' סביבה ממוצעת מעל 32 מעלות ונסיעות קצרות יחסית, במילים אחרות, ארץ ישראל.

בנוסף לשמן גיר, נדרש לקצר את תדירות החלפת שמן המנוע ל-7500 ק"מ (בכל אופן, כך רשום בספר רכב של חבר, עם טוסון).

 

Sent from my SM-G950F using Tapatalk

אני קם כל בוקר בשביל הילדים, בלעדיהם הייתי קם בצהריים...:lol:

פורסם
בס"ד

 

בעיקרון, ממה שאני יודע, תנאים קשים, הכוונה לטמפ' סביבה ממוצעת מעל 32 מעלות ונסיעות קצרות יחסית, במילים אחרות, ארץ ישראל.

בנוסף לשמן גיר, נדרש לקצר את תדירות החלפת שמן המנוע ל-7500 ק"מ (בכל אופן, כך רשום בספר רכב של חבר, עם טוסון).

 

Sent from my SM-G950F using Tapatalk

 

כן זה מה שרשום אצלי. אני לא מכיר מישהו שעושה כל 7500 אלף טיפול

פורסם

בס"ד

 

אותו חבר, מבצע טיפול (שמן מנוע) כל 6500-7500 ק"מ.

על עצמי, אני יכול להעיד, כל 9 אלף ואפילו פחות.

 

Sent from my SM-G950F using Tapatalk

אני קם כל בוקר בשביל הילדים, בלעדיהם הייתי קם בצהריים...:lol:

פורסם
בס"ד

 

אותו חבר, מבצע טיפול (שמן מנוע) כל 6500-7500 ק"מ.

על עצמי, אני יכול להעיד, כל 9 אלף ואפילו פחות.

 

Sent from my SM-G950F using Tapatalk

 

אתה עושה את זה במוסך פרטי או במוסך רשמי? אני לא יודע אם מוסך פרטי עושה טיפול לפי ספר הרכב של כל ק''מ במדוייק. ומוסך מרכזי של אותה חברת רכב, מחוייב לעשות לפי הספר. הבעייה שהוא לוקח כפול 4 ממוסך פרטי

פורסם (נערך)

בס"ד

 

גם אני וגם החבר, מבצעים את זה לבד.

אני לא מכיר מוסך שיסרב להחליף שמן+פילטר, בגלל שזה לא לפי הספר.

 

עריכה:

אני ועוד רבים בפורום, מנהלים מעקב אחר טיפולים ועוד דברים שקשורים לרכב.

יש לי רישום מדוקדק של כל טיפול, אלו חלפים, ק"מ ותאריך.

 

 

Sent from my SM-G950F using Tapatalk

עריכה אחרונה על ידי rotemb

אני קם כל בוקר בשביל הילדים, בלעדיהם הייתי קם בצהריים...:lol:

פורסם
שלום לכולם, יש לי יונדאי אלנטרה, ובספר רכב רשום לי בתנאים רגילים לא צריך לעולם לבדוק ולהוסיף נוזל לתיבת הילוכים, אבל בתנאים קשים צריך כל 90 אלף. אז השאלה שלי מה אנחנו פה בישראל? תנאי נהיגה קשים או רגילים? תנאים קשים לפי הסבר שלהם זה נסיעות קצרות ונסיעה איטית, בוא נודה רובנו נוסעים רוב החיים נסיעות קצרות לעבודה הלוך חזור בפקקים ..אז כולנו עם תנאים קשים?

 

נראה לי שהתכוונת להחלפת שמן גיר. לא לבדיקה והוספה. אנשים בארץ נוסעים באופן שונה ולכן התחזוקה המומלצת שלהם תהיה שונה. לא סיפור מסובך. תנאים קשים בד"כ זה לא רק נסיעות קצרות ונסיעה איטית.

×
×
  • תוכן חדש...