Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7761 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
אולי תלך על סאבים של סרווין הם יותר נצילים מרוקפורד .

 

עם אתה רוצה מגבר יותר נציל בחשמל תלך על מגבר CLASS D

 

הנה מגבר לא כל כך יקר

 

http://www.soundonline.co.il/Product.asp?Pid=LA10001&Cat2Cat1ID=3&Cat2ID=3

המגבר נראה קטלני ,שמעת אותו?,ואם כן על איזה סאבים ?

A MACHINE , KEPT ALIVE BY HIS LOVE

פורסם

שמעתי אותו במפגש האחרון שהיה בשבת שעברה על 2 סאבים של סרווין ווגה ווגה 10 אינץ ובהחלט היתרשמתי ממנו לטובה .

פורסם

שלום לך

אחי אם בחרת אז נכון שמעת קודם את הציוד הזה

תמשיך תלך על זה תשקיע על קבל ועל החלפת אלטנאטור וזהו זאת הדרך היעלה במאזדה אפילו שתתקין לך מגבר אחר או ציוד אחר כי רוב המכניות היפניות שמתנקנים להם מערכות צריך להשקיע באלטנאטור ובמצבר אחרת יווצר לך סיבוכים עם מערכת האזעקה ועם מערכת החשמל לא תרגיש את זה על המקום

פורסם

מה זה השטויות האלה !

 

לי יש מאזדה עם מערכת מכובדת והיא עובדת כראוי בלי שום בעיה בחשמל או בהזעקה .

פורסם
שלום לך

אחי אם בחרת אז נכון שמעת קודם את הציוד הזה

תמשיך תלך על זה תשקיע על קבל ועל החלפת אלטנאטור וזהו זאת הדרך היעלה במאזדה אפילו שתתקין לך מגבר אחר או ציוד אחר כי רוב המכניות היפניות שמתנקנים להם מערכות צריך להשקיע באלטנאטור ובמצבר אחרת יווצר לך סיבוכים עם מערכת האזעקה ועם מערכת החשמל לא תרגיש את זה על המקום

דבר ראשון: תלמד להשתמש בחברינו הנכבדים, פסיק ונקודה.

דבר שני: אל תזרוק ככה שטויות באויר.(רמז:FAQ)

בהצלחה.

:king:

פורסם
שלום לך

אחי אם בחרת אז נכון שמעת קודם את הציוד הזה

תמשיך תלך על זה תשקיע על קבל ועל החלפת אלטנאטור וזהו זאת הדרך היעלה במאזדה אפילו שתתקין לך מגבר אחר או ציוד אחר כי רוב המכניות היפניות שמתנקנים להם מערכות צריך להשקיע באלטנאטור ובמצבר אחרת יווצר לך סיבוכים עם מערכת האזעקה ועם מערכת החשמל לא תרגיש את זה על המקום

אין לי מושג מאיפה אתה מביא את השטויות האלה,אני מכיר הרבה אנשים עם רכבים יפניים עם מערכות ולא ניתקלו עם באף בעיית חשמל, אם אתה אומר כאלה טענות אז תבוא עם משהו שעומד מאחוריהם כי לזרוק ככה שטויות באויר זה לא חכמה גדולה
פורסם

למה אתה נכנס לסרטים ?

אני לא יודע מה מצב השחמל ברכב שלך אבל אם הוא לא גרוע בצורה מיוחדת אתה לא תתקל בבעיות ביום יום

זה מגבר מצויין שנותן תמורה מצויינת למחיר שלו

אני לא רואה סיבה לא לקנות אותו

לשדרג אלטרנטור לפני שיש לך מגבר?

אולי תקנה עגלה לפני שיש לך סוס...?

פורסם

מתן נתן נקודה נכונה.

אפילו אם במצב אופטימלי המגבר אכן ישבית את מערכת החשמל של הרכב, אף אחד לא ערב לנו שזה אופי השמיעה ואופי הניצול הקבוע של המשתמש.

 

סביר מאוד להניח - שהוא לא יתקרב לזה באופן שוטף .... רק הניסיון יעיד אם זה "יספק" את הסחורה או לא ..

או ללכת לחשמלאי, ולהתחיל לעשות מדידות ..

המשתמש עזב את הפורום.

if i have seen farther than other men it is because i have stood on the shoulders of giants

×
×
  • תוכן חדש...