Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7756 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

טוב בשעה טובה היום(יום רביעי) קיבלתי תאופנוע החדש שלי.

זה יאמהה דיטי 2002.

מגיע לי מזל טוב והמון אחרי חצי שנה שלא התייאשתי לחפש אחרי דיטים 2000 ומעלה...

icon_lol.gif

ועכשיו לרגע המרגש התמונות:

p32100497gj.jpg

 

 

p32100485df.jpg

תהנווווווווווו

 

***אני יודע שאולי זה 50 סמ"ק ולא מענין את חלקכם אך בכל זאת רציתי לשתף אותכם עם הקניה של האופנוע הראשון שלי אחרי הקטנוע שנסעתי עליו הרי כולנו משפחת אופנוענים ולא משנה אם זה 50 או יותר ככה אני חושב לפחות...:-)

פורסם

תודה.

 

מצבו בהחלט סביר+, והוא עלה לי 13 אלף עם כל התיקונים והכל(רפידות בלם קדמי חדשות,זוג גרמושקות חדשות שצריכות להגיע,זוג פרינגים צדדים מאחורה שצריך להזמין מהחברה,כבל סקלה וסידור הג'ק+כיוון הקלאץ ברקסים ועוד כמה דברים כמו שמן גיר ומנוע , ומים לרדיאטור וגירוז שרשרת משו כזה)

עכשיו נשאר רק לקנות קסדה במידה שלי כי הקסדה הנוכחית קטנה מאוד עליי.

:-)

פורסם
תתחדש אחי, נראה מצב טוב...

כמה הוא עלה לך?

תהיה זעיר.

אני ממליץ לו להיות גדול דווקא, בכל מה שהוא שהוא עושה...

 

להיות זעיר על הכביש זה מסוכן - תהיה זהיר וחזק, ותשרוד יותר.

הכרובלוג

מחירון אופנועים

מנהל תחום אופנועי הכביש בקבוצת "עופר-אבניר" - המותגים: Suzuki, Aprilia, Moto Guzzi, Husqvarna

פורסם
מזל טוב....

וכמו שנאמר : בכביש אל תהיה צודק תהיה חכם.....את ה על אופנוע אין לך סיכוי להיות צודק:wink:

 

 

מצטרף לעכברון בברכה...

 

 

מזל טוב..., ובלי שטויות (מיותרות) עם האופנוע...

-tPR:ReDesign

-"We Do Better at 45°"

פורסם

וואלה סוף סוף, קניתה....

מזל טוב! תתחדש!

וסע בזהירות...

באמת עשיתה הפתעה כמו שאמרתה

פיאג'ו טייפון ז"ל

פורסם

תודה לכולם.

קניתי מקלי אופנועים שהילד השאיר את האופנוע אצלו לתיווך יום אחרי ששאלתי אותו אם יש לו אחד, והילד קנה ממנו GPZ ומכר לי תדיטי.

תודה על כל הברכות והאיחולים.

וכן בהחלט זאתי הייתה הפתעה אפילו לי...:-P

פורסם

שיהיה במזל"ט!!!

 

תהנה המון...!

ובלי שטויות אה? ז'תומרת עד גבול מסויים.

 

והנה עוד דוגמא למה בישראל האנשים קצת לא בסדר חחח..

אחרי DT לעלות על GPZ?

קצת תמוהה לא?

בעליו החדש של HONDA CR 125!!

פורסם

שיהיה במזל"ט!!!

 

תהנה המון...!

ובלי שטויות אה? ז'תומרת עד גבול מסויים.

 

והנה עוד דוגמא למה בישראל האנשים קצת לא בסדר חחח..

אחרי DT לעלות על GPZ?

קצת תמוהה לא?
למה תמוה?

הכל תלוי בבן אדם.. יש כאלה שעולים ישר על GPZ, בלי הDT בדרך.. GPZ זה לא סוף הדרך, כן?

שלא להזכיר מדינות יותר מתוקנות בהן אנשים יכולים לעלות ישר על כל אופנוע..

אני אישית תומך בעלייה הדרגתית, אבל הכל בפרופורציות. GPZ זה לא כלכך מפחיד.

פורסם

מברוכ! לאחר למעלה מ - 12 אופנועים, אני עדיין לא שוכח את האופנוע הראשון שלי: ימהה DT 50 משנת 1983. כן כן, בשנות השמונים הביאו לכאן כמה כלים בודדים. כמובן שעיצוב והמנוע היו אחרים. לאחר שגם הקיט 65 סמ"ק לא סיפק סחיבה ראויה לשמה, נכנעתי וקניתי TSX50 של סוזוקי.

עשה חיים ושמור על עצמך. אופנוע (גם אם קטן) בגיל 16 זו חוויה בלתי נשכחת.

×
×
  • תוכן חדש...