Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2607 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

יש ברשותי מכונת קפה של ספינל שכעת ביצענו בה החיאה (החלפת פילטר מים) והזמנו פודים.

 

אציין שמהמכונה יוצא קפה מעולה, פשוטה לשימוש וגם יוצא טעים אבל השימוש בפודים מרגיש קצת מיושן ומוזר, מה גם שמחיר פודים בקניה של כמות יחסית קטנה זה 2 ש''ח לאחד שזה נראה לי יקר.

 

שוקל אם להשאיר אותה או אולי למכור ולקנות מכונה פשוטה עם קפסולות.

 

תמונה להמחשת המכונה מצורפת.

90f2f6e8b18e9fa351d479b3de55bc6a.gif

 

Sent from my MI 8 using Tapatalk

VW GOLF MK2 1.3

FIAT 500L 1.4

MG4 

פורסם

בסה"כ הפרינציפ של שימוש במכונת פודים ומכונת קפסולות דומה.

 

הקפסולות עולות 2 ש"ח ויותר ליחידה.

 

ועל טעם וריח אין להתווכח.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

הקפסולות של נספרסו אכן עולות 2 ש"ח ואף מעבר לכך.

קפסולות של עלית, שהן לא רעות בכלל, אני קונה 40 קפסולות ב 50 ש"ח. 1.2 ש"ח לקפסולה.

www.car-pad.co.il - טיפים, חדשות, השקות, מבחנים, ועוד. על מכוניות. רק על מכוניות. 

כתב רכב וצרכנות רכב - אתר ומגזין 'אוטו'

 

לשעבר:

עורך פודקאסט הרכב 'דרייב' . מגיש יחד עם בועז קורפל וקינן כהן.

כתב הרכב של ביזפורטל, אתר הפיננסים. 

פורסם

האמת לא חשבתי לפנות לאיביי ואמאזון, עשיתי חיפוש ודווקא יש מבחריפה, גם המחיר מעט זול יותר.

 

Sent from my MI 8 using Tapatalk

VW GOLF MK2 1.3

FIAT 500L 1.4

MG4 

  • חודש מאוחר יותר...
פורסם (נערך)

הקפצה מנצל"ש.

ברשותי מכונה של דלונגי (פודים) בת כ3-4 שנים.

אני דואג לנקות את המכונה עם מלח לימון אחרי כל 200 כוסות בערך. (שנגמרים הפודים).

לאחרונה שמתי לב שהמכונה התחילה לגמגם והיא נהייתה מאד איטית (הזרימה של המים), לא משנה כמה ניקיתי אותה או את הפילטרים שלה.

אני לא יודע אם להחליף שוב למכונה רגילה של פודים או ללכת על נספרסו וזהו.

מבחינת תפעול אני מאמין שהנספרסו מעט נוחה יותר.

 

אולי חומר חריף יותר יכול לעזור בהנחה וזו בעיה של סתימה ולא בעיה מכאנית במשאבה וכד'?

https://www.coffee4u.co.il/items/732805-%D7%A0%D7%95%D7%96%D7%9C-%D7%9C%D7%A0%D7%99%D7%A7%D7%95%D7%99-%D7%90%D7%91%D7%A0%D7%99%D7%AA-5-%D7%98%D7%99%D7%A4%D7%95%D7%9C%D7%99%D7%9D-Delonghi#techDetailsAName

עריכה אחרונה על ידי Benor
פורסם

ככל הנראה המכונה גמורה, זה בערך אורך החיים של מכונות של דלונגי. היתה לי אחת ומאוד אהבתי אותה אבל אחרי כמה שנים היא מתה גם.

בעיקרון מומלץ להשתמש במים שעברו סינון מאבנית או ריכוך (לא בריטה) כדי שהמכונה לא תתבלה במהירות. המים בישראל ידועים כקשים מאוד.

Time is never time at all, you can never ever leave without leaving a piece of youth

פורסם

לדעתי מי שמקבל מים מותפלים לא סובל מהאבנית (או כמעט ולא). מי ששותה מים שאובים - בונה מסלעות בקומקום. אני שיך לקבוצה השניה (חיפה).

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

השבוע התקינו לנו בבית מערכת water conditioner שכוללת מרכך מים. מדובר על 2 מיכלים שיושבים אצלנו בגראג׳ ומסננים את כל המים הנכנסים לבית.

במכונת הקפה שלי אני עדיין בוחר להשתמש במים שהם מסוננים ומרוככים שאני קונה בוולמארט, פשוט כי המכונה שלי ממש יקרה וכך היצרן ממליץ.

Time is never time at all, you can never ever leave without leaving a piece of youth

פורסם

טוב, ניסיתי קצת לשחק עם המכונה ו"לסדר" אותה ולצערי כרגע היא מושבתת.

אני חושב לעבור למכונה של קפסולות ולנספרסו.

מקציף חיצוני יש.

האדם הדגמים הזולים מספקים?

×
×
  • תוכן חדש...