Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

ממשק תפעול מזגן 3008/A8


MikMan
שימו לב! השרשור הזה בן 1994 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

שלום לכולם

 

בהרבה מבחני דרך על פיז'ו 3008 אני רואה שמתלוננים על תפעול מערכת המיזוג/איורור ברכב. שהיא מסך נגיעה ואין לחצנים כמו פעם ושזה מסיט את המבט של הנהג מהדרך ושהיו מעדיפים בתצורה הרגילה. היתה תחושה שפיז'ו עשו משהו חדש ויצירתי אבל לא טוב. אז לאחרונה יצא לי לנהוג באוודי A8 חדשה ומה אתם יודעים... הגרמנים האלה שלא יודעים ליצר מכוניות אכותית נוחות עם סביבת נהיגה נוחה עשו אותו הדבר. בקונסולה האמצעית ישנם 2 מסכי מגע. האחד עליון לוויז רדיו וכו.. וממש מתחתיו (בניגוד לפיז'ו שזה נימצא כמעט בקו העניים) מערכת תפעול המזגן דיגיטלית מלאה!

אני בטוח שאם בוחני הרכב היה עושים נסיעת מבחן על A8 הם לא היו מעיזים להגיד מילה רעה על המערכת הזו, אבל על מכוניות עממיות שבאמת מנסות להשתפר תמיד צריך לדחוף איזה פגם.

אני לא עובד בפיז'ו אין לי אחת כזו אבל היתי חייב לשפוך את אשר על ליבי...

 

Sent from my SM-N950F using Tapatalk

ערן EMT-P

NISSAN X-trial 2017.

VW GOLF Mk7.5 150 HP

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זה לא שיפור. מסכי מגע זו רעה חולה שמתפשטת בכל היצרנים. זה שאודי מחקים את פיג'ו זה מביך. שניהם כנראה מחקים את טסלה.

לא כל דבר צריך להיות כמו טלפון.

חוסך ליצרן כסף ומקום אבל דופק ומסכן את הלקוח. למה אין פקודות קוליות ?

חכה עוד קצת וגם בלם חירום יהיה תפריט במסך...

https://car-images.bauersecure.com/pagefiles/71706/480x0/audi_a8_2017_15.jpg

גם אם זה מסך מגע יעודי זה לא משפר כלום . הסטת מבט זו סכנה

 

טסלה

https://www3-pcmag-com.cdn.ampproject.org/ii/w820/www3.pcmag.com/media/images/478113-2015-tesla-model-s-p85d.jpg

 

דווקא המימוש של פיג'ו יחסית האופציה הכי פחות מסוכנת.

עריכה אחרונה על ידי save
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

להבנתי ב-A8 יש מסך יעודי למזגן בעוד שבפיג'ו המסך הזה משותף עם המולטימדיה. זה חתיכת הבדל ולכן ההשוואה לא במקום.

"Weyland Yutani Corp - "Building Better Worlds

Porsche GT4, Audi A3

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מצד שני עוד שנה אודי A8 אוטונומית בדרגה 5.

כל הדשבורד והשמשה מערכת בידור מבוססת מסכי מגע. בעצם מי צריך בכלל שמשה קדמית ?!

אז מה שקרה פה זה בלבול קטן בשלבים למימוש רכב אוטונומי .

עריכה אחרונה על ידי save
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

גם בקקטוס תפעול המזגן מהמסך.

זה לא נוח, כי אם המסך תקוע רגע על פונקציה אחרת (למשל, מתקשר בסלולרי) אי אפשר לתפעל את המזגן.

 

אבל מבחינת בטיחות הוא טוחן את כפתורי התפעול של הגולף, שקבורים ליד ידית ההילוכים.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

חבל שלא עושים שליטה מההגה על המזגן כמו באמריקאיות הישנות.

ברכב שלי אני משנה את הטמפ' והעוצמה של המזגן כאילו הגברתי או הנמכתי ווליום ברדיו והכל באמצעות האגודל כששני הידיים נשארות על ההגה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זה לא שיפור. מסכי מגע זו רעה חולה שמתפשטת בכל היצרנים. זה שאודי מחקים את פיג'ו זה מביך. שניהם כנראה מחקים את טסלה.

לא כל דבר צריך להיות כמו טלפון.

חוסך ליצרן כסף ומקום אבל דופק ומסכן את הלקוח. למה אין פקודות קוליות ?

חכה עוד קצת וגם בלם חירום יהיה תפריט במסך...

https://car-images.bauersecure.com/pagefiles/71706/480x0/audi_a8_2017_15.jpg

גם אם זה מסך מגע יעודי זה לא משפר כלום . הסטת מבט זו סכנה

 

טסלה

https://www3-pcmag-com.cdn.ampproject.org/ii/w820/www3.pcmag.com/media/images/478113-2015-tesla-model-s-p85d.jpg

 

דווקא המימוש של פיג'ו יחסית האופציה הכי פחות מסוכנת.

על הרבה דברים בעשור האחרון אמרו "רעה חולה" ובכל זאת כניראה זה העתיד ועם זה נצטרך להסתדר.

 

Sent from my SM-N950F using Tapatalk

ערן EMT-P

NISSAN X-trial 2017.

VW GOLF Mk7.5 150 HP

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זה לא נוח, כי אם המסך תקוע רגע על פונקציה אחרת (למשל, מתקשר בסלולרי) אי אפשר לתפעל את המזגן.

 

.

 

אין כפתורי קיצור דרך פיזיים לעבור בין מצבי המסך השונים כמו ב- 3008?

 

וב- 3008 כאשר המסך במצב שיחה, האם לחיצה על לחצן קיצור הדרך הפיזי של המזגן אכן תעביר את המסך למצב מזגן עוד במהלך השיחה?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כמובן שעובר,אני חייב לציין שבהתחלה גם לי זה נראה לא ממש אינטואטיבי,לאחר חצי שנה של שימוש אני מפעיל את כל המערכות דרך המסך בקלות ובנוחות,בכל מקרה גם שמכוונים בכל רכב את הבקרת אקלים או הרדיו מסיטים את המבט.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא מדוייק . היו לי שני רכבים שברגע שהגעתי לידית הילוכים , בצורה עיוורת יכולתי להגיע לכפתור בקרת אקלים שלידה. כפתור מחורץ עגול וגדול. גם בלילה חשוך בלי להוריד את העין.

 

https://ae01.alicdn.com/kf/HTB1ahAbxx9YBuNjy0Ffq6xIsVXaN/FIT-FOR-MAZDA-2-M2-DEMIO-2007-2014-SWITCH-KNOB-KNOBS-HEATER-HEAT-CLIMATE-CONTROL-BUTTONS.jpg

 

גם אם הורדת מבט לכפתור, צריך לזכור שמרגע שהעין בערך ראתה אותו , נגמר המבט. היד כבר נשלחה ,הוספה והורדה היתה עיוורת לחלוטין . היו גם נקישות בכפתור .

לא כל הכפתורים הפיזיים טובים . למשל הכפתור בפיג'ו הישנה הוא אמנם עם נקישות אבל הסתובב אינסופית. לא אהב סיבובים מהירים . סיבוב מהיר העלה את המפוח רק בקצת. סיבוב איטי היה מעלה הרבה יותר .

 

למצוא כפתור מגע בגודל של 100x100 פיקסלים זה כבר דורש תשומת לב

עריכה אחרונה על ידי save
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

להבנתי ב-A8 יש מסך יעודי למזגן בעוד שבפיג'ו המסך הזה משותף עם המולטימדיה. זה חתיכת הבדל ולכן ההשוואה לא במקום.

בעוד המסך בפז'ו הוא בגובה העיניים, זה שבאודי נמוך מאוד. בפז'ו אין בעיה לעבור לפונקצית המיזוג ע"י לחיצה על כפתור פיזי נגיש. אז נכון ש"ההשוואה לא במקום", השאלה אצל מי זה נכון יותר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

גם בקקטוס תפעול המזגן מהמסך.

זה לא נוח, כי אם המסך תקוע רגע על פונקציה אחרת (למשל, מתקשר בסלולרי) אי אפשר לתפעל את המזגן.

 

אבל מבחינת בטיחות הוא טוחן את כפתורי התפעול של הגולף, שקבורים ליד ידית ההילוכים.

 

בגולף אתה יכול לתפעל את הכפתורים בצורה עיוורת.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ההבדל הגדול בין מסך לכפתור זה שבכפתור מספיק מבט חטוף (ברמה של להעיף מבט בלוח השעונים) כדי למצוא את הכפתור וכל השאר על ידי מישוש. במבך מגע אתה צריך להעיף מבט ממושך כדי לכווח את האצבע למקום המתאים ולראות שהיא עשתה מה שהיתה אמורה לעשות.

 

מעבר לזה כשאני נוהג אני נהג ולא פסנתרן. כפתורי השליטה צריכים להיות כאלה שלא אצטרך לחפש אותם

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אם כבר לדחוף מסכי מגע בכל פינה שיעשו את זה יפה , שימושי ובטיחותי. שילמדו מאלפא רומיאו ג'ולייטה

https://carwow-uk-wp-1.imgix.net/Alfa-Giulia-Interior1.jpg

 

שימו לב מה יש מול ידית הילוכים.

עריכה אחרונה על ידי save
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 1994 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...