Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

שרשור מתגלגל - שברולט ספארק LTZ 1.4


פוסטים מומלצים

פורסם
בתאריך 28.11.2020 בשעה 09:56, Shab00 כתב:

קודם כל לדעתי זאת המיני הכי שווה לקנות בקטגוריה מבחינת אבזור, צריכת דלק, כוח, מראה, וטכנולוגיה.

הייתה לי ספרק 17 כמעט 3 שנים ואם הירידת ערך מדאיגה אותך לא כל כך הייתי דואג 

קניתי את הספארק שלי ליסינג 0קמ ב62 אלף, אחרי כמעט 3 שנים מכרתי אותה ב44 אלף אבל חיפשתי חודשיים מישהו שישלם לי את המחיר שאני מבקש ובתכלס? הוא שילם יותר ממה שהוא היה צריך ממוצע ההצעות היו 41-42 והאוטו היה צריך 4 גלגלים חדשים, טסט עוד חודשיים, לפני תום אחריות ועוד דברים

בקיצור לא ירידה מטורפת אל אתה קונה במחיר הנכון

 

באמת זכית, תודה על השיתוף אגב

פורסם
בתאריך 28.11.2020 בשעה 10:55, TsachiE כתב:

הבנתי. מה הכוונה גיר מתקדם יותר,  במה זה מתבטא?

 

 

יונדאי וקיה חברות מעולות. והI10 והפיקנטו, מכוניות מעולות. מה שכן, צריכת הדלק של יונדאי לא משהו , מסכים.

הגיר בפיקנטו מיושן ותיק ואמין. 

גיר פלנטרי 4 הילוכים לעומת גיר רציף בספארק עם חלוקה מלאכותית להילוכים. 

מה הוא נותן ?  במהירות שיוט המנוע שקט יותר, וצריכת הדלק עדיפה. 

החיסרון שלו שבהאצה הוא מרעיש והתגובתיות שלו מעט עצלה.  יש השהיה מרגע הלחיצה על הדוושה ועד להאצה. 

  • רעיון טוב! 1
פורסם
בתאריך 28.11.2020 בשעה 09:51, TsachiE כתב:

 

למה הלכת על הספארק ולא על המקבילות פיקנטו/i10?

מה הטה את הכף לטובת הספארק?

אני גם מחזיק ספארק LTZ 2016 שאשתי נוסעת בה.

הסיבה לבחור דווקא בה היא שאתה מקבל רכב מאובזר, נוח וחזק אבל קטן. אתה לר מרגיש שסכו במשהוא כמו אבזור, דיפונים וכו' ומקבל למעשה את החבילה הכי מאוזנת.

 

המינוס שלה זה תא מטען סמלי אבל אם הוא לא חשוב לך אז זו אחלה בחירה.

  • רעיון טוב! 1

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

  • 3 שבועות מאוחר יותר ...
פורסם

ערב טוב, אני נוסע על שברולט ספארק שנת 2017. בשבוע האחרון הרגשתי שלרכב קשה להניע, שפתחתי את המחסה מנוע ראיתי קורוזיה סביב המצבר. היום כשניסתי להפעיל את הרכב, לא היה חשמל כלל באוטו וכשפתחתי את המחסה מנוע ראיתי שהקטוב של הפלוס של הרכב התנתנק מהחיבור שלו לפלוס של המצבר. השאלה שלי, כמה לדעתכם מוערך התיקון של הדבר הזה? זה למעשה החלפת בורג בלבד לא?

אשמח לעזרה

תודה!

פורסם
אני גם מחזיק ספארק LTZ 2016 שאשתי נוסעת בה.
הסיבה לבחור דווקא בה היא שאתה מקבל רכב מאובזר, נוח וחזק אבל קטן. אתה לר מרגיש שסכו במשהוא כמו אבזור, דיפונים וכו' ומקבל למעשה את החבילה הכי מאוזנת.
 
המינוס שלה זה תא מטען סמלי אבל אם הוא לא חשוב לך אז זו אחלה בחירה.
גם לאשתי יש ספארק 2016 שנקנתה חדשה, כעת עם 126 אלף ק"מ, ואני חיבב לציין שיש מצב שהרכב הבא שלה יהיה שוב אותו הרכב. חבילה מצויינת שהפתיעה אותי מאד לטובה.

Sent from my POCOPHONE F1 using Tapatalk

ארליך, תביא אורז, מקרוני וביצים

פורסם
בתאריך 28.11.2020 בשעה 10:19, yulianx כתב:

18 אלף ש״ח ל3 שנים זאת ירידת ערך לא רעה.

 

זה לא מדד וזה לא מעניין בכמה כסף הרכב ירד. (כלומר, זה כן מעניין, רק לא בשקלים, אלא באחוזים, זה מדד יותר "אמיתי")

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

  • חודש מאוחר יותר...
פורסם (נערך)

אז הגיע הזמן לעשות טיפול 45,000 - הנחשב לטיפול קטן. 

 

לאור התקופה וחוסר הרצון שלי לנסוע בתחב"צ או במונית הפעם חרגתי ממנהגי, ושלמתי עוד קצת אקסטרה בשביל שיבואו לאסוף את הרכב מהבית ולהחזירו.  ה"תענוג" עלה כ150 ש"ח. 

הרכב זה עתה נאסף. 

 

מבחינה אסתטית - השטיחים אכזבו מבחינת העמידות שלהם ויש בהם חורים (בקדמיים) .

אחליף מתישהו לשטיחי גומי. 

 

הציפוי שמקיף את כפתורי ההגה (הפלסטי) התחיל להתקלף. 

פרט לזה , הכל עומד במקום והרכב לא משמיע קרקושים למינהם.  

 

אעדכן בהמשך. 

עריכה אחרונה על ידי Benor
פורסם (נערך)

לא היתה לך אפשרות לנסוע עם הרכב למוסך והישאר שם עד סוף הטיפול ? 

אם ה 810 כולל את ה 150 זה בסדר גמור ואם לא,מה החליפו ב 800 ש"ח ? (מה כולל הטיפול הקטן ?)

עריכה אחרונה על ידי colauti 9

אין איש בעולם שיוכל אותי למחוק אצלך אני קיים.

פורסם (נערך)

 

למען האמת לא חשבתי עליה, אבל גם אם כן הייתי מעדיף שלא.

אני לא הייתי מגדיר את עצמי כאדם בזבזן ופזרן, אבל ניחא העוד 120 ש"ח האלה מבחינתי הם חלק מההוצאות על הרכב. 

בד"כ מה שהייתי עושה:  נוסע למוסך בנתניה משאיר אותה שם, וממשיך משם  לעבודה/הביתה באמצעות הרכבת.  

אבל בשנה האחרונה המציאות השתנתה. 

תיכף אעלה לכאן חשבונית.

 

הערה:

המסיר פיח מתייחס לביצוע "ניקוי מצערת" שיעצו לי לעשות והסכמתי ולא לתוסף דלק.

IMG_20210210_145221.jpg

עריכה אחרונה על ידי Benor
פורסם

האמת שעלות הטיפול עצמו בעלל לא גבוה, להיפך.

  • רעיון טוב! 2

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

וזה שעוד שמו תוסף דלק ב 120 שקל. זה שיטת מצליח של המורשים.

 

גם לי רשמו את זה בטיפול וכששאלתי למה שמו מיד זיכו אותי.

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם (נערך)

בד"כ הם אכן מכניסים אותו.

הפעם מדובר בניקוי מצערת.  (בהנחה והוא אכן בוצע כפי שסוכם).

בעצם הם לא פירטו על מה בדיוק מדובר ייתכן ומדובר בתוסף הדלק הסורר?

עריכה אחרונה על ידי Benor
פורסם

תוסף דלק שמנקה:

CBFB7CBB-DD3B-4F47-A9C5-A5FE63388335.thumb.png.aa9b211533a6a7cbebe12a70a80ada60.png

 

 

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם (נערך)

לתוסף בלבד זה מחיר מופקע- מחיר בתחנות הדלק עד 90 ש"ח.

אם בוצע ניקוי מצערת עם החומר הזה- המחיר בסדר גמור.

בנוסף,אני רואה,שיש להם טראומה ממנועי הטורבו של שברולט/אופל והם משתמשים באותו השמן כדי למנוע LSPI עבור מנוע,שלא שמעתי עליו תלונה אחת.. מעניין.

 

עריכה אחרונה על ידי colauti 9

אין איש בעולם שיוכל אותי למחוק אצלך אני קיים.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...