ערב טוב, אני נוסע על שברולט ספארק שנת 2017. בשבוע האחרון הרגשתי שלרכב קשה להניע, שפתחתי את המחסה מנוע ראיתי קורוזיה סביב המצבר. היום כשניסתי להפעיל את הרכב, לא היה חשמל כלל באוטו וכשפתחתי את המחסה מנוע ראיתי שהקטוב של הפלוס של הרכב התנתנק מהחיבור שלו לפלוס של המצבר. השאלה שלי, כמה לדעתכם מוערך התיקון של הדבר הזה? זה למעשה החלפת בורג בלבד לא?
אשמח לעזרה
תודה!