Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

סופר מיני חדשה עד 120k


Acoca_N
שימו לב! השרשור הזה בן 1970 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

מבחינה סטטיסטית אפשר לראות שמספר ההרוגים משנת 1992 למשל לעומת היום, נמוך משמעותית.

מבחני הריסוק כל הזמן משתנים ומשתדרגים עם השנים.

זה לא שהם לא שווים הרבה, פשוט הם לא יכולים לתת 100% מענה לכל סוגי הפגיעות. אם כי, הם עובדים על סטטיסטיקות.

למשל בארה"ב התחילו עם מבחן ה small overlap כי הבינו שיש אצלם לא מעט תאונות בהן רק 25% מהחלק הקדמי של הרכב נפגע ואז אין לאנרגיה לאן להתפזר והיא עוברת לתא הנוסעים.

עם הזמן יצרנים יישרו קו בנושא והיום יש לא מעט מכוניות חדשות שקיבלו שם ציונים טובים.

אז אתה צריך לעשות את ההשתדלות שלך לקנות רכב הכי בטיחותי שיש, ולדעתי מה שלא פחות חשוב זה לקחת קורס נהיגה מתקדמת שיסייע לא מעט בלצפות מצבי חירום ולדעת מה עושים במצבי חירום שזה לא פחות חשוב (אם לא יותר) מהרמה הבטיחותית של הרכב ואם יש לו תיקון סטייה מנתיב או לא.

 

אם רכב א' קיבל 94% בהגנה על מבוגרים והשני קיבל 88%, זה לא אומר שהרכב שקיבל 88% גרוע.

תסתכל על מבחני ריסוק משנת 1997 ואפילו מתחילת שנות ה 2000 ותבין איזו התקדמות יש בנושא.

 

 

עריכה: לפני כמה שנים (בערך 3 שנים) קרובת משפחה עברה תאונת דרכים קשה, היא נסעה ביחד עם אחותה בפולו קלאסיק 2001

בנסיעה בין עירונית, נער שמעולם לא הוציא רישיון נהיגה לא עצר בעצור והפולו פגעה בו בעצמה רבה (הנהגת נסעה במהירות המותרת אך הוא התפרץ לפתע ולא היה לה שום סיכוי לעצור).

שני הרכבים התרסקו אבל השלדה של הפולו נשארה שלמה והן לא נלכדו ברכב והצליחו לצאת ממנו בלי בעיה, הנהג השני נפגע קשה והובהל לחדר טראומה, קרובת המשפחה ואחותה נפצעו קל-בינוני.

בוחני התנועה שראו את הרכב לאחר התאונה אמרו להן שהן ניצלו בנס, וב"ה הן יצאו רק עם שברים.

עד היום סובלת מכאבים חזקים והיא לא חזרה לעצמה 100%, אבל תודה לאל היא בחיים.

לפולו הקטנה (לא הקלאסיק) יש 3 כוכבי בטיחות במבחן הישן של Euroncap (לרכב הספציפי הזה היה ABS ו- 2 כריות אויר):

https://www.euroncap.com/en/ratings-rewards/latest-safety-ratings/en/results/vw/polo/15477

 

אני בטוח שאם הן היו נוסעות בסיאט איביזה חדשה או בפיג'ו 208 חדשה, הפגיעות היו קלות הרבה יותר.

אבל אם למשל הן היו נוסעות בסובארו DL משנות ה 80 או סוזוקי בלאנו משנות ה 90 שקיבלה רק כוכב אחד, זה היה נגמר רע מאוד.

עריכה אחרונה על ידי itamarg
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 30
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ימים פופולרים

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

שימו לב! השרשור הזה בן 1970 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...