Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מנוע PSA 1.2 PureTech השרשור המרוכז לגבי עניין האמינות של רצועת התזמון הטבולה בשמן.


Alkash
מעבר לפיתרון נפתר ע"י אורן שרותי רכב,

פוסטים מומלצים

תתקשר למוסך גבע בתל אביב. תצא בזול יותר בוודאות.

צביעות היא נגע רע! היזהרו מאלו שיחייכו אליכם היום ומחר יתקעו לכם סכין בגב

 

מחפש 308 1.2, סביבות 100,000 ק"מ, רק עם מנוע גמור, לא סטיישן ולא בצבע אדום

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 2.4 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

מדביק את השאלה פה בשרשור הרלוונטי

פיז'ו 208 2016 , דגם access עם 110 כ"ס. יש רצועת תזמון או שרשרת?
 

רכב שנרכש ע"י ידידה לפני מספר ימים.

נטען כי עשו לרכב טיימינג בטיפול של 90K שנעשה לא מזמן

בפועל בשיחה עם המוסך המטפל (לא מוסך רשמי של היבואן) נטען כי לרכב יש שרשרת טיימינג

בשיחה עם מוסך של היבואן בחדרה טענו לאחר בדיקה עם מספר שילדה שלרכב יש רצועת טיימינג

והיום בשיחה לגבי קביעת תור טענו לאחר בדיקה נוספת (שוב עם מספר הרכב/שלדה) הפעם שלרכב יש שרשרת טיימינג.

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כלל אצבע - אם זה מנוע 1.2, זו רצועה

צביעות היא נגע רע! היזהרו מאלו שיחייכו אליכם היום ומחר יתקעו לכם סכין בגב

 

מחפש 308 1.2, סביבות 100,000 ק"מ, רק עם מנוע גמור, לא סטיישן ולא בצבע אדום

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בפירוט מופיע 2 סנני שמן וגם כמות שמן מנוע גדולה מהרגיל, האם הם מתכננים לבצע 2 החלפות שמן ?

לפני שעתיים, Paul_K כתב:

היי לכולם

יש לי 308 1.2 , החלפתי כבר VVT SOLENOID קידמי , עוד כמה ימים אני מחליף את הסולנוייד השני ( OUT) זה שנמצא ליד קופסה של פילטר אוויר , סיבה להחלפה הטורים נופלים עד 500 סל''ד , אחרי שהחלפתי את הסולנוייד קידמי ( IN) הבעיה נפטרה חלקית . בנוסף רציתי לשמוע את חוות דעת שלכם אל הצעת מחיר שקיבלתי ממוסך מורשה להחלפת טיימינג . תודה 

 

בנוסף יש RECALL למערכת סיוע בבלימה תבדקו באתר לפי מספר רכב שלכם

https://recall.lubinski.co.il/peugeot/web/

 

image.png.aed8acc49c303c0324dc82f7e1495e5a.png

 

Peugeot 3008 MY18 1.6HDi 120Hp Automatic
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic
Citroen C4 MY07 2.0 143Hp Automatic

 

 

eפ.מצולמים אחרונים: הח' שסתום ספיקה למדחס מזגן, טיימינג למנוע 2.0 EW10J4 ב 307, הח' COM2000 ברכבי PSA , הח' שמן AL4, הח' שסתומים AL4

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כנראה עניין של שטיפת מערכת בידיעה שהמסנן שמן יספוג את כל הזבל אחרי הניקוי.

צביעות היא נגע רע! היזהרו מאלו שיחייכו אליכם היום ומחר יתקעו לכם סכין בגב

 

מחפש 308 1.2, סביבות 100,000 ק"מ, רק עם מנוע גמור, לא סטיישן ולא בצבע אדום

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תודה , את הרצועת אביזרים החלפתי כבר לבד היו סדקים כל הסיפול עלה לי 70 ש''ח ושעה עבודה שלי

לגבי מוסך גבע אני אאדבר איתם אהחליף את הרצועת טיימינג אצלם , אבל את ה RECALL שיש לרכב חייב את מורשה שה ללא עלות גם ככה  

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אם יצא ריקול, תוכל לדרוש תשלום על פי החשבונית שתשלם בגבע.

צביעות היא נגע רע! היזהרו מאלו שיחייכו אליכם היום ומחר יתקעו לכם סכין בגב

 

מחפש 308 1.2, סביבות 100,000 ק"מ, רק עם מנוע גמור, לא סטיישן ולא בצבע אדום

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בתאריך 8.12.2020 בשעה 00:30, avargel כתב:

נכון, אבל לא כולן מתפוררות

 

כולן יתפוררו, זה נובע מהחומר שממנה עשויה הרצועה. ההבדל בין מכונית למכונית, נובע ככל הנראה, מאופי הנסועה. מי שמשייט כל היום בכביש 6, העומס על הרצועה נמוך יחסית ממי שנוסע בתנועה עירונית עתירת עצירות/האצות. פוטנציאל הנזק הוא גדול מאד (החלפת מנוע), מכאן ההמלצה החד משמעית להחליף כמה שיותר מוקדם לרצועה העדכנית. אז איפה ה"הטעיה", לא הבנתי?

Subaru BRZ 2.4 | Toyota Avensis 2.0 | Citroen C4 SX Automatic 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מתוך התפיסה כי ברכבים ללא טורבו, התופעה לא שכיחה

צביעות היא נגע רע! היזהרו מאלו שיחייכו אליכם היום ומחר יתקעו לכם סכין בגב

 

מחפש 308 1.2, סביבות 100,000 ק"מ, רק עם מנוע גמור, לא סטיישן ולא בצבע אדום

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 52 דקות, menir1 כתב:

 

כולן יתפוררו, זה נובע מהחומר שממנה עשויה הרצועה. ההבדל בין מכונית למכונית, נובע ככל הנראה, מאופי הנסועה. מי שמשייט כל היום בכביש 6, העומס על הרצועה נמוך יחסית ממי שנוסע בתנועה עירונית עתירת עצירות/האצות. פוטנציאל הנזק הוא גדול מאד (החלפת מנוע), מכאן ההמלצה החד משמעית להחליף כמה שיותר מוקדם לרצועה העדכנית. אז איפה ה"הטעיה", לא הבנתי?

 

אני מבין שכבודו נביא?

 

אני עוקב אחרי התופעה כבר 3 שנים

 

חד משמעית, במוגדשים התופעה מאוד שכיחה

באטמוספריים הרבה פחות (אם כי עדיין קיימת)

 

וגם באלה וגם באלה אין שום וודאות שהרצועה תיקרע

 

 

לכן

לפני שממהרים להחליף בדרמטיות

מורידים אגן ובודקים את מצבה

זה הכל

ציטוט

יבגניפ כתב:

 

אוף. למה אני מגיב פה? 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אין ויכוח שהחומר שממנו עשויה הרצועה הישנה הוא נקודת התורפה שלה (הנטייה להיפרם), אני לא צריך להיות נביא, זאת עובדה שיש עליה הסברים מלומדים במרשתת. 

מי דיבר על כך שהיא תיקרע? 

מה עדיף? להמשיך לשיטתך ולהסתכן בצורך בהחלפת מנוע בגלל הרעבת שמן, או לשלם כ-2000 ש"ח ולהוריד את הסיכון מהשולחן?

 

 

רב המכוניות בארץ, הן עם המנוע המוגדש.

 

 

  • אהבתי 1

Subaru BRZ 2.4 | Toyota Avensis 2.0 | Citroen C4 SX Automatic 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

רשמים ראשונים מהריקול בצרפת משרשור שמוקדש לריקול של ה 308.

מצד אחד בחור בר מזל שקיבל כמעט אוברול חינם כאן :

https://www.forum-peugeot.com/Forum/threads/rappel-des-308-pour-courroie-de-distribution.122827/page-3#post-2594158

תרגום גוגל לעצלנים :

ציטוט

Hello,
I have just recovered my 308 (11/2014) following the recall campaign, I learned of this campaign on the My Peugeot application where a notification urged me to quickly contact my mechanic.
Last Wednesday I brought my car to change the timing belt (problem of defective timing belt) .... Today.
I just recovered my 308, he changed all the engine gaskets, belts, water pump, oil strainer, dismantle the engine crankcase, flush the engine ..... very big repair !!!
Apparently everything is fine.

מהצד השני בחור אחר רכב עם 92K שהרצועה שלו תקינה והמכונאי שטוען שההתפוררות מתרחשת בתנאי עבודה קשים בפקקים או ברכבים עם נסיעות קצרות שהמנוע לא מספיק להתחמם.

https://www.forum-peugeot.com/Forum/threads/rappel-des-308-pour-courroie-de-distribution.122827/page-3#post-2592154

תרגום גוגל :

ציטוט

Overhaul completed and belt check OK, no emergency replacement.
But the car will be 6 years old and 92,000 km, so if I want to respect the new recommendation I will have to have it replaced soon.
The mechanic explained to me that it was in good condition, he is quite surprised by this recall, for him most of the problems come from engines used in severe conditions (very short trips, cold engine very stressed, cars in traffic jams. ..) and having been maintained at best in normal mode, or even excessively spaced oil change or bad oil and especially additives added to the oil.
I'm already going to wait for the 100,000km and I'll see him again.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...