Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מנוע PSA 1.2 PureTech השרשור המרוכז לגבי עניין האמינות של רצועת התזמון הטבולה בשמן.


Alkash
מעבר לפיתרון נפתר ע"י אורן שרותי רכב,

פוסטים מומלצים

@קבוצת לובינסקי דוקא כן הגיבו פה בשרשור

 

משהו ברוח "אנו מצרים על הדיסאינפורמציה שהגיעה אליכם. מנוע הפיורטק 1.2 הוכתר למנוע השנה באירופה..."

 

 

 

לגופן של תמונות

@אורן שרותי רכבאני מאוד מתפלא שאתה מאבחן פה רצועה על סמך תמונות דרך פתח מילוי השמן

 

 

ללא ספק, זו רצועה מהרביזיה הישנה. אבל זה שהיא כעור נחש לא אומר כלום כל מצבה. כפי שהזכירו - ההתפוררות בעיקרה בחלק של השיניים.

 

כדי לבדוק כמו שצריך חייבים להוריד אגן שמן.

 

לובינסקי טוענים שיש להם מיכשור חדשני, אבל אין לי מושג על מה הם מדברים. 

ציטוט

יבגניפ כתב:

 

אוף. למה אני מגיב פה? 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 2.4 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

לפני 3 שעות, avargel כתב:

ללא ספק, זו רצועה מהרביזיה הישנה. אבל זה שהיא כעור נחש לא אומר כלום כל מצבה. כפי שהזכירו - ההתפוררות בעיקרה בחלק של השיניים.

 

כל הרצועות מהרוויזיה הישנה מתפוררות/נפרמות, כיוון שפוטנציאל הנזק הוא גדול מאד (מנוע), הייתי מחליף בלי קשר למצבה.

Subaru BRZ 2.4 | Toyota Avensis 2.0 | Citroen C4 SX Automatic 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בתאריך 3.12.2020 בשעה 09:18, dpanter כתב:

כרגע דיברתי עם נציג של לובינסקי, הוא טוען שבדקו לפני שבוע את עניין הריקול בגרמניה מול הייצרן ותהיו מופתעים, אין צורך לעשות ריקול בישראל כמובן.


Sent from my Mi A2 using Tapatalk
 

ברור שאין צורך לעשות כאן ריקול. כאן הכי חכמים

Opel Adam S 2017

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 4 שעות, menir1 כתב:

 

כל הרצועות מהרוויזיה הישנה מתפוררות/נפרמות, כיוון שפוטנציאל הנזק הוא גדול מאד (מנוע), הייתי מחליף בלי קשר למצבה.

 

ממש לא כולן. חבל סתם להטעות.

ציטוט

יבגניפ כתב:

 

אוף. למה אני מגיב פה? 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בתאריך 3.12.2020 בשעה 09:26, Jeka88 כתב:

גש למוסך להחליף את הרצועה בהקדם, מדובר על הרצועה הישנה, מהנסיון שלי היא בשביל השקט הנפשי שווה לעשות את ההחלפה במקום לשבור את הראש ולחשוב "מה אם...", כמו כן אולי כדאי להגיש תביעה יצוגית על הנושא כי היבואן מטפל בנושא רק אם נדלקת הנורה ולפעמים זה כבר מאוחר מידי וצריך להחליף מנוע.

 

אם היבואן ימשיך להצביע ברגליים ולא יקח אחריות אני מצתרף לנושא התביעה היצוגית כדי שישא באחריות שלו.

 

יש לי 308 שעברה החלפת רצועה ובעבר גם 208 שעברה החלפה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

@ay115 לאיזה רכב שבבעלותך מתייחס מכתב התשובה ? אם זה הרכב שמופיע בפרופיל שלך (פיג'ו 108), הוא לא חלק מהריקול באירופה.

עריכה אחרונה על ידי אלי55
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

@אלי55 נכון מאוד, עם זאת הריקול לא מתייחס/מגביל את התחולה שלו למנועי טורבו בלבד,

ולכן, ככל ומדובר על המנוע האטמוספרי - שמתוקן בחו"ל במגוון דגמי המותג (בישראל, הוא הותקן בגרסתו האטמוספרית בפיגו 108/208/2008 וכן בסיטוראן הקקטוס) הרי שמבחינת הרצועה המתפוררת - אין הבדל בין הדגמים.

 

לגבי מגבר הבלם - אין הבדל בין החלק המותקן בפיגו 108:

https://www.autodoc.co.uk/car-parts/brake-booster-10125/peugeot/108

 

לחלק המותקן בפיגו 208:

https://www.autodoc.co.uk/car-parts/brake-booster-10125/peugeot/208

 

ולכן, ככל וקיים חשש - שהתפוררות הרצועה תפגע בתפקוד במגבר הבלם (בוסטר) החשש הזה קיים גם בפיג'ו 108.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

@ay115לא מדויק, עד כמה שידוע לי הגרסה שהגיעה לארץ היא עם מנוע 1.0 של טויוטה

https://en.wikipedia.org/wiki/Toyota_KR_engine#1KR-FE

ולא הפיורטק 1.2 ששווק רק עם תיבה ידנית ולא הגיע לארץ למיטב ידיעתי.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 6 שעות, avargel כתב:

 

ממש לא כולן. חבל סתם להטעות.

מה זאת אומרת לא כולן? יש מק"ט אחד לרצועה, כל הרצועות הישנות יוצרו ע"י אותו יצרן ומאותו חומר. 

Subaru BRZ 2.4 | Toyota Avensis 2.0 | Citroen C4 SX Automatic 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

נכון, אבל לא כולן מתפוררות

 

יש לי 2 מכוניות עם המנוע והרצועה הנ"ל

לאחת הוחלפה הרצועה ב30k עקב התפוררות

 

האחרת עומדת על 80k ומצב הרצועה בסדר גמור

 

 

שלא תהיה אי הבנה, אני בהחלט סבור שעל היצרן/יבואן להחליף על חשבונו את כל הרצועות עם המק"ט הישן, כיון שישנה תקלה נרחבת.

עריכה אחרונה על ידי avargel
  • רעיון טוב! 1
ציטוט

יבגניפ כתב:

 

אוף. למה אני מגיב פה? 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

היי לכולם

יש לי 308 1.2 , החלפתי כבר VVT SOLENOID קידמי , עוד כמה ימים אני מחליף את הסולנוייד השני ( OUT) זה שנמצא ליד קופסה של פילטר אוויר , סיבה להחלפה הטורים נופלים עד 500 סל''ד , אחרי שהחלפתי את הסולנוייד קידמי ( IN) הבעיה נפטרה חלקית . בנוסף רציתי לשמוע את חוות דעת שלכם אל הצעת מחיר שקיבלתי ממוסך מורשה להחלפת טיימינג . תודה 

 

בנוסף יש RECALL למערכת סיוע בבלימה תבדקו באתר לפי מספר רכב שלכם

https://recall.lubinski.co.il/peugeot/web/

 

image.png.aed8acc49c303c0324dc82f7e1495e5a.png

עריכה אחרונה על ידי Paul_K
  • אהבתי 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...