Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2766 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

טת חיים יוד אני מכיר עוד מצעירותי על דייהטסו שרייד ישנה בציר 90. עשה לי בזמנו איזה כיוון לקרבורטור ופלטינות. בהחלט עשה עבודה מקצועית ברמה הגבוהה ביותר. בהחלט שווה לבדוק אצלו מאמין שהבדיקה לא תעלה כסף. אפילו רק לשמוע מה יש לו לומר ולחזור לעדכן פה ובהתאם לתשובתו לעשות סקר שוק.

פורסם

תודה רבה על העזרה, אני מעריך את זה מאוד!

בכנות, כמעט החלפתי את הממיר לפני שבועיים בממיר חלופי תמורת 800 במזומן. לפני שנה וחצי הרכב אכל שמן והבעיה טופלה, לכן מייד חשדתי שהבעיה בממיר כשהמכשיר העלה את הקוד שקשור אליו כי ידעתי שזאת אחת ההשלכות של בעיית השמן. אבל משום מה האוטו המשיך לסחוב והעלייה בצריכת הדלק (שככל הנראה נבעה מהוראת מחשב המנוע בגלל הנורה) לא הייתה משמעותית מדי.

לא רוצה לשלול את החלפת הממיר אם הבעיה באמת נעוצה בו, אני רק רוצה לוודא שזו תהיה ההחלטה הנכונה. הרכב עבר את ה270 אלף ק״מ.

 

מי זה חיים יוד, מי זה משה זר?

שוב תודה לכם!

drive like a LADY, shift like a BOSS

×
×
  • תוכן חדש...