Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

באק פייר ninja 250 leovince 2008 (הכותרת נערכה)


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2774 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

הי חברים אני קונה ninja 250R האופנוע מאוד מאוד מאוד שמור עם 48 אלף קילומטר שנת 2008

על האופנוע יש אגזוז leovince עשיתי סיבוב באופנוע בלילה הרעש מהאגזוז מאוד חזק, הוא היה בלי משתיק ויש לו באקפייר כאשר אני מפסיק ללחוץ על הדלק רציתי לדעת אם זה פוגע במנוע ואם אני צריך לחשוש מיזה?

בנוסף האם האגזוז מוסיף לו לכוח סוס והאם הוא פוגע באופנוע?

והאם פילטר אוויר של K&N מוסיף גם לכוח סוס?

אני יודע שהשאלות שלי טיפשיות אבל האופנוע הקודם שלי היה Cbr250 והכול היה בו מקורי מהחברה

תודה לעוזרים

431948e0-bc5b-4272-aedb-0dbd85819863.jpg

עריכה אחרונה על ידי Daniel Hagbi
פורסם

האגזוז פוגע בעיקר בשמיעה ובשכנים.

הפילטר פוגע מעט במנוע עקב איכות סינון פחותה מפילטר oem. לגבי שיפור הספק, גם אם הוא קיים, הוא זעום.

האם מדובר בפילטר פתוח? (מחליף את תיבת האויר המקורית) או פילטר in box?

אם פתוח לגמרי,תעיף אותו ותחזיר את תיבת האויר המקורית, זה שיפור גרוע מאוד לעשות, הוא יוצר בורות מומנט בכל מיני איזורים לאורך קשת הסל"ד

יום טוב גם לך

פורסם
האגזוז פוגע בעיקר בשמיעה ובשכנים.

הפילטר פוגע מעט במנוע עקב איכות סינון פחותה מפילטר oem. לגבי שיפור הספק, גם אם הוא קיים, הוא זעום.

האם מדובר בפילטר פתוח? (מחליף את תיבת האויר המקורית) או פילטר in box?

אם פתוח לגמרי,תעיף אותו ותחזיר את תיבת האויר המקורית, זה שיפור גרוע מאוד לעשות, הוא יוצר בורות מומנט בכל מיני איזורים לאורך קשת הסל"ד

 

זה פילטר In box עדיין להחליף למקורי?



ולגבי הבקפייר זה תקין?

פורסם

אם הייתי רוצה לשמור את הכלי לאורך זמן,אני הייתי מחזיר את הפילטר המקורי. אבל לא דחוף.

לגבי האגזוז, בעיקרון כמה שידוע לי הבקפייר עצמו לא עושה נזק.. האם בצעו שינויים נוספים למערכת הפליטה חוץ מהמשתיק עצמו? ביטול ממיר? ביטול חיישן חמצן?

יום טוב גם לך

פורסם
אם הייתי רוצה לשמור את הכלי לאורך זמן,אני הייתי מחזיר את הפילטר המקורי. אבל לא דחוף.

לגבי האגזוז, בעיקרון כמה שידוע לי הבקפייר עצמו לא עושה נזק.. האם בצעו שינויים נוספים למערכת הפליטה חוץ מהמשתיק עצמו? ביטול ממיר? ביטול חיישן חמצן?

לא ביטלו כלום לפי מה שידוע לי

×
×
  • תוכן חדש...