Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2788 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שימו לב למצלמות חדשות שהותקנו באיזור חיפה ,

אל תשתמשו בסלולרי מלבד בדיבורית או Waze.

מצ"ב רשימה: 20181107_151308.jpeg

 

Sent from my SM-A520F using Tapatalk

פורסם

זהו, לא ממש הבנתי לפי איזה אלגוריתם זה עובד. איך זה בדיוק מזהה שאתה משתמש בטלפון?

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

פורסם

יש לי רעיון, שאף אחד לא ישתמש בסלולרי שלו תוך כדי נהיגה, בלי קשר אם יש או אין מצלמות באיזור.

פורסם

אלו לא מצלמות קבועות, הן עוברות ממקום למקום.

מדובר במפעיל שיושב בניידת, צופה בוידאו ואמור לעצור את הנהג בהמשך.

בפועל? אין לי מושג אם זה באמת עובד. אולי גם לוקחים את הסרטים לעיבוד בהמשך.

פורסם

באותו העניין -השבוע התקיים דיון בועדת הכלכלה של הכנסת בעניין החרגת נהגי מוניות באיסור שימוש בנייד בזמן נהיגה. כיום , רוב ל70 אחוז מנהגי המוניות עובדים עם חברת גט - ויש כמה אפליקציות נוספות - ומשתמשים בסלולר לצורך עבודתם. לא מדובר כמובן על כתיבת הודעות תוך כדי נסיעה אלא על מגע במסך הנייד שמקובע בתושבת יציבה למקומו - כדי לקבל נסיעות. אם לא תתקבל הבקשה להחרגה - הרי שעשרות אלפי נהגי מוניות במדינת ישראל יהפכו לעבריינים בעל כורחם או שלא יוכלו לעסוק בנהיגה במונית לצורך פרנסתם.

יש לי רעיון, שאף אחד לא ישתמש בסלולרי שלו תוך כדי נהיגה, בלי קשר אם יש או אין מצלמות באיזור.
פורסם

תודה על העדכון.

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

אם הייתי טוב במתמטיקה, לא הייתי דופק חשבון כל הזמן.

בתאריך 7.5.2025 בשעה 12:58, Night Driver כתב:

ברווז זה עוף ימי. גם מוח של ציפור וגם זיכרון של דג.

פורסם

המפכ"ל המיועד החדש צ'יקו משה אדרי היה ראש אדף התנועה . אז כנראה שהנושא קרוב לליבו.

 

Sent from my SM-A520F using Tapatalk

פורסם
אלו לא מצלמות קבועות, הן עוברות ממקום למקום.

מדובר במפעיל שיושב בניידת, צופה בוידאו ואמור לעצור את הנהג בהמשך.

בפועל? אין לי מושג אם זה באמת עובד. אולי גם לוקחים את הסרטים לעיבוד בהמשך.

לא אמור לעצור את הנהג בהמשך.

 

דוח משוכתב על ידי השוטר ונשלח לבעל הרכב.

 

Sent from my SM-G955F using Tapatalk

×
×
  • תוכן חדש...