Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2788 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לקרוא למסנן תא נוסעים מסנן מזגן זה מטעה את כוחות השוק, שאומרים לעצמם למה לשלם כל כך הרבה עבור סינון האוויר שהמזגן נושם.

הם לא מודעים מה הסיכון ?

אסטמה, אלרגיות, תפקוד ריאתי לקוי, ואפילו מחלות לב וכלי דם.

כאשר מדובר בילדים הריאות שלהם עדיין לא נבנו במלואן, וריכוז גבוה של דו תחמוצת החנקן עלול לגרום נזק לטווח ארוך.

לילדים הסובלים מאסטמה אלרגית ומקדחת השחת, מסנן תא נוסעים איכותי המתפקד היטב זה חובה!

 

זה מוכח במחקרים

פורסם

מוכח מחקרית, שאם ממעטים לנסוע ברכב, הסיכוי להיפגע בתאונת דרכים קטן 8). על אותו משקל, אם ממעטים לנשום....

 

קיבלנו כבר שיעור מעניין במסנני קבינה מרון (מוסך רון) לא מזמן, מי שהבין והפנים, טוב מאוד ומי שלא, לא.

אתה, אני ושאר חברי פורום לא נשנה את כוחות השוק, גם עם נתעקש שבהצעות מחיר של המוסך המועדף שלנו יופיע "קבין פילטר" ולא "פילטר מזגן".

 

סה"כ בין חברי הפורום רווחת הדיעה להתקין פילטר ק-ב-י-נ-ה מתוצרת איכותית, כמו MANN למשל, אפילו שאנו נוהגים לקרוא לזה מסנן מזגן ורואים זאת אפילו בשרשור הזה, אז אתה דיי מתפרץ לדלת פתוחה.

פורסם
מוכח מחקרית, שאם ממעטים לנסוע ברכב, הסיכוי להיפגע בתאונת דרכים קטן 8). על אותו משקל, אם ממעטים לנשום....

 

קיבלנו כבר שיעור מעניין במסנני קבינה מרון (מוסך רון) לא מזמן, מי שהבין והפנים, טוב מאוד ומי שלא, לא.

אתה, אני ושאר חברי פורום לא נשנה את כוחות השוק, גם עם נתעקש שבהצעות מחיר של המוסך המועדף שלנו יופיע "קבין פילטר" ולא "פילטר מזגן".

 

סה"כ בין חברי הפורום רווחת הדיעה להתקין פילטר ק-ב-י-נ-ה מתוצרת איכותית, כמו MANN למשל, אפילו שאנו נוהגים לקרוא לזה מסנן מזגן ורואים זאת אפילו בשרשור הזה, אז אתה דיי מתפרץ לדלת פתוחה.

 

הבעיה עם מאן שהמגוון מצומצם רק לרכב גרמני, גם למי שלא נוסע ברכב גרמני יש את הזכות להיות בריא.

פורסם

לפיגו VALEO מייצרים את הפילטר למערכת האיוורור,VALEO יצרן ברמה הגבוהה ביותר שיש ומייצר מגוון רחב של חלקי חילוף לשלל היצרנים.

פורסם
הבעיה עם מאן שהמגוון מצומצם רק לרכב גרמני, גם למי שלא נוסע ברכב גרמני יש את הזכות להיות בריא.

 

1. קודם כל מאן מייצרים להמון רכבים. גם לא לרכב גרמני. בדיוק לפני כמה חודשים התקנתי מסנן מזגן שלהם בוולבו.

2. למאן אין מונופול על סינון אוויר ברכב. יש עוד המון חברות טובות. אפשר להירגע.

3. גם הפילטרים של מאן הם מסוגים שונים. וגם למאן יש פילטר מנייר רגיל לא ייתן הרבה יותר מהסיני הזה.

פורסם

הבעיה שבמקום שבעלי המקצוע (אולי גם יועצי שרות) יעשו את העבודה שלהם הם מאשימים את הלקוחות שמחפשים להוזיל;

מה יותר פשוט מלהסביר ללקוח שלעתים קרובות מרגיש איך העשן הרכב שלפניו מכוון בכינון ישיר לריאות שלו ותא הנוסעים הופך למלכודת רעלים מסוכנת עבורם ועבו יקיריהם.

פורסם

אלו שמחפשים להוזיל לא תשכנע אותם בכלום, לא קדחת השחת, לא ריאות מפתחות ושאר הפחדות.

אלא שלא מתפשרים לרוב ישימו מקורי ויהנו מאויר צח , נקי מבקטוריות ועשן.

 

עכשיו צריך לחפש פתרון מה עושים עם הולכי הרגל העירוניים, שלהם אין מסכה עם מסנן פחם מיקרוביאולוגיטלי בריח פאצ'ולי על הפנים...

פורסם (נערך)
1. קודם כל מאן מייצרים להמון רכבים. גם לא לרכב גרמני. בדיוק לפני כמה חודשים התקנתי מסנן מזגן שלהם בוולבו.

2. למאן אין מונופול על סינון אוויר ברכב. יש עוד המון חברות טובות. אפשר להירגע.

3. גם הפילטרים של מאן הם מסוגים שונים. וגם למאן יש פילטר מנייר רגיל לא ייתן הרבה יותר מהסיני הזה.

טעות, גם מסנן "רגיל" של מאן מאלה וכל הגרמנים המובילים יעיל הרבה יותר בסינון מיקרוני מרוב המותגים עם פחם פעיל וגם כמובן מול הסינים למיניהם, אך מדיית הסינון הקגילה אינה סופחת גזים, ריחות לא נעימים וכדומה אבל זה עניין אחר. יש אופציות שניתן לבחור מהן וזה בסדר. אני מומחה בסינון וזה המקצוע שלי מטרתי היא לשתף את האמת כדי שכולם יקבלו את ההחלטות הכי טובות להם.

עריכה אחרונה על ידי יאני

הזול עולה ביוקר

פורסם (נערך)
אלו שמחפשים להוזיל לא תשכנע אותם בכלום, לא קדחת השחת, לא ריאות מפתחות ושאר הפחדות.

אלא שלא מתפשרים לרוב ישימו מקורי ויהנו מאויר צח , נקי מבקטוריות ועשן.

 

עכשיו צריך לחפש פתרון מה עושים עם הולכי הרגל העירוניים, שלהם אין מסכה עם מסנן פחם מיקרוביאולוגיטלי בריח פאצ'ולי על הפנים...

 

הולכי הרגל אינם לכודים בתוך תא ומקבלים לריאות גזים בכינון ישיר והסכנה שלהם נמוכה עד פי 6 מהיושב בתא הנוסעים ברכב, בנוסף רובם לא מסתובבים באזורים מזוהמים כשעתיים ביום (בממוצע) בהשווה לנהגים.

נהגי תחבורה ציבורית והנוסעים בתחבורה ציבורית במיוחד במוניות הסכנה הגבוה ביותר.

עריכה אחרונה על ידי davidl
×
×
  • תוכן חדש...