Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מתנה יפה לצוות רפואי - מה קונים?


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2801 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 59
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

יתכן מאד שהן תובכנה ואפילו מאד.

יום אחד אני קיבלתי מגש של מתוקים אישי למקום העבודה מלקוחה מרוצה.

הצעתי לה כסף וכמובן סירבה.לקחתי את המגש ונתתי למנהל הסניף שכעס מאד

ובצדק שלקחתי.

הצעתי שהמגש יתרם לבית אבות שבו סבתא שלי שהתה.

כל מקרה למרות שלא טעמתי ולא נגעתי הרגשתי מאד מאד לא נעים.

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

לא הבנתי למה זה מביך.

לקוח רוצה להודות לך, אתה צריך להתנצל על זה?

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם

כנותן שירות זה מעמיד אותך במצב מאוד לא נוח.

הרבה פעמים לקוחות ביקשו לתת לי מתנה עבור שירות טוב או עצה טובה שקיבלו.

בכל המקרים הדבר אסור, אבל אתה לא רוצה להביך את נותן המתנה.

 

נניח אתה פקיד בבנק. נותן שירות מעולה ללקוחות. בראש השנה הם באים עם יין, שוקולדים, בשמים ועוד.

האם מחר כשהם באים לבקש הלוואה או מבקשים פטור מעמלה מסויימת- האם תרגיש בנוח לסרב להם? זה מעמיד אותך בסיטואציה מאוד לא נוחה מול הלקוח.

נניח וכבנקאי הצלחת למנוע נזק עצום ללקוח. נזק של מאות אלפי שקלים, בגלל שהגדלת ראש, בגלל שעשית עוד שני צעדים יותר ממה שהיית צריך וגילית שהלקוח עומד להינזק. הלקוח אסיר תודה עם דמעות בעיניים. הוא מבין שהצלת לו את התחת. רוצה להודות לך. חוץ מחיבוק ונשיקה ומכתב תודה- אסור לך לקחת ממנו דבר וחצי דבר.

www.car-pad.co.il - טיפים, חדשות, השקות, מבחנים, ועוד. על מכוניות. רק על מכוניות. 

כתב רכב וצרכנות רכב - אתר ומגזין 'אוטו'

 

לשעבר:

עורך פודקאסט הרכב 'דרייב' . מגיש יחד עם בועז קורפל וקינן כהן.

כתב הרכב של ביזפורטל, אתר הפיננסים. 

פורסם

ואיך תדע מי כן ומי לא? לא תדע.

 

לכן קבעו חוקים לא לקחת מתנות. (יש אחרי זה הרבה היגיון)

 

זה בכללית, במקרה שלך זה מעט גמיש בגלל הנסיבות והתחום.

פורסם
יותר נפוץ אצל יוצאי רומניה.

 

מרומני אמיתי תקבל "פאקט קנט" או בקבוק "צויקה".

 

השואל כבר קנה משהו אבל לכל מי שמתלבט בעתיד גם לדעתי מכתב תודה עם תמונה יפה של התינוק/ת מבורכים.

הצוות מאוד מעריך למיטב ידיעתי סלסלות מתוקים, זה תמיד נחמד לנשנש במשמרות לילה או שעמוס בטירוף ואין זמן לשבת לאכול (בדרך כלל) ובטח ובטח לרופאים המתמחים שטוחנים משמרות ארוכות (לסטאז'ר לא מגיע, הוא בתחתית שרשרת המזון :lol: ). מצד שני האחיות מתלוננות אחר כך שהן טוחנות שוקולדים בלי הפסקה כי כל הזמן מביאים להן מתנות ואז הן משמינות.

בתאריך 23.5.2021 בשעה 22:04, Shab00 כתב:

(פורד פיאסטהאוטו מצוין אבל למי שתכנן את בקרת האקלים בו מחכה מקום שמור בגהנום.

מדויק לחלוטין. 😂🤣.

עריכה: תודה על 6 שנות שירות פיאסטה יקרה. היי שלום!..... ולא להתראות🤪.

פורסם

הניסיון מלמד שהסטנדרד הוא שיבאס, אם כי בשנים האחרונות ירד מגדולתו. בדרך כלל מתגלגל כמו הבונבוניירה של קישון.

 

ואם אתה סטודנט לרפואה (או סטז'ר) כדאי לך לבחור במחלקות שבהן כוח העזר מביאה זיתים מרוקאיים והאחיות מביאות חומוס ושמן זית מהכפר.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

מה עם הקופאית בסופר או יועצת הנקה להם לא מגיע איזה בונבונירה ?

 

גם לרופא שיניים אתם נתונים מתנות ?

 

לדעתי ההרגל של לתת מתנות לנתוני שירות מיותר.

איזה כייף לי :)

פורסם

לא מדויק, רק בחלקו.

 

שמדובר על בתי חולים והמסירות האינסופית של צוות מטפלים, במקרים מסוימים.

המינימום שאפשר לעשות כאות הוקרה,זה איזה שי צנוע. (לא חובה,אבל אפשרי)

 

זה לא דומה לרופא שיניים ובטח לא לקופאית שרוצה שתעוף לה מהפנים כמה שיותר מהר.

פורסם (נערך)

מתנות אישיות זה פסול מתנות כלליות לדעתי אין בעיה עם זה.

 

 

שמדובר על בתי חולים ומסירות האין סופית של צוות המטפלים במקרים מסוימים.

המינימום שאפשר לעשות כאות הוקרה,זה איזה שי צנוע.

 

 

נכון כעיקרון רק שמהניסיון שלנו לרב שי צנוע אישי לא עובד,

אישתי ממש התחברה עם אחת האחיות במחלקה והיתה מביאה לה המון מתנות אישיות

והיא סרבה לקבל.

או שהן לוקחות (מתוך נימוס) ומעבירות את זה לאחות הראשית.

עם מתנות שכללו את כל הצוות לא היתה לה בעיה לקבל.

 

עריכה אחרונה על ידי yossy

פורסם
מזל טוב.

למה בצער?

זה לא כמו פוליטיקאי שמקבל "מכתב" תודה ושבוע אחרי זה אתה מגלה שאישרו בניית 30 קומות צמוד לבית שלך.

 

זה כן. כשאני סירבתי לקחת עו"ד שאחד הרופאים המליץ עליו הוא החליט לשחרר אותי הביתה (4 ימים אחרי שריסקתי את כל צד שמאל, לא מסוגל לזוז ואפילו לא לשבת). שיחה עם עורך הדין שלי קיפלה אותו ובסך הכל הייתי שם כמעט חודשיים.

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם
כנותן שירות זה מעמיד אותך במצב מאוד לא נוח.

הרבה פעמים לקוחות ביקשו לתת לי מתנה עבור שירות טוב או עצה טובה שקיבלו.

בכל המקרים הדבר אסור, אבל אתה לא רוצה להביך את נותן המתנה.

 

נניח אתה פקיד בבנק. נותן שירות מעולה ללקוחות. בראש השנה הם באים עם יין, שוקולדים, בשמים ועוד.

האם מחר כשהם באים לבקש הלוואה או מבקשים פטור מעמלה מסויימת- האם תרגיש בנוח לסרב להם? זה מעמיד אותך בסיטואציה מאוד לא נוחה מול הלקוח.

נניח וכבנקאי הצלחת למנוע נזק עצום ללקוח. נזק של מאות אלפי שקלים, בגלל שהגדלת ראש, בגלל שעשית עוד שני צעדים יותר ממה שהיית צריך וגילית שהלקוח עומד להינזק. הלקוח אסיר תודה עם דמעות בעיניים. הוא מבין שהצלת לו את התחת. רוצה להודות לך. חוץ מחיבוק ונשיקה ומכתב תודה- אסור לך לקחת ממנו דבר וחצי דבר.

בדיוק. זאת הסיבה שאני לא כל כך אוהב לקבל מתנות, כי אין מתנות חינם, ויצפו ממך למשהו בחזרה.

sheldon-cooper-quote.jpeg

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

פורסם
מה עם הקופאית בסופר או יועצת הנקה להם לא מגיע איזה בונבונירה ?

 

גם לרופא שיניים אתם נתונים מתנות ?

 

לדעתי ההרגל של לתת מתנות לנתוני שירות מיותר.

 

אם אני יכול להשאיר טיפ במסעדה על הגשת מנות... למה לא לפנק את מי שדואגת לבן שלי בתינוקייה?

 

כל אחד והשקפת העולם שלו , בכלליות גם בפנצ'ריה משאיר טיפ/ ובעצם בכל מקום שבא לי .

 

זה נהנה וזה לא חסר = מתכון מוצלח.


×
×
  • תוכן חדש...