Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7291 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
אני נגד. לחלוטין.

 

כשלב ראשון, נוכל לשאול - האם יש להתיר אחזקת "עוזי" בבית לכל דורש?

כנראה שלא.

 

כשלב שני, נוכל לשאול - מה אם לעוזי הזה הייתה נשמה משלו, רצונות שלו וכו'?

 

הכלבים האלו נועדו להרוג. אין שום סיבה להחזיק אותם בחברת אנשים.

ואם כן, אז ברשיון. כמו כל כלי נשק אחר.

וזה לא משנה לי איך גידלו אותם או איך אימנו אותם. אני לא הייתי רוצה כזה אחד מסתובב לידי.

לגבי אחזקת עוזי לכל דורש - לא מדובר על כל דורש. מדובר על קבוצה שתבחן ותמדד בצורה עקבית ורצינית על ידי מומחים בתחום.

 

הכלבים האלו נועדו להרוג , אכן ביסודם המטרה הייתה מלחמת כלבים - נועדו להילחם בכלבים אחרים ! לא יותר ולא פחות. עכשיו למה אתה לא יוצא נגד הבולדוג לדוגמא ? הרי הוא נועד במקורו להרוג שוורים .מה ההבדל ?

 

לגבי מה שרשמת בסוף .. מסכים איתך . אתה לא רוצה שיסתובבו לידך כלבים כאלו וזה מקובל ולגיטימי. לכן יש חוק שאוסר על הכלבים האלו לההסתובב לא קשורים וללא מחסום פה - בלי קשר לרמת האילוף שלהם . אף אחד לא מכריח אנשים עם דעות קדומות לשחק עם הכלבים האלו ..

Hybrid Audio Legatia L1PRO+L4 @ Genesis Dual Mono

Hybrid Audio Legatia L6 @ Genesis 4 Channel

AA Chaos 12 @ Sundown SAZ-1500D

Alpine 9533, H701, C701

  • תגובות 38
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
אגב נוסף,

 

זה נראה לכם כמו רוצח?

לא הוא נראה ממש חמוד !!

 

ואפרופו תמונות . תסתכלו קצת איך נראים הכלבים האלו שהם בבתים הנכונים . שימו לב לאיך הם עם תינוקות , ילדים , כלבים אחרים וחתולים !

 

http://www.pitbull.co.il/gallery/cutepitsgallery/index.html

Hybrid Audio Legatia L1PRO+L4 @ Genesis Dual Mono

Hybrid Audio Legatia L6 @ Genesis 4 Channel

AA Chaos 12 @ Sundown SAZ-1500D

Alpine 9533, H701, C701

פורסם
לא הוא נראה ממש חמוד !!

 

ואפרופו תמונות . תסתכלו קצת איך נראים הכלבים האלו שהם בבתים הנכונים . שימו לב לאיך הם עם תינוקות , ילדים , כלבים אחרים וחתולים !

 

http://www.pitbull.co.il/gallery/cutepitsgallery/index.html

אני מבקש זו בחורה ולא בחור!:-D

והיא אכן נמצאת ליד תינוקות וילדים אבל בטח שלא כלבים אחרים וחתולים:snipersmi

למכירה - פולריס ריינג'ר. 2002. פרטים בה"פ או כאן:http://carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=129096

פורסם
אני נגד. לחלוטין.

 

כשלב ראשון, נוכל לשאול - האם יש להתיר אחזקת "עוזי" בבית לכל דורש?

כנראה שלא.

 

כשלב שני, נוכל לשאול - מה אם לעוזי הזה הייתה נשמה משלו, רצונות שלו וכו'?

 

הכלבים האלו נועדו להרוג. אין שום סיבה להחזיק אותם בחברת אנשים.

ואם כן, אז ברשיון. כמו כל כלי נשק אחר.

וזה לא משנה לי איך גידלו אותם או איך אימנו אותם. אני לא הייתי רוצה כזה אחד מסתובב לידי.

מה זה השטויות האלו כלבים אלו נועדו להרוג?,אתה מגדל כזה כלב שאתה בכלל יכול לדבר על הסוג הזה ככה?

תאמין לי שאתה מדבר שטויות בקצב!!!!!!,לי יש כלבת אמסטף מדהימה! שלא יכולה אפילו לגעת בזבוב!

ואתה מדבר איתי על נועדו להרוג?,אנשים אוכלים כל מה שמפרסמים בטלוויזיה,או שכל מישהו שחושב

אותה מבין אומר,עד שלא תגדל כזה כלב בבית אתה לא תבין איזה כלב נשמה זה! לדעתי אין כלב כמו זה!

ואני גידלתי וגדלתי עם מספיק כלבים בשביל לדעת,עם טיפה אילוף אפילו כלב זאב\גולדן רטרייבר יכול להיות רוצח

אני לא יכול אפילו לתאר לך כמה נשמה הכלבה הזאת!,היא מרגישה כל דבר אם מישהו לא מרגיש טוב

היא תמיד תהיה לידו עד שהוא ירגיש טוב!

אתם לא מבינים איזה עוול אנשים גורמים לבעלי הכלבים וכלבים בזה שאתם ישר שונאים את כל הגזע הזה!

זה בדיוק כמו להגיד שכל הגרמנים נאצים,לא כל הכלבים האלו רוצחים,נכון שיש כמה אבל לא כולם!

 

מקווה שתבינו את זה יום אחד...

Vw Polo GTI

פורסם

טוב אני הייתי חייב להגיב כדי לתת את נקודת מבט שלי

עד עכשיו היה לי שש כלבים "פיט,אמסטף,בולדג,סאן ברנארד,בוקסר,רוטווילר"

חלק היה לפני הרבה זמן וחלק עדיין אצלי או אצל אחים ואחותי "אני מגדל הם לוקחים"

ודווקא היה לי בעית משמעת עם סאן ברנארד "כן,תאמינו או לא"

חברה, כלב זה חיה יש לה אופי לפי איך שמגדלים אתה יכול לשחק באופי לפי איך שאתה מגדל ולאיזה מטרה

נכון שיש לכמה גזעים דבר שקוראים לו סף סיבולת קצר כמו רוטווילר ובולטרייר

אבל בתכ'לס זה החיה הכי נאמנה שיש בעולם

ואין סיכוי כמעט שכלב תוקף בלי סיבה

תעזבו אותכם משטויות גם אנשים נורמלים פתאום משתגעים ופותחים במסע הרג

אז מה אתם רוצים מכלב שקשור כל הזמן "מוגבל" או שנעול באיזה כלוב

ומתעללים בהם, מה אתם מצפים שהוא ישחק לכם בזנב על זה שזורקים עליהם דברים

שהם בכלוב ומרגישים חסרי אונים. הייתי רוצה לראות אם אתם הייתם במקומם מה היתם עושים

קיצר, כלב לא משנה מאיזה סוג חבר בכי טוב של הבנאדם.

פורסם

אני מאוד אוהב כלבים, ואפילו נתתי למישהו (שכן) את הספר "אין כלבים רעים"

אחרי 9 שנים הלברדורית שלי הותקפה על ידי הכלבים של אותו השכן......

 

כמעט נקרע לה האף, ופצע גדול על הראש....

 

מזל שהייתי בבית והפרדתי.

 

אז נכון שלא כל אחד צריך לגדל את המפלצות החמודות והלבביות הללו, אבל עובדה שאדם שאין מתאים ממנו ואין לי מילה רעה לומר עליו, לא יכול לשלוט לחלוטין כל הזמן מה הכלב שלו עושה.......

 

וחבל שכך.......:confused:

פורסם

כמובן שאף פעם אין 100 אחוז שהכלב לא יתקוף. בדיוק כמו שאף פעם לא יהיה 100 אחוז שבן אדם לא ישתגע ויתקוף מישהו . הדיון נסב סביב השכיחות של המקרים , וסביב הנסיבות של המקרים.

חלק עצום ממקרי התקיפה הם כתוצאה מגידול לא נכון , התעללות שעבר הכלב , או התגרות מצד גורם אחר ( ילד , כלב , חתול , חייזר וכו ). עכשיו צריך לנתח את המקרים שבהם מדובר בכלבים שגודלו וחונכו כהלכה ולמרות זאת היו תקיפות לא רצויות - לנתח למה זה קרה וכמה מקרים כאלו באמת היו ולפי הנתונים האלו לחשוב על "חוקי הכלבים המסוכנים" או האם נגרם אוול לגזעים.

 

עכשיו לגבי השכן שלך , אני כמובן לא מכיר את הסיפור עצמו , אבל אם הכלב אכן היה מחונך מגיל אפס , ומגיל אפס למד מגורם מקצועי שאסור לו לתקוף חיות אחרות סביר להניח שהוא לא היה תוקף את הלברדור שלך גם אם הכלב שלך היה מתגרה בו . אם הוא כן היה מחונך כמו שאני אומר ועדיין תקף אז מדובר באחד מהמקרים הנדירים , ובגלל מקרה נדיר לא צריך להכחיד גזעים שלמים של כלבים שהם מהאיכותיים שיש.

 

ודרך אגב , אני לעולם , אבל לעולם , לא יתן לכלב שלי להיות בקרבת כלב אחר אם אני לא צמוד אליהם. לא משנה מה הכלב שלי , ומה הכלב השני. אני אפילו לא מסוגל לחשוב על אופציה שהכלב שלי נמצא ליד כלב אחר שיכול לגרום לו נזק. למה אני אומר את זה ? כי זאת דוגמא טובה לאיך אתם - אתה והשכן לא פעלתם נכון ובקלות הייתה יכולה להימנע התקיפה שבמזל נגמרה "בטוב".

Hybrid Audio Legatia L1PRO+L4 @ Genesis Dual Mono

Hybrid Audio Legatia L6 @ Genesis 4 Channel

AA Chaos 12 @ Sundown SAZ-1500D

Alpine 9533, H701, C701

  • שנה מאוחר יותר...
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7291 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...