Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2823 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ערב טוב,

 

אנחנו מתלבטים לגבי רכב עבור אמא של אישתי.

 

צריך להיות רכב בטיחותי, אוטומטי ואמין.

ב-90% (אם לא 99%) מהנסיעות היא תהיה לבד, אבל היא גרה בחיפה מבחינת עליות וירידות.

 

היא רוצה רכב 4 דלתות עם תא מטען גדול (היום יש לה לנטיס ישנה), ואישתי דווקא חושבת שיספיק לה רכב מיני (פיקנטו סטייל).

 

היינו רוצים רכב לא ישן מידי במחיר לא יקר.

התקציב שלנו מאפשר לקנות מה שנרצה, ולכל אנחנו בעיקר מנסים להבין מה צריך.

אני מבין שבלי תקציב זה קצת מקשה את עניין ההמלצה - אבל בגדול השאלה שלי כנראה היא "איזה רכב תמליץ עבור אמא שלך"?

פורסם

1. היא יודעת טוב מאוד להחליט בעצמה - אל תחליטו בשבילה.

2. היא כבר החליטה מה צריך (משפחתי 4 דלתות)

3. שלח אותה לעשות סיבוב בפיקנטו, אם היא תאהב אולי יהיה על מה לדבר.

4. תגדיר "לא יקר מדי" ו"לא ישן מדי" מכיון שהכל יחסי בלי שני הנתונים הללו לא נוכל להתקדם.

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם

אם תקציב לא מגביל הייתי רוכש יונדאי I30.

רכב נוח וזול לתחזוקה.

עונה על דרישת ה4 דלתות ותא מטען סביר.

Ford Fiesta 2014- Manual 1.25

פורסם

מאזדה 3 מנוע 2.0 הצורה האחרונה שנת 2014-2015.

אנשים מבוגרים קונסרבטורים. אמא שלי בול אותו דבר, רק רכב 4 דלתות עם בגז' גדול.

פורסם

ראשית תודה למנהל שערך את הכותרת, עריכה טובה (רק צריך לתקן ולהוסיף אות אחת שם).

 

הלפרין - i30 היא חמש דלתות - לא?

אמנם גדולה, אבל 5...?

 

האמת שאני חשבתי לכיוון 4 דלתות קטנה (כמו i25 - היא מכונית מומלצת? משתלמת?).

 

בכללי יש 4 דלתות משפחתית שנותנת ערך טוב לכסף?

ברור שמאזדה 3 או קורולה הן אחלה בחירה, אבל יקרה.

יש מכוניות משתלמות יותר (כמו sx4 אולי?)?

פורסם

תא המטען של האיי30 נוח יותר מרכב סדאן,

וקיפול המושבים האחוריים מייצר נפח הטענה גדול מאוד.

 

האקסנט מכונית פשוטה מאוד אך מיושנת.

Ford Fiesta 2014- Manual 1.25

פורסם (נערך)

בלי תקציב, 4 דלתות גדול ואמין לאדם מיושן ושמרן?

 

טויוטה אוונסיס מהדור האחרון.

 

או קורולה. קורולה גם טוב, לא משנה איזה דור תבחר, העיקר לא רובוטי, לא תפסיד.

 

אלה רכבים שבדיוק תפורים לדרישות של אנשים כאלה - גדול ומרווח, למי שלא רוצה ריגושים והרפתקאות.

עריכה אחרונה על ידי vadim6385

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

פורסם
ראשית תודה למנהל שערך את הכותרת, עריכה טובה (רק צריך לתקן ולהוסיף אות אחת שם).

 

הלפרין - i30 היא חמש דלתות - לא?

אמנם גדולה, אבל 5...?

 

האמת שאני חשבתי לכיוון 4 דלתות קטנה (כמו i25 - היא מכונית מומלצת? משתלמת?).

 

בכללי יש 4 דלתות משפחתית שנותנת ערך טוב לכסף?

ברור שמאזדה 3 או קורולה הן אחלה בחירה, אבל יקרה.

יש מכוניות משתלמות יותר (כמו sx4 אולי?)?

 

מאזדה 3 לא תהיה נוחה לאישה מבוגרת, כי הישיבה בה נמוכה. i25 יכולה להיות אופציה טובה.

הדיון פה עקר לגמרי בלי תקציב וסדר גודל של גיל שהרכב הרכב הרצוי - אל תאלץ אותי לנעול את שרשור

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם

ואדים, הבעיה בקורולה זה המחיר המופקע שדורשים על רכב יד שנייה שפשוט לא מצדיק רכישה שלו.

סך הכל רכב טוב,אבל ב20-25 אלף פחות אפשר לרכוש רכב עם תמורה דומה לכסף.

Ford Fiesta 2014- Manual 1.25

פורסם

תודה לכולם על התגובות.

 

קורולה או מאזדה 3 נשמע אחלה, אבל העניין הוא המחיר (או השנתון שצריך להתפשר עליו).

 

אם נכניס מסגרת תקציב של 35-40k , מה אפשר לחפש?

 

שווה לחפש "מציאות" אצל יבואני הרכב ("טריידאינים") ובחברות הליסינג?

פורסם

אם יש מקום שבו לא תמצא מציאות, אז זה שם. כנ"ל כל המגרשים והטרייד אינים.

 

ואדים, הבעיה בקורולה זה המחיר המופקע שדורשים על רכב יד שנייה שפשוט לא מצדיק רכישה שלו.

 

לדעתי השקט התעשייתי שתקבל שווה את זה, אבל כל אחד והשיקולים שלו.

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

פורסם

מאזדה 3 דווקא נמכרת במחירים נוחים יחסית, אך לעניות דעתי לא תתאים כי תנוחת הישיבה בה נמוכה ולא נוחה לאנשים מבוגרים.

 

יונדאי i25 נראה לי שתתאים מצוין, בתקציב תכנס אחת מ2012/2013.

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם
אם יש מקום שבו לא תמצא מציאות, אז זה שם. כנ"ל כל המגרשים והטרייד אינים.

 

 

 

לדעתי השקט התעשייתי שתקבל שווה את זה, אבל כל אחד והשיקולים שלו.

 

אותו השקט שתקבל באימפרזה,לאנסר,אלנטרה ושות'.

רק במחיר מופקע.

Ford Fiesta 2014- Manual 1.25

פורסם
מאזדה 3 דווקא נמכרת במחירים נוחים יחסית, אך לעניות דעתי לא תתאים כי תנוחת הישיבה בה נמוכה ולא נוחה לאנשים מבוגרים.

 

יונדאי i25 נראה לי שתתאים מצוין, בתקציב תכנס אחת מ2012/2013.

I25 איננה מצטיינת בנוחות . כדאי לבדוק היטב את הכסא ותנוחת הישיבה

פורסם

ממליץ לחפש יונדאי i35 או טויוטה קורולה בתקציבך 2011-2012

היום: MG E-HS '23 ליסינג זמני/ יונדאי טוסון 17' Open Sky

הקודם: יונדאי טוסון 22' פרימיום 2.0 ליסינג/ טויוטה קורולה F/L GLI '16

×
×
  • תוכן חדש...