Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

התקנת oil catch can ( לוכד אדי שמן ) Hyundai i40


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2840 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום,

התקנתי את ההתקן הנ''ל, והחלטתי לשתף את החבר'ה כאן ולהציג ממצאים כל כמה אלפי ק''מ למי שזה יעניין אותו.

הוזמן באמאזון, צנרת עמידה לשמן נקנה בארץ.

הלוקד מתחבר ביציאה משסתום PCV עם צינור 10 מ''מ, והיציאה 12 מ''מ חוזרת לכיוון סעפת היניקה.

אחרי התעניינות ברשת, שמתי 2 ספוגי סיבי מתכת בתוך הלוקד ( אמור לעזור לתהליך הלכידה של השמן ).

אעדכן אחרי 5000 ק''מ.

IMG-20180822-WA0026.jpegIMG-20180822-WA0027.jpegIMG-20180822-WA0019.jpeg

 

Sent from my A0001 using Tapatalk

Subaru Legacy 2006,1994cm^3,AWD,L.P.G Lovato

פורסם

לא מצאתי שום פילטר פחם בתוך שסתום הPCV. ובתוך הצינור המקורי בין השסתום לסעפת יניקה שירד, הייתה כמות שמן מאוד נדיבה על הדפנות.

החלטתי להתקין את הלוכד כדי לנסות להתגבר על בעיית לכלוך של שסתומי היניקה במנועי הזרקה ישירה.

 

 

Sent from my A0001 using Tapatalk

Subaru Legacy 2006,1994cm^3,AWD,L.P.G Lovato

פורסם

לפי הבנתי שסתום EGR מחזיר לבעירה חוזרת חלק מגזי הפליטה שנשרפו כבר.

כמובן ששמן נוכח בהם, אבל בכמות שאמורה להיות מזערית במנוע תקין.

שסתום PCV מחזיר לבעירה חוזרת את האויר שנמצא בחלל 'ראש המנוע' שבו כמויות אדי שמן גבוהות בהרבה.

אז להבנתי, רוב השמן שיגיעה לסעפת יניקה, יגיע דווקא דרך הPCV.

 

Sent from my A0001 using Tapatalk

Subaru Legacy 2006,1994cm^3,AWD,L.P.G Lovato

פורסם

טעות נפוצה מאוד מה שרשמת בתחילת ההודעה.

גזי הפליטה הם גזים אינרטים ולא יכולים להישרף שוב.

הסיבה שמחזירים גזים לתא הבעירה היא בכדי לעכב את הבעירה, להקטין את נפח תא הבעירה, במצבים בהם הרכב לא דורש/מנצל את התפוקה הכח מקסימלית של המנוע.

אלעד רוזנקר, טלפון 0524626633.

ניתן להתקשר להתייעץ בכל הקשור ברכבי אספנות ואופל בפרט (בעיקר ישנים).

פורסם
לא מצאתי שום פילטר פחם בתוך שסתום הPCV. ובתוך הצינור המקורי בין השסתום לסעפת יניקה שירד, הייתה כמות שמן מאוד נדיבה על הדפנות.

החלטתי להתקין את הלוכד כדי לנסות להתגבר על בעיית לכלוך של שסתומי היניקה במנועי הזרקה ישירה.

Sent from my A0001 using Tapatalk

לא יודע במה שונה דגם המנוע הזה מהדגם הקודם של רכבי ה I30 למשל:

המנועים הללו רגישים להצטברות פיח והדבר היחיד שמקל עליהם הוא צמצום מרווחי טיפול ל 12,000 ק"מ או שנה.

המתנה ל 15,000 /אי החלפת שמן בזמן ויש לך צרות צרורות .

כל טיפול שלישי בממוצע השתמשתי במסיר פיח וגם זה הסתבר כלא מספיק.

הרכב לא אכל גרם שמן אצלי אבל משום מה כמות הבוצה היתה גדולה ועשיתי לו בתקופה שהחזקתי אותו 2 טיפולים מונעים- אחד ב 70,000 כאשר המנוע החל לדפוק-ביצעתי פלאשינג+הורדת קרטר שמן+החלפת רשת מאבת השמן שנסתמה מביצוע טיפול באיחור +שמן דרעק של חברת הליסינג (יותר נכון מוסכי ההסדר שלה) ושני כ 20,000 ק"מ לאחר מכן,שוב בוצע פלאשינג והורדת אגן שמן הפעם ללא החלפת הרשת.

לדעתי ב 100,000 ק"מ,היה צריך לפרק שוב רשת ולנקות.

לאורך הדרך,השתמשתי בשמן סינתטי מלא ופילטר שמן מקורי בלבד.

אין איש בעולם שיוכל אותי למחוק אצלך אני קיים.

פורסם
לא הבנתי למה צינור הנשם מלא בדפנות שלו בשמן? קנית את הרכב חדש? כמה קמ יש על הרכב?
הרכב עם 60,000 ק''מ, ואני יד 3.

לא יודע לענות למה יש כמות שמן לא מבוטלת על דפנות הנשם.

הוא טופל כל 10,000 לפי הקבלות שברשותי עם שמן 5-30 ללא ציון תקן השמן.

 

Sent from my A0001 using Tapatalk

Subaru Legacy 2006,1994cm^3,AWD,L.P.G Lovato

פורסם
הרכב עבר בדיקה כמו שצריך במכון בדיקה? האם הרכב מאבד שמן?
הרכב עבר בדיקה מקיפה שיצא תקינה, ולא 'אוכל' שמן כלל.

 

 

Sent from my A0001 using Tapatalk

Subaru Legacy 2006,1994cm^3,AWD,L.P.G Lovato

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם

הבטחתי לעדכן.

לאחר נסיעה מעכו לאילת וחזרה, ( כ1000 ק''מ ) עם רכב מלא ועליות חזרה בכביש 40 שבוצעו רובן בסל'ד של 3500-4500 rpm החלטתי לבדוק מה קורה עם הלוכד שמן.

לא הופתעתי לגלות כמות שמן לא מבוטלת, שהייתה צריכה להישרף שוב אילו לא היה מותקן הלוכד.

IMG_20180908_135824.jpegIMG_20180908_135814.jpegIMG_20180908_135709.jpeg

 

Sent from my SM-N950F using Tapatalk

×
×
  • תוכן חדש...