Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2232 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אהלן חבר'ה יש לי סקודה ראפיד 2015 דגם אמביישן, ולצערי בדגם הזה מערכת המיזוג נראת כך:

1.jpg

 

ובגדול כך:

11.jpg

 

אני רוצה להחליף את היחידת מיזוג לכזו של דגם האלגנס, שנראת כך, והיא דיגיטלית:

2.jpg

 

האם אתם מכירים מישהו באזור הדרום או המרכז עושה דברים כאלה, או מישהו שעשה בעבר? כל עצה או הכוונה תתקבל בברכה!!!

  • שנה מאוחר יותר...
פורסם

אני עם מארק.

מדובר במערכות שונות לגמרי מאחורי הקלעים.

האחד מזגן מכני, השני בקרת אקלים עם שליטה נפרדת לכל צד + ניהול ממוחשב + מנגנונים חשמליים ולא מכניים וכנראה גם מדחס שונה.


Sent from my Pixel 2 using Tapatalk

פורסם

לא כלכלי לבצע את השנוי. בלי להתאמץ זאת הסבה שעולה לפחות 10000 שקל וזאת תחזית זולה בהנחה שיש רכב כזה לפירוק בארץ.
אם אתה ממש רוצה בקרת אקלים וזה חשוב לך, תמכור את הרכב ותקנה רכב עם בקרת אקלים.

Sent from my LG-H815 using Tapatalk

פורסם
בקרת אקלים זה לא מה שאני רוצה ... אני מחפש יותר ששינוי אסתטי
וזו בדיוק הבעיה, התצורה שאתה רוצה לא מתאימה למה שקיים אצלך באוטו - לא ניתן להשתמש בכפתורים היפים הללו כדי להפעיל את המערכת הקיימת אצלך באוטו.

Sent from my Pixel 2 using Tapatalk

×
×
  • תוכן חדש...