Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2890 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם,

כבכותרת - מזגן עילי מ2014 (1 כ"ס)

מוציא אוויר (מסריח) לא קר ולא חם,סתם אוויר פושר.

פירקתי את הקבלים של היחידה החיצונית - שניהם תקינים.

פורק כרטיס פיקוד יחידה פנימית ונבדקו הקבלים שעליו - גם כן תקינים (הורדו מהלוח בזמן הבדיקה)

 

האם נותר לי מה לבדוק או להזמין טכנאי?

 

תודה לעוזרים!

 

תומר

"היום הוא המחר שאתמול דאגתם בגללו כל כך"

פורסם

עדין נותרו עוד אפשרויות לתקלה במזגן. האם המדחס נכנס לפעולה בהפעלה, האם ההמפוח במעבה פועל, אולי אין גז במערכת. תתחיל בבדיקת המדחס - תפעיל ותבדוק אם נכנס לפעולה והצינור הדק שיוצא לכיוון היחידה הפנימית מתקרר.

פורסם
שלום לכולם,

כבכותרת - מזגן עילי מ2014 (1 כ"ס)

מוציא אוויר (מסריח) לא קר ולא חם,סתם אוויר פושר.

פירקתי את הקבלים של היחידה החיצונית - שניהם תקינים.

פורק כרטיס פיקוד יחידה פנימית ונבדקו הקבלים שעליו - גם כן תקינים (הורדו מהלוח בזמן הבדיקה)

 

האם נותר לי מה לבדוק או להזמין טכנאי?

 

תודה לעוזרים!

 

תומר

האם המדחס נכנס לעבודה או שאתה שומע 'תיק' בלבד ?

 

איך בדקת את הקבלים ?

איזה כייף לי :)

פורסם (נערך)

תודה לעונים,

המפוח הפנימי עובד תקין(מוציא אוויר בהתאם לדרישה,יש לי עוד מזגן זהה להשוואה)

היחידה החיצונית גם כן נכנסת לפעולה (מאוורר עובד במהירות תקינה,האם זה אינדיקציה לתקינות המדחס מרק?)

לגבי הקבלים - פורקו ונבדקו ברב מודד יעודי (MK-328) ונמצאו תקינים (קבלים שעל הכרטיס הוצאו מההלחמות לטובת הבדיקה)

לא בדקתי אם הצינור הדק מתקרר,אעדכן בערב.

 

תודה!

 

תומר

עריכה אחרונה על ידי pipinoadar

"היום הוא המחר שאתמול דאגתם בגללו כל כך"

פורסם

על איזה רב מודד מדובר ?

 

המאוורר החיצוני יכול לעבוד גם מבלי שהמדחס נכנס לעבודה בגלל תקלה במדחס או בפיקוד או חוסר גז.

איזה כייף לי :)

פורסם
על איזה רב מודד מדובר ?

 

לינק למוצר:

 

https://www.ebay.com/itm/Portable-MK328-LCR-ESR-Tester-transistor-inductance-capacitance-resistance-meter/221966673726?epid=28020712335&hash=item33ae3ea73e%3Ag%3A3lAAAOSwfZ1Wa~U4&_sacat=0&_nkw=MK+328&_from=R40&rt=nc&_trksid=m570.l1313

 

המאוורר החיצוני יכול לעבוד גם מבלי שהמדחס נכנס לעבודה בגלל תקלה במדחס או בפיקוד או חוסר גז.

 

איך לבחון זאת?

"היום הוא המחר שאתמול דאגתם בגללו כל כך"

פורסם

בוקר טוב,

הצינור הדק אינו מתקרר ובנוסף נראה שהמדחס עובד ללא הפסקה (רעש+רטט)

האם מצביע על חוסר בגז?

"היום הוא המחר שאתמול דאגתם בגללו כל כך"

פורסם

אכן יתכן חוסר גז גדול.

צריך לבדוק עם שעון לחץ.

התופעה של העדר קירור הופיעה פתאומית או שהייתה הידרדרות הדרגתית?

יש התעבות של לחות על הצינורות?

 

יוסי

×
×
  • תוכן חדש...