Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

החלפת ראש מנוע פג'ו 208 1.2 טורבו


sashatelaviv
שימו לב! השרשור הזה בן 1357 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

עדכון 

 

בזמן שהרכב היה במוסך ייבואן וקיבלתי הצעה לשיפוץ ראש מנוע ב8600 ש״ח

התייעצתי עם מומחים לפג׳ו ממוסכים מורשים אחרים ולא של הרשת,  אמרו לי שהבעיה יכולה להיות בקולר שמן מנוע ולא בראש מנוע .  

 

הסברתי את זה למוסך ייבואן -הם אכן הסכימו איתי שהבעיה יכולה להיות בקולר שמן מנוע ולא בראש מנוע 

ביקשתי מהמוסך שיפרק את הקולר וישלח אותו לבדיקה על מנת לשלול את הקולר לפני שנוגעים בראש מנוע או במנוע בכלל-  הם סירבו לעשות את זה.

 

אני לא מבין מה הקטע של המוסכים שלהם שהם תמיד מתחמקים מבדיקה של חלקים שחשודים כמקולקלים והולכים על הפתרון ההזוי ביותר בטענה שאם מפרקים מחליפים לחדש בכל מקרה? זה אותו הסיפור שהיה לי עם הטיימניג שהם התחמקו ולא רצו לבדוק אותו. אי אפשר אפילו לסמוך עליהם כשהרכב עדיין נמצא באחריות, למה לקנות מהם רכב חדש בכלל אם הם עובדים לפי נהלים כאלו? 

 

החלטתי ללכת על החלפת הקולר מנוע  (לטובתם הפתיעו במחיר  וזה עלה 1800 ש״ח כולל עבודה) 

 ביקשו ממני לחזור בעוד 1000 ק״מ לראות אם הבעיה חוזרת, עברו מעל 1000 ק״מ והבעיה לא חוזרת 

מקווה שהבעיה באמת הייתה רק בקולר ולא היה צורך לגעת במנוע .

 

השאלה שלי, מה הסיבות שקולר מנוע מסיים את חיו?  האם אני בדרך לשפוך מנוע?

מה לעשות עם הרכב הזה? עדיף למכור אותו ״כל עוד אני יכול״ ולהחליף למשהו יותר אמין ? 

או שמדובר בסה״כ בבלאי והמנוע הזה ישרוד?

 

 

 

 

 

  • אהבתי 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 61
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

א. טעיתי באבחנה הראשונה שלי. אני הייתי בטוח שהרעבת שמן דפקה את המנוע.

ב. כל הכבוד שלא ויתרת ,שהצלחת לשכנע מוסך יבואן לצאת מחוץ לקופסה.

הרי להם פחות משתלם להחליף קולר .

 

ג. שאלה קשה : לא ידוע לי על כשל סדרתי של קולר שמן. אז תחת ההנחה הזו אניח שזה היה כשל נקודתי/מקרי/מזל רע

 

הבעיה שאצלך המזל לא טוב באופן כללי. או שתלך לאיזה רב להסיר את הקללה או שתמכור .

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הייתי במוסך היום 

 

מסתבר שהשמן חזר למים 

עשו שטיפה ואמרו לחזור בעוד 1000 ק״מ אם השמן ממשיך להגיע למים זה אומר שהבעיה היא במנוע .

 

ככה״נ הרכב צריך מנוע חדש,

מה ההשלכות של מנוע חדש? האם כדאי להחליף מנוע או למכור את הרכב? 

 

המחיר שלו ביד 2 מאד זול, אני חושב שיותר כלכלי להחליף מנוע באזור ה8-10 אלף ש״ח  

בכל מקרה אם אמכור אותו בשביל לקנות רכב במצב סביר ואמין אצטרך להוסיף הרבה מעבר ל8-10 אלף 

 

השאלה במידה ואני אחליף מנוע, כמה זמן הוא אמור להחזיק והאם הבעיות יכולות לחזור שוב אחרי ק״מ מסויים ? 

 

 

אגב במוסך אומרים שהבעיה נוצרה בגלל התחממות שהרכב עבר בעבר, 

היו נורות מנוע ולחץ שמן מנוע ב85 אלף ק״מ ו89 ק״מ, אבל לעולם המד חום לא עלה מה שמצביע שלא הייתה התחממות, 

 איך במוסך קובעים שהרכב עבר התחממות בוודאות למרות שאין תיעוד לזה וזה לא קרה? 

יכולות להיות סיבות אחרות?

IMG_2957.HEIC

עריכה אחרונה על ידי sashatelaviv
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 21 דקות, sashatelaviv כתב:

הייתי במוסך היום 

 

מסתבר שהשמן חזר למים 

עשו שטיפה ואמרו לחזור בעוד 1000 ק״מ אם השמן ממשיך להגיע למים זה אומר שהבעיה היא במנוע .

 

ככה״נ הרכב צריך מנוע חדש,

מה ההשלכות של מנוע חדש? האם כדאי להחליף מנוע או למכור את הרכב? 

 

המחיר שלו ביד 2 מאד זול, אני חושב שיותר כלכלי להחליף מנוע באזור ה8-10 אלף ש״ח  

בכל מקרה אם אמכור אותו בשביל לקנות רכב במצב סביר ואמין אצטרך להוסיף הרבה מעבר ל8-10 אלף 

 

השאלה במידה ואני אחליף מנוע, כמה זמן הוא אמור להחזיק והאם הבעיות יכולות לחזור שוב אחרי ק״מ מסויים ? 

 

 

אגב במוסך אומרים שהבעיה נוצרה בגלל התחממות שהרכב עבר בעבר, 

היו נורות מנוע ולחץ שמן מנוע ב85 אלף ק״מ ו89 ק״מ, אבל לעולם המד חום לא עלה מה שמצביע שלא הייתה התחממות, 

 איך במוסך קובעים שהרכב עבר התחממות בוודאות למרות שאין תיעוד לזה וזה לא קרה? 

יכולות להיות סיבות אחרות?

IMG_2957.HEIC 1.31 MB · 2 downloads

 

יש בדיקה,שמראה או שוללת נוכחות CO 2 במערכת הקירור.

אפשר בנוסף גם לבצע בדיקת לחץ פשוטה בכל מכון רדיאטורים,שתראה אם יש/אין בריחת לחץ מהמנוע.

כיוון שלא תוציא מהיבואן כלום ולא יגיע ממנו ח'יר,הייתי פונה למוסך מקצועי שמומחה בצרפתיות כמו שאפט/גבע/אורן שדירותי רכב ומבקש הצעת מחיר מסודרת לשיפוץ ראש מנוע ואז מחליט אצל מי לבצע את העבודה.

 

 

עריכה אחרונה על ידי colauti 9

אין איש בעולם שיוכל אותי למחוק אצלך אני קיים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 28 דקות, colauti 9 כתב:

 

יש בדיקה,שמראה או שוללת נוכחות CO 2 במערכת הקירור.

אפשר בנוסף גם לבצע בדיקת לחץ פשוטה בכל מכון רדיאטורים,שתראה אם יש/אין בריחת לחץ מהמנוע.

כיוון שלא תוציא מהיבואן כלום ולא יגיע ממנו ח'יר,הייתי פונה למוסך מקצועי שמומחה בצרפתיות כמו שאפט/גבע/אורן שדירותי רכב ומבקש הצעת מחיר מסודרת לשיפוץ ראש מנוע ואז מחליט אצל מי לבצע את העבודה.

 

 

במוסך שאני נמצא בו כרגע בדקו ואמרו שיש בריחת לחץ מהמנוע...

הבנתי שהמחירים לשיפוץ ראש מנוע והחלפת מנוע כולו הם כמעט זהים

מה הם היתרונות והחסרונות? מה עדיף לעשות במידה והמחיר הוא כמעט זהה? 

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

המחירים לא זהים.

החלפת מנוע קומפלט עולה יותר משיפוץ ראש בלבד.

אם יש נזק לבוכנות,זה סיפור אחר.

יש לך 2 אפשרויות:

1.שיפוץ ראש מנוע במוסך מקצועי מבין אלו שהומלצו-ניתן לדעת אם שיפוץ ראש יספיק רק לאחר הרמת ראש מנוע ופירוקו מהרכב.

אם אין נזק לבוכנות, אולי אפשר להסתפק רק בשיפוץ ראש אך אם יש נזק לבוכנות עבור לסעיף 2.

 2.אם אתה לא סומך על שיפוץ ראש או יש נזק לבוכנות-לברר מול יבואן מנועים כמו איתי מוטורס או שלמה נאור לגבי מנוע מיבוא.

בכל מקרה,קח בחשבון החלפת לפחות רצועת טיימינג לרוויזיה מתקדמת ושיהיה צורך לפחות לנקות רדיאטור ומערכת קירור ואם הרכב התחמם גם להחליף טרמוסטט.

עריכה אחרונה על ידי colauti 9

אין איש בעולם שיוכל אותי למחוק אצלך אני קיים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

המנוע הזה עבר טראומה. היבואן המליץ לעשות ראש ממזמן. 

צביעות היא נגע רע! היזהרו מאלו שיחייכו אליכם היום ומחר יתקעו לכם סכין בגב

 

מחפש 308 1.2, סביבות 100,000 ק"מ, רק עם מנוע גמור, לא סטיישן ולא בצבע אדום

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 19 שעות, מלטבשי כתב:

המנוע הזה עבר טראומה. היבואן המליץ לעשות ראש ממזמן. 

מלטבשי זה אתה החבר שישב איתי בפגישה שהוזמנתי אליה ב2018 עם מנהל אזורי והמוסכניק הראשי שטיפל לי ברכב ? 

 

כשהתלוננתי על רעידות ברכב הם אמרו לי שזה משהו נורמלי למנוע הזה, הם לא המליצו לעשות ראש מנוע, הם הציעו לי לעשות ראש מנוע לרכב חדש שרק עשה 40 אלף ק״מ,  הם לא אמרו שזה יפתור את בעיית הרעידות הם רק הציעו לי את זה כפתרון ל״תלונות שלי על הרעידות של מנוע ה3 צילנדרים שלהם״ 

 

מה שהם כן המליצו לי זה להשאיר את זה כמו שזה בלי החלפת ראש מנוע, להמשיך לנסוע כל עוד לא נדלקת שום נורת מנוע, לא להתקע על ״הקטנות״ ו״לחפש את הרעידות״  

 

אז מלטשבי בבקשה, לא יפה להתנהג בצורה כזאת, זה ששלחתי לך את היסטוריית הטיפולים מ0 עד 100 אלף של הרכב הזה לא הופכת אותך עכשיו למבין עניין שיודע מה היבואן המליץ לעשות, מתי ואיך 

 

בנוסף היה לקוח נוסף מהפורום הזה עם אותו הדגם שהתלונן גם על הרעידות, ואפילו החלפת מנוע לא פתרה את רעידות המנוע

מבחינתם רעידות המנוע שיש למנוע הזה הם תקינות, וזה מה שהם אומרים ל99% מהלקוחות שמתעניינים ושואלים למה הרכב רועד בצורה כזאת, אז לכמה לקוחות המנוע התחיל לרעוד יותר מהרגיל וסיים את חיים בשלב מוקדם כלשהו ? אני יודע שלהרבה מהביקורים שלי בטרייד אין שונים בארץ ובדיקה של היסטוריית רכבים עם המנוע הזה, לחלק גדול מאד הוחלף מנוע עוד לפני שהרכב הגיע ל100 אלף ק״מ. 

 

יש לי תיעוד ארוך מהפגישה הזאת שבה הם הציעו לעשות דברים ברכב בשביל לפתור תקלה שהם אינם מכירים בה עם פתרון שלא יפתור אותה. 

 

השפתיים של המוסכניק היו ככה לאורך כל הפגישה ומשפטים של ״בדקתי והכל בסדר, זה המנוע מגיע ככה מהיצרן והוא 3 צלינדרים וככה הוא עובד...״ 

 

מלטשבי מצטער שלא הבנתי אותם שהם המליצו לי כבר ממזמן על הפתרון ואני פשוט לא הסכמתי עם ההמלצה כי אני לקוח מטומטם שרוצה להרוס את המנוע ולא מקשיב להמלצות היצרן שיודע לפתור את הבעיות של הרכב שלו, פעם הבאה תעדכן אותי לפחות שאתה יחד איתי בפגישות האלו, אפנק אותך בקפה. 

 

 

 

 

 

 

 

פגישה במוסך שורק.jpg

עריכה אחרונה על ידי sashatelaviv
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא הבנת אותי כנראה נכון. אני הגבתי לקודמי בשרשור.

 

מנוע שמים ושמן התערבבו, זו טראומה מבחינתי.

צנרת מים שזורם בה גם שמן, זו טראומה. לא מדובר בתיקון בראש מנוע רגיל. יש לשטוף את המערכת שימון, לשטוף מערכת קירור.

 

אין לי ספק שהרכב שלך טופל כמו שצריך. לראיה ההיסטוריה ששלחת. תמיד בזמן. 

 

מפה ועד להיות ציני..

אבל בכל זאת, אני אתנצל אם פגעתי בך. 

צביעות היא נגע רע! היזהרו מאלו שיחייכו אליכם היום ומחר יתקעו לכם סכין בגב

 

מחפש 308 1.2, סביבות 100,000 ק"מ, רק עם מנוע גמור, לא סטיישן ולא בצבע אדום

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 3 דקות, מלטבשי כתב:

לא הבנת אותי כנראה נכון. אני הגבתי לקודמי בשרשור.

 

מנוע שמים ושמן התערבבו, זו טראומה מבחינתי.

צנרת מים שזורם בה גם שמן, זו טראומה. לא מדובר בתיקון בראש מנוע רגיל. יש לשטוף את המערכת שימון, לשטוף מערכת קירור.

 

אין לי ספק שהרכב שלך טופל כמו שצריך. לראיה ההיסטוריה ששלחת. תמיד בזמן. 

 

מפה ועד להיות ציני..

אבל בכל זאת, אני אתנצל אם פגעתי בך. 

אתה כתבת : 

״המנוע הזה עבר טראומה. היבואן המליץ לעשות ראש ממזמן.״

 

 

מה שאני הבנתי זה שאתה אומר  שהיבואן המליץ לעשות ראש ממזמן בגלל שהרכב עבר טראומה

מצטער שלא הבנתי אותך נכון - עכשיו אני מבין שהתכוונת לטראומה שהוא עבר לאחרונה 

אני מתנצל.

 

מישהו יודע להגיד למה הרכב עובר טראומה כזאת אם הוא טופל תמיד בזמן? המוסך אומר חד משמעית שזה בגלל שהרכב עבר התחממות בעבר, אבל הרכב לעולם לא עבר התחממות, אלא אם כן הוא התחמם ומד החום לא עלה ולא היה סימן שיצביע על ההתחממות ( יכול להיות דבר כזה?)

 

 

 

 

  • אהבתי 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בוא תבין משהו- רכב יכול להתחמם וכאשר תראה את שעון החום/מנורה אדומה נדלקה כבר הנזק נגרם ובגדול.

אני יכול לומר לך,שהרכב הקודם שלי, שעבר סה"כ 104,000 ק"מ,התחמם 3 פעמים כמעט עד הסוף- בכל המקרים עצרתי מייד בזמן ולא קרה כלום למנוע-גם בבדיקה של הרכב לפני הטרייד אין לא נרשם בטופס הבדיקה מילה על התחממות מנוע/נזק למנוע.

ברכב הנוכחי שלי,קלטתי רדיאטור נוזל בחניה בעבודה ומייד הזמנתי גרר ללא לקיחת סיכונים (אפילו שהיתה אחריות של אוטו סנטר כי היה ברור לי,שאם ידעו שהיתה נזילה והמשכתי לנסוע האחריות כולה שלי).

לסיכום,יש פה הרבה אלמנט של מזל בלי קשר למוצאו של הרכב.

 

 

אין איש בעולם שיוכל אותי למחוק אצלך אני קיים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בתאריך 3.7.2020 בשעה 20:43, sashatelaviv כתב:

 

 

 

פעם הבאה כשאקנה פג׳ו חדשה אנסה לתחזק יחסים יותר טובים עם צוות המוסך שלהם, אוליי גם אשאר אחרי ה100 אלף ק״מ יחד איתם. 

 

 

 

 

 

 

 

 

השאלה היא, שאחרי כל מה שעברת כאן, אתה עדיין חושב לקנות פגיו חדשה?

כמובן שבכל רכב יכולות לצוץ תקלות מעצבנות, או כאלה שהיבואנים מנסים את שיטת המצליח שלהם. [בלי שום קשר, דוגמה: פנסים ראשיים בספורטאגי 2016 שאינם עוברים טסט, ברכבים מסויימים, ורק אחרי התעקשות מחליפים אותם ללא חיוב.]

אני אישית חושב שהם[פיגיו]ּ רכבים מצויינים, ודווקא פוזל לכיוון ה-2008 החדשה.

מצד שני לא הייתי רוצה להיות במקומך. או יותר נכון לעבור את מה שעברת.

כמובן, שאני רואה את המקרים הללו, {הבודדים אגב}, כגון: רצועות תזמון וכו.. כמקרים של תקלות שהיצרן טיפל בהם, ולא נשמע מהם ברכבים החדשים.

מקווה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מהניסיון שלי המנוע 3 צילינדר בכל רכב רועד לא מעט
אבל זה שעשית שני טיפולים אחרונים מחוץ לרשת המורשה שלהם זה בעיה בגלל שמהניסיון שלי עם היבואן גם אם יש בעיה ברכב בייחוד בעיה גדולה כמו מנוע אם כל הטיפולים בזמן הם שולחים את זה ליצרן והיצרן בדרך כלל מתקן על חשבונו.
יש לי חבר עם ברלינגו 1600 דיזל הרכב היה חצי שנה מחוץ לאחריות עם 135 אלף קילומטר נתפסה משאבת מים והלך ראש מנוע היצרן לקח אחריות מלאה על המנוע והוא שילם רק 2500-3000 על עבודה 
 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

צרוף אומלל של ביש מזל ויבואן טמבל שלא מבין שאין טעם רב להוציא מיליונים על פירסום מצד אחד ולחסוך גרושים ביחס על תיקון אצל לקוחות מסוגו של הפותח כאן מצד שני. אתה לא מפסיד רק את השרשרת הפוטנציאלית של הלקוח הספציפי, גם חלק לא זניח מאלו שקוראים לא ימהרו להכנס לחנות שלך אחרי מסכת כזו.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 15 שעות, yossiaviel כתב:

השאלה היא, שאחרי כל מה שעברת כאן, אתה עדיין חושב לקנות פגיו חדשה?

כמובן שבכל רכב יכולות לצוץ תקלות מעצבנות, או כאלה שהיבואנים מנסים את שיטת המצליח שלהם. [בלי שום קשר, דוגמה: פנסים ראשיים בספורטאגי 2016 שאינם עוברים טסט, ברכבים מסויימים, ורק אחרי התעקשות מחליפים אותם ללא חיוב.]

אני אישית חושב שהם[פיגיו]ּ רכבים מצויינים, ודווקא פוזל לכיוון ה-2008 החדשה.

מצד שני לא הייתי רוצה להיות במקומך. או יותר נכון לעבור את מה שעברת.

כמובן, שאני רואה את המקרים הללו, {הבודדים אגב}, כגון: רצועות תזמון וכו.. כמקרים של תקלות שהיצרן טיפל בהם, ולא נשמע מהם ברכבים החדשים.

מקווה.

פג׳ו חדשה אני בטוח שלא אקנה 

אני קניתי את הרכב עם ראש פתוח ובגלל שאני לא אוהב ״ללכת עם העדר״.

 

אתה מכיר את כל המגיבים שכותבים דברי זוועה על פג׳ו, בכתבות, בפורומים וכו׳ על פי סטיגמות עבר? מסתבר שמה שהם כותבים זה נכון מאד והסטיגמות האלו לא הומצאו סתם ככה מהאוויר

 

מהניסיון שלי העובדות הן:

1.מוסכי הייבואן לא יודעים לטפל ברכבים שהם מוכרים, מוסכי היבואן גובים מחירים גבוהים לטיפולים ובמיוחד על חלקים, מהניסיון שלי המחירים יותר גבוהים ב30-40%. 

2.אתה לא מעניין אותם באמת- הם מנסים להתחמק מהאחריות שהם נותנים לך, צריך לבקש, להתעקש, להגיע, להופיע ובמקרה שלי גם ״לאיים״ בתביעות בשביל שדברים יזוזו למען הרכב שלך.

3.הרכב כרגע רואה הרבה מוסך אחרי האחריות(הוא גם ראה אותו הרבה בזמן האחריות).

4. הרכב סופג ירידת ערך מטורפת, עוד ב2018 פירסמתי אותו למכירה כשהרכב שנה וחצי על הכביש ב50,000 ש״ח 

לא היו מתעניינים ומי שהתעניין הציע מחיר הרבה יותר נמוך ממה שפירסמתי בלי אפילו להגיע ולראות את הרכב

היום אני בכלל לא מקבל טלפונים כשהרכב מפורסם בפחות מ40 אלף ש״ח (רכב יד פרטית 2017) וזה עוד לפני שפגשתי לקוחות פוטנציאלים והראתי להם את ההיסטוריה ואת כל מה שהרכב עבר!

 

עם הבעיה האחרונה נכנסתי למוסך יבואן מורשה בתקווה שהיבואן יעבור על ההיסטוריה של הרכב ויעזור לי איתו, כי הבעיה לא הופיע סתם ככה בדיוק חצי שנה אחרי שהאחריות נגמרה או שבגלל שהלכתי למוסך מומחה לפג׳ו שלא מורשה יבואן ועשיתי שם טיפולים שגרתיים והם גרמו לבעיה ברכב- הבעיה קיימת בגלל טיפול רשלני ולא מקצועי של היבואן עצמו- יש לי את כל השתלשלות האירועים מתעודת, זה בדיחה מה שקורה שם.

 

עכשיו הם אומרים לי  ״יאללה ראש מנוע ב8600 ש״ח״, אמרתי להם אבל יש מצב הבעיה היא בכלל בקולר שמן מנוע, למה שלא תפרקו את הקולר, תשלחו אותו לבדיקה על מנת לשלול אותו?למה לא? אני רוצה לשלם על הבדיקה הזאת! זה הרכב שלי! התשובה שלהם: אנחנו לא עושים את זה, אם מפרקים מתקינים חדש בכל מקרה גם אם תקין, מה זאת התשובה המטומטמת הזאת? איך אפשר לסמוך עליהם בכלל שאחרי ראש מנוע הם יפתרו משהו? 

בסופו של דבר הם הסכימו איתי שהבעיה יכולה להיות בקולר ראש מנוע והחלטנו ביחד שנחליף קודם קולר ראש מנוע ונראה אם הבעיה חוזרת, אתה יודע מה קרה בכל הזמן הזה? הרכב שבוע שלם במוסך, זה שבוע שבו אני שוכר רכב מחברת השכרה על חשבוני, זה תשלום על קולר שמן מנוע ועבודה, ואחרי הכל בסופו של דבר הקולר שמן מנוע בכלל לא פתר את הבעיה!

למה כל זה? למה אי אפשר היה לפרק את הקולר שמן מנוע, לשלוח אותו לבדיקה, לשלול אותו, להבין שהוא תקין, להבין שהבעיה היא אחרת ולהתקדם לצעדים נכונים שיפתרו את הבעיה?

 

 

אם אתה נוסע עד 100 אלף ק״מ(כל עוד יש אחריות), מחליף רכבים כל 3 שנים ומעוניין לספוג ירידת ערך מטורפת - אז יכול להיות שהרכב יענה לדרישות שלך. 

 

 

 

 

 

 

לפני 11 שעות, lior134 כתב:

מהניסיון שלי המנוע 3 צילינדר בכל רכב רועד לא מעט
אבל זה שעשית שני טיפולים אחרונים מחוץ לרשת המורשה שלהם זה בעיה בגלל שמהניסיון שלי עם היבואן גם אם יש בעיה ברכב בייחוד בעיה גדולה כמו מנוע אם כל הטיפולים בזמן הם שולחים את זה ליצרן והיצרן בדרך כלל מתקן על חשבונו.
יש לי חבר עם ברלינגו 1600 דיזל הרכב היה חצי שנה מחוץ לאחריות עם 135 אלף קילומטר נתפסה משאבת מים והלך ראש מנוע היצרן לקח אחריות מלאה על המנוע והוא שילם רק 2500-3000 על עבודה 
 

אחרי מה שעברתי עם המוסך שלהם אי אפשר לסמוך עליהם, בנוסף הם גובים מחירים גבוהים מאד לטיפולים וחלקים ויש להם תשובות מטומטמות שכל דבר שאתה מצביע להם שאתה חושב שהוא יתקלקל הפתרון זה להחליף בלי לבדוק ולשלול - ככה לעולם לא תבין מה הייתה הבעיה האמיתית ברכב. 

 

 

עריכה אחרונה על ידי sashatelaviv
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 1357 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...