Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2150 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אדגיש שאין לי ניסיון עם רכבים אחרים שהחזקתי.

 

הניסיון היחיד שיש לי זה עם הפג׳ו הזאת, הדרישות שלי היו רכב חדש ב״מחיר סביר״, נוח לנסיעות ארוכות ואמין לנסיעות של 4-5 אלף ק״מ בחודש - אז יצא שטעיתי בבחירה והוא עונה רק על חלק המהדרישות שלי. 

 

לי אישית קצת קשה לסמוך על המנוע הזה לק״מ שאני עושה, יכול להיות לאדם אחר שעושה הרבה פחות הרכב כן יכול להתאים. 

 

כנראה ברכב הבא שלי אתפשר מעט ואוותר על המושבים הנוחים של הצרפתים, אוליי אקנה משהו יפני ואוליי לא

האם ב״רכב יפני אמין״ עם אותה נסועה לא יהיו בעיות בכלל? אני לא יודע. 

 

 

 

  • 4 שבועות מאוחר יותר ...
  • תגובות 61
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם (נערך)
בתאריך 3.7.2020 בשעה 16:50, sashatelaviv כתב:

קודמי שנתן להם לשחק עם האוטו ולבסוף החליף את הרכב לחדש יותר בתוספת תשלום - צעד לא ממש חכם.

 

אני חושב שזה די משעשע כשאתה כותב את זה לאור העובדה שאתה עדין מתעסק עם זה במשך יותר משלוש שנים ושובר את הראש ומוציא את אותו סכום כסף אם לא יותר (בנוסף לעוגמת הנפש) שהוספתי תוך התרוצצויות במוסכים ואנשי שירות, כאשר אני נוסע ברכב חדש יותר, שמרגיש טוב יותר מכל בחינה ובעיקר יש לי כרגע שקט ונחת מקסימלי מהאוטו.

 

אני החלפתי את הרכב לאחר החלפת מנוע ונלחמתי על כך, ולאחר העסקה התברר שהייתה עליו ירידת ערך גדולה של עשרות אלפי שקלים (אם זכור לי נכון, הורידו איזה 30-40 אלף שקל בחברת הטרייד אין מול סוכנת המכירות), שאותם חסכתי בטרייד אין במחיר מחירון, ועוד קיבלתי כל מיני פיצ'יפקס באלפי שקלים מתנה. יכולתי להמשיך להתעסק איתם בתביעות ובתי משפט שספק אם יכולתי להוכיח משהו, ולא היה לי כוח לזה ומבחינתי זה היה סביר בשעתו. להגיד לי שלא יצאתי חכם אחרי כל מה שכתבת פה בחודש האחרון, זה פשוט מצחיק. דווקא אם היית שומע לי, לא היית צריך עכשיו להתעסק עם החלפת מנוע 3 שנים אחרי, בלי אחריות ומי יודע אם הבעיות לא קשורות לאותן רעידות בזמנו.

 

אני בכל זאת מקווה בשבילך שהדברים יפתרו לטובה ותזכה להנות מהאוטו הבא שלך.

עריכה אחרונה על ידי Dark Muse
  • רעיון טוב! 1

 

 


×
×
  • תוכן חדש...