Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2983 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מתלבט בין קיה פיקנטו EX החדשה לבין טויוטה אייגו.. עשיתי על שתיהן נסיעות מבחן. תכלס הגיר האלקטרוני באייגו בסדר, חוץ מקפיצות קלות לא ממש מרגישים. וקיה כמובן יקרה יותר ומפנקת יותר.. איזה אוטו יהיה לי קל למכור עוד כמה שנים? מה פחות מאבד מערכו?

פורסם

הקיה כנראה סחירה יותר.

היתרון של האייגו הוא בעיקר במערכות בטיחות.

קאליפרים צהובים בגודל של הטוסטר שיש לאמא שלי במטבח

ודיסקים בגודל של מגש פיצה .

פורסם

אף אחד לא נביא, אבל רוב האנשים יעדיפו את הגיר האוטומטי בפיקנטו כי הוא לא דורש התרגלות וגם פשוט יותר לאחזקה.

אתה יכול לראות את זה במכירות של מכוניות חדשות , הפיקנטו נמכרת באלפים ביחד עם אחותה לבית יונדאי , ואילו האייגו נמכרת במספרים זעומים , וגם נמכרת פחות מאחותה לבית סיטרואן.

פורסם

גם לפיקנטו יש בלימה אוטונומית.

לדעתי פיקנטו יהיה קל יותר למכור שכן חלק מהאנשים סולדים מגיר רובוטי.

בנוסף לפיקנטו אחריות גדולה יותר שיכולה לעזור בעת מכירה.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם (נערך)

בתכלס מה זה משנה אם המוביליי מצפצף או מערכת מקורית?

אם היה מדובר גם על תיקון זה כבר משהו אחר.

 

לפיקנטויש כבר יתרונות, תא מטען גדול יותר, מנוע שלא רועד בעמידה, מנוע חזק יותר ועם גיר נעים יותר בעיר, אין צורך בהחלפת מצמדים, אחריות מורחבת.

 

האייגו חיסכונית יותר ולדעתי בעיר נוחה יותר.

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

עריכה אחרונה על ידי yulianx

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם
מתלבט בין קיה פיקנטו EX החדשה לבין טויוטה אייגו.. עשיתי על שתיהן נסיעות מבחן. תכלס הגיר האלקטרוני באייגו בסדר, חוץ מקפיצות קלות לא ממש מרגישים. וקיה כמובן יקרה יותר ומפנקת יותר.. איזה אוטו יהיה לי קל למכור עוד כמה שנים? מה פחות מאבד מערכו?

 

אם אתה מסתכל רק על המכירה כי שניהם מרגישים לך די אותו דבר אז לך על הפיקנטו. שני שכנים שלי העיפו פיקנטו שניסו למכור ביומיים. אפילו שאחד מהם היה בצהוב חרדל...

פורסם

הוא התייחס לאוטומטיות, לא לידניות.

מאמין ששם גם יש פער , אבל לא יודע אם הC1 קיבלה התראה על סטייה מנתיב כמו האייגו.

פורסם
בתכלס מה זה משנה אם המוביליי מצפצף או מערכת מקורית?

אם היה מדובר גם על תיקון זה כבר משהו אחר.

 

לפיקנטויש כבר יתרונות, תא מטען גדול יותר, מנוע שלא רועד בעמידה, מנוע חזק יותר ועם גיר נעים יותר בעיר, אין צורך בהחלפת מצמדים, אחריות מורחבת.

 

האייגו חיסכונית יותר ולדעתי בעיר נוחה יותר.

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

 

אני מעדיף מערכת מקורית מהמפעל - כזאת שנועדה ויועדה לרכב ועברה התקנה וכיול במפעל, מאשר אביזר אפטרמאר-מארקט באיכות ירודה(תשים לב שהרבה מהמוביילאייים לא מחזיקים כ"כ על השמשה, רבות המכוניות שאני נוסע בהן והמוביילאי זרוק על החוט שלו) שהותקן בארץ ע"י מתקין שלך תדע אם הוא התקין וכייל אותו כמו שצריך.

Honda Civic Si Sedan 1.5 6MT 2019

פורסם
אף אחד לא נביא, אבל רוב האנשים יעדיפו את הגיר האוטומטי בפיקנטו כי הוא לא דורש התרגלות וגם פשוט יותר לאחזקה.

אתה יכול לראות את זה במכירות של מכוניות חדשות , הפיקנטו נמכרת באלפים ביחד עם אחותה לבית יונדאי , ואילו האייגו נמכרת במספרים זעומים , וגם נמכרת פחות מאחותה לבית סיטרואן.

 

סיכמת יפה. תוסיף על זה 7 שנות אחריות יצרן למול 3 של האייגו.

פורסם

גם אני מעדיף מקורית ובכלל הייתי מעדיף ללא מוביילי.

אבל מבחינת בטיחות שניהם מציעים משהו דומה.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם
סיכמת יפה. תוסיף על זה 7 שנות אחריות יצרן למול 3 של האייגו.

אני לא אוסיף שזה 7 שנות יצרן סתם ככה, אין לי עניין להטעות אנשים ולתת לפיקנטו יתרון שאין לה כפי שאתה נוהג לעשות.

לפיקנטו יש תוספת של 4 שנות אחריות חלקית על יחידת הינע (גיר ומנוע בעיקר) , שאנשים יעשו את השיקול שלהם בעצמם

אם החתונה עם המורשים של קיה לטובת אחריות חלקית של מכלולים דיי מוכחים שווה להם.

×
×
  • תוכן חדש...