Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3037 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני לא יודע אם זו תופעה חדשה או שאף פעם לא שמתי לב לזה.

 

התופעה היא כזו :

 

אני נוסע נסיעה רגועה על 70 קמ"ש על D7,

 

ברגע שאני לוחץ לחיצה בריאה (אפילו לא עד הסוף) אז אני רואה על הלוח שעונים שהגיר מוריד הילוך ל D4/D5

 

אני לא מרגיש חוסר סחיבה כי האוטו באמת מאיץ , האם זו תופעה נורמלית או שזו החלקה ?

 

פולו GTI 2013.

פורסם

ברור שזו תופעה נורמלית כשנותנים מה שנקרא "קיק-דאון".

בשביל להאיץ יש צורך בהורדה של הילוך או שניים.

איך אתה מצפה שהרכב יאיץ בהילוך שביעי שנועד בעיקר לשיוט בסל"ד נמוך?

פורסם

זה לא משנה אם אתה לוחץ עד הסוף או לא, כשהרכב נדרש להאיץ הוא אמור להוריד הילוך.

נסעת פעם על אופני הרים? זה אותו דבר.

כשאתה על ההילוכים ראשונים עם גלגלי השיניים הגדולים,

נדרשים פחות סיבובי רגליים שלך בשביל להאיץ, נכון?

פורסם

בס"ד

 

לכל אוטו יש דבר שנקרא "רצועת כוח", הרצועה הזאת היא בטווח של שיא מומנט לשיא ההספק.

בטווח זה המנוע נמצא בתחום היעיל שלו.

ברגע שאתה לוחץ והאוטו לא נמצא בתחום היעיל שלו, לדוגמא: אם התחום של הפולו הוא מ - 1250 (לפי מה שראיתי...), אז בסל"ד נמוך מזה היא תסחוב אבל "בפחות" כוח מאשר 1300 סל"ד ומעלה.

במידה ואתה נמצא בשיוט בכביש מהיר ורוצה לייצר מספיק כוח לעקיפה מהירה אתה חייב להיות בתוך רצועת הכוח.

בשונה ממנוע חשמלי שאופיין הפעולה שלו שונה והוא "מייצר" שיא מומנט מ - 0 סל"ד.

אני קם כל בוקר בשביל הילדים, בלעדיהם הייתי קם בצהריים...:lol:

פורסם

אגב בירידות הדבר הפוך ? האוטו צריך להישאר על הילוך נמוך ?

 

בירידות רצוי להשאר בהילוך נמוך על מנת לא "לרכב" על הבלמים וכדי להעזר בבלימת המנוע בעצם.

פעם הבאה כשאתה בירידה תשחק עם הטיפטרוניק כך שתהיה בהילוך נמוך (שני או שלישי),

הסל"ד יעלה ותראה שהרכב לא מאיץ למרות שאתה בירידה ולא עם רגל על הברקס.

פורסם

אין בעיה עם סל"ד גבוה בירידה כי אם אתה לא לוחץ על דוושת הגז, דלק לא מוזרק לצילינדרים.

"החיים הם לא קו ישר" - פיזבן

"If you want to test a man's character, give him power" - Abraham Lincoln

פורסם

הגולף 2010 שלי מתנהגת בירידה באופן הבא:

אני מאט באמצעות הבלמים למהירות הרצויה לי. הגיר משלב את עצמו להילוך המתאים למהירות. בשלב הזה, ההילוך נשמר והמהירות עולה בהתאם לשיפוע ולהתמשכות הירידה.

אם המהירות עולה, ובמקביל, גם סיבובי המנוע עולים בצורה מוגזמת (לטעמי), אני נעזר שוב בבלמים בלחיצה נחושה, לא ע"י ליטוף ממושך, ומחזיר את הרכב למהירות המתאימה.

במצב כזה, הגיר (dsg7) לא יעלה הילוך, אלא אם כן אני אלחץ על דוושת התאוצה.

×
×
  • תוכן חדש...