Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3071 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ידידה טובה רכשה את הרכב ככה שאוכל לספר מניסיונה;

 

חיובי: הרכב עושה את המסלול ראשל״צ-ירושלים והיא מדווחת כי הרכב מרגיש חזק, מתנהג טוב מאוד על הכביש ונוח מאוד (גרסת zoom עם גלגלי 16).

 

שלילי: צפוף כמעט כמו ה- 2 שעליו מבוסס. ראות לקויה לאחור. ממשק הבלוטוס לא תמיד יציב (קורה גם ב- 2 של אבי). בימים האחרונים יש גמגום בהתנעה. עדיין לא ברורה הסיבה.

קרדיט ל- misterb על התמונה

פורסם

אני נהגתי בגרסה הבסיסית, נוחות טובה, תא נוסעים דיי איכותי ביחס לקטגוריה, כיפית לנהיגה יחסית לקרוסואברים, לא ממש מרווחת.

פורסם

יש לנו CX3 במשפחה ברמת גימור ZOOM שהחליפה I30 מודל 2013 - כמו שאמרו היא לא מרווחת במיוחד בפנים אבל היא בעיקר משרתת את אמא שלי לנסיעות קצרות בתוך העיר, היא מכילה מערכות בטיחות אקטיביות מקוריות(החל מ2018 גם בלימה אוטונומית במהירות של 80 קמש ומטה ולא רק 30 כמו הדגם שלנו) מערכת המולטימדיה שלה נוחה מאוד ומקורית מהיצרן(שזה לדעתי מאוד חשוב).

 

אנחנו העדפנו את הZOOM כי לא ראינו את הצורך בהוספת הכסף לפיור וויט - בנוסף הגלגלים הקטנים יותר אומרים נוחות נסיעה עדיפה(עשיתי נסיעת מבחן על הפיור-וויט וההבדל מורגש).

Honda Civic Si Sedan 1.5 6MT 2019

פורסם
יש לנו CX3 במשפחה ברמת גימור ZOOM שהחליפה I30 מודל 2013 - כמו שאמרו היא לא מרווחת במיוחד בפנים אבל היא בעיקר משרתת את אמא שלי לנסיעות קצרות בתוך העיר, היא מכילה מערכות בטיחות אקטיביות מקוריות(החל מ2018 גם בלימה אוטונומית במהירות של 80 קמש ומטה ולא רק 30 כמו הדגם שלנו) מערכת המולטימדיה שלה נוחה מאוד ומקורית מהיצרן(שזה לדעתי מאוד חשוב).

 

אנחנו העדפנו את הZOOM כי לא ראינו את הצורך בהוספת הכסף לפיור וויט - בנוסף הגלגלים הקטנים יותר אומרים נוחות נסיעה עדיפה(עשיתי נסיעת מבחן על הפיור-וויט וההבדל מורגש).

 

לפי מה שהבנתי, בדגמי 2018 דחפו לה גם מובילאיי, למרות שלא כזה צריך אותו.

קאליפרים צהובים בגודל של הטוסטר שיש לאמא שלי במטבח

ודיסקים בגודל של מגש פיצה .

×
×
  • תוכן חדש...