Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3089 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום,

אני חדש בפורום ובתחום הגרירה בכלל.

איפה אתם ממליצים לי לעשות וו גרירה לרכב שלי.

מדובר על אוטלנדר שנת 2015.

כמה אני יכול לגרור מישהו יודע?

פורסם

יש לא מעט וחיפוש קצר באינטרנט ייתן לך ים אופציות. תלוי גם באיזה איזור אתה מחפש כי יש בכל הארץ וחבל סתם להתרוצץ ורק תוודא שאתה לא עושה אצל חאפר שאין לו רישיון מתקין כי חבל לחסוך 200 שקל על עבודה לא מקצועית כי זה כולל התעסקות עם השלדה וגם עם החשמל. במרכז יש לך את גתוס, באזור אשדוד את ראסטה, בעפולה והסביבה את אביב סוכנויות ועוד לא מעט. תנסה גם להיכנס לאתרי שטח ולבקש המלצות.

פורסם

דיברתי עם כמה ציקי היה נשמע לי הכי אמין וקראתי על החברה שהוא מייבא ממנה קצת באינטרנט נשמעת כמו חברה רצינית.

גם אני רואה שהוא הבלעדי שמוכר את החברה הזאת.

כל השאר שדיברתי איתם הבנתי מביאים מאותו מקום משהו וו נגרר פולני שלא מצאתי עליו יותר מדי דברים.

×
×
  • תוכן חדש...