Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3089 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אהלן חברים,

יש לי סדק בפנס ברכב, מים נכנסים דרך הפתח ונוצרים אדים בפנים הפנס...

האם ניתן לתקן את הסדק או שאין מנוס מהחלפת פנס? לפי בדיקה באחד המקומות שבעקרתי בהם עולה באיזור ה600 פנס משומש(האם מחיר הוגן? סיאט איביזה 2012)...

 

במידה וכן שווה לנסות לתקן, באיזה חומר? סיליקון/דבק?

חשוב לציין שהסדק עצמו הוא ממש קטן ונמצא באיזור שמכוסה חלקית ע"י מכסה המנוע. בהמשך אצרף תמונה יותר ברורה...

תודה מראש!

פורסם

קח דבק 3 שניות, טפטפ קצת על הסדק ונגמר הסיפור. על מנת לקבל מראה נקי אני ממליץ לפרק את הפנס ולעבוד כך שמקום הסדק מאוזן, עדיף גם להשקיע טיפה עם סרט דביק ולתחום את מיקום הסדק כך שהדבק ישאר במיקומו.

כל טיפול אחר ייקר את ההוצאות, ותמיד אפשר להחליף פנס.

פורסם (נערך)

כמובן שכוונתך לפנס ראשי ואם הסדק הראה לעין, אז הרכב לא יעבור מבחן רשוי שנתי (טסט).

לגבי פנס משומש, נסה אצל "שרותי רכב, פנסים ומראות" שברח' משה בקר 31 א.ת ישן (מזרח) ראשון לציון, טל' 03-9042222 או 054-6251605.

לאחר החלפת פנס, יש לבצע כיוון אורות כראוי.

בברכה - רפי לין

עריכה אחרונה על ידי רפי לין
פורסם
קח דבק 3 שניות, טפטפ קצת על הסדק ונגמר הסיפור. על מנת לקבל מראה נקי אני ממליץ לפרק את הפנס ולעבוד כך שמקום הסדק מאוזן, עדיף גם להשקיע טיפה עם סרט דביק ולתחום את מיקום הסדק כך שהדבק ישאר במיקומו.

כל טיפול אחר ייקר את ההוצאות, ותמיד אפשר להחליף פנס.

דבק 3 שניות לא עמיד למים לטווח הארוך.

איזה כייף לי :)

×
×
  • תוכן חדש...