Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

עד 35K ידני, עם ערך מוסף. מיטו? פונטו איבו? 208? פאביה ספורט?


dj_dani
שימו לב! השרשור הזה בן 1897 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 68
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

לא קשור.

 

אני מנסה להגיד שאי אפשר לקבל ביצועים ועניין המחיר של קורולה, עם אמינות של קורולה. זה סוג של לרבע את המעגל. צריך להתפשר על משהו (ביצועים, אמינות או מחיר).

For I am a bear of very little brain, and long words bother me

 

לפני 25 דקות, m3x7r3m3 כתב:

אני מסכים איתך

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני לא מצפה לאמינות של קורולה, כבר עברתי 3 פיג'ו ברצף, וגם פיאט. לא מצפה לקורולה.

אבל, כשיש תקלה ידועה, שבוצע בגינה ריקול ואולי לא, על מנוע tce שיושב במגאן עקב אכילת שמן, שכל לאון שנייה בלוח עברה אוברול, שאקו בוסט גם לא נחשב אמין למדי, שהמולטי אייר גם לא קוצר שבחים במסגרת האמינות, אז זה פחות נחמד לרכוש "פצצה מתקתקת".

 

ואני לא מדבר על הסטיגמות שהם לגמרי ניתנות לניפוץ (3 פיג'ו ברצף, אמינות מדברת בעד עצמה), אני מדבר על בפועל מנועים מוסרים נשמתם לבורא.

 

זה סוג של מלכוד, מצד אחד לך תמכור אחרי זה רכב שעבר החלפת מנוע, מצד שני, אם לא הוחלף מנוע, זאת פצצה מתקתקת.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

להבנתי (אבל תבדוק, אני לא בטוח) הפוקוס הזו אצל הבעלים הנוכחי 3 שנים והמנוע הוחלף לפני זה. כלומר, כנראה שבסה"כ (פרט לטורבו) המנוע הספציפי הזה כנראה די סביר.

 

אני מניח שלא יהיה קל למכור רכב כזה, אבל אתה לא צריך המון קונים, רק אחד. אתה גם בסה"כ מקבל אותו במחיר די סביר כרגע, ירידת הערך האפשרית כבר די מוגבלת.

 

אני קניתי פוקוס כזו בידיעה שאני עלול להשקיע בה בתחזוקה. להבנתי זה חלק מהעניין של להחזיק רכב קצת מעניין יותר, בטח כשמלכתחילה אתה מוגבל בתקציב.

For I am a bear of very little brain, and long words bother me

 

לפני 25 דקות, m3x7r3m3 כתב:

אני מסכים איתך

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בהמשך למה שנאמר מעליי, גם להשקיע בלאון אוברול זה לא סוף העולם בהתחשב שהשאר במצב סביר.

 

בכל מקרה בתקציב נתון ממתין לבראבו ידנית, אחת טובה כנראה תעלה 25, נשאר לך במסגרת התקציב כסף לג'אנטים, תוכנה ויישור קו.

 

Sent from my MI 8 using Tapatalk

VW GOLF MK2 1.3

FIAT 500L 1.4

MG4 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

רק אומר, שהבראבו (לפחות הדינמיק) מרגישה ממש עולב מבחינת גימור לעומת הפוקוס.

For I am a bear of very little brain, and long words bother me

 

לפני 25 דקות, m3x7r3m3 כתב:

אני מסכים איתך

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הבראבו לגמרי עולב, ואני לא ממש בטוח שהמנוע מפצה לאחר סיבוב קצר על אחת. (לא יודע אם גרסת ה90 או ה120, ובכל מקרה הייתה אוטומט)

 

נהגתי במגאן 1.2, אחרי הפיגו המנוע אמנם סוחב מסלד נמוך יותר אבל לא מפצה בגבוהים.

אין מנוס מרכב חזק יותר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שמע יש לי 30 אלף ש''ח אבל אני רוצה רכב מאובזר, שיהיה חזק, אמין, בלי מחלות וכו', עכשיו תגיד לי אם זה נראה לך מציאותי?

 

אגב ספציפית על בראבו ניתן להשלים אבזור מסנסיישן מפרוק כולל אפילו קרוז קונטרול (בררתי לעצמי בזמנו).

 

התפשרת לפני שנה והנה אתה פה עם אותו תקציב אחרי שנה, או שהפעם תעשה פשרה פחות קריטית כמו אבזול למשל שניתן להשלים, או שתרד מהעץ של אמינות כמו של קורולה או שתשאר עם הפג'ו עוד שנה - שנתיים ותגדיל תקציב. לא יפול עליך רכב משמים שהוא גם אמין, גם חזק, גם ידני, גם מאובזר וגם בלי כל מיני מחלות, אגלה לך סוד אם היה כזה בתקציב כזה, אפילו במעט יותר כנראה שהייתי בעלים של כזה. יש פשרות, תחליט מה יותר קריטי לך.

 

עוד משהו, אם לא היה לי את הייטי הייתי קופץ כבר על הפוקוס בהתאם לבדיקה, היה להם כשל, היה ריקול, מעבר לכך כשאתה מודע לאפשרות שזה יקרה אתה תדע למה לשים לב ומה לבדוק אחת ל...

 

אם אתה ממש חושש ממנה אז שוב הבראבו, שפוך קצת כסף בפרוייקטים קלילים ואתה תהנה, הגה עם שליטה, דאבל דין, קרוז קונטרול, ג'נטים ותוכנה, בטוח שתהנה מסביבות 150 כ''ס בשדרוג קליל.

 

Sent from my MI 8 using Tapatalk

VW GOLF MK2 1.3

FIAT 500L 1.4

MG4 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אמרתי את זה פעם, ואומר את זה שוב, פונטו 135.

המולטיאייר בעייתי רק אם לא מטפלים באוטו כמו שצריך וגם אם הוא מת זה לא כזה ביג דיל, מביאים מאיביי ומתקינים.

האוטו שלי עבר כבר 145 אלף ק"מ ועדיין טפו טפו טפו הכל עובד מעולה, כי דואגים להחליף שמן בתדירות גבוהה (כל 5-7k).

מכניסים לצנצנת, סוגרים, לופתים את המכסה כאילו חייך תלויים בזה, ומנערים את הצנצנת עד שהיא מודה ברצח ארלוזורוב.
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

נשמע גם כאופציה נהדרת, יש חיה כזאת למכירה?

 

למרות שגם בראבו אין למכירה עם ק''מ סביר ופוקוס יש רק אחת.

 

Sent from my MI 8 using Tapatalk

VW GOLF MK2 1.3

FIAT 500L 1.4

MG4 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הפוקוס היתה יכולה להיות דיילי נפלאה. הבעיה שגם כשהכל תקין, תמיד יש את החשש הזה שפתאום יפול עליך תיקון ב 10-30 אלף שקל. ויש את המיקום המוזר של הידית הילוכים שבסוף אתה מתרגל אליו, אבל הוא תמיד שם בשביל להזכיר לך את זה :)

אני חושב שכשהמחירון ירד עוד קצת, לאזור ה 15-20 אלף זו כבר תהיה קניה הרבה יותר פשוטה פסיכולוגית. לא מזמן נמכרה ב 25 אלף אחת כזו מסוחר בחיפה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

30 נשמע לי המון. גם כש-misterb החליף מנוע ועוד כמה דברים (לא זוכר בדיוק מה) הוא סיים בפחות. הסיכון הזה הוא חלק מהעניין, אבל לא מדובר באיזו זוועה כמו ה-thp156 ששם זה לא עניין של סיכון אלא תקלות וודאיות.

 

לא יודע מה אתה רוצה מידית ההילוכים, לי היא ממוקמת בדיוק במקום. יש כמה באגים אחרים, כמו מיקום יציאות המזגן, ההגה הגדול מדי והממשק המוזר של מערכת המדיה, אבל בסוף, לא בגלל זה אתה קונה רכבים כאלו. אתה לומד לחיות עם אלו ונהנה מהדברים החשובים באמת.

For I am a bear of very little brain, and long words bother me

 

לפני 25 דקות, m3x7r3m3 כתב:

אני מסכים איתך

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מה ירד לאזור 15-20 הפוקוס או הבראבו.

 

מהיחידות הבודדות שיש לחכות שהמחירון ירד?

 

אם הייתי עם כסף ביד ומוצא אחת טובה לא הייתי מחכה לשום דבר. יש לך דרך חשיבה מעט מוזרה.

 

Sent from my MI 8 using Tapatalk

VW GOLF MK2 1.3

FIAT 500L 1.4

MG4 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

נשמע גם כאופציה נהדרת, יש חיה כזאת למכירה?

 

למרות שגם בראבו אין למכירה עם ק''מ סביר ופוקוס יש רק אחת.

 

Sent from my MI 8 using Tapatalk

 

לא שאני יודע, אבל השרשור הזה נפתח לפני כמעט שנה וחצי, מה זה עוד כמה חודשים. מה גם שפות"ש לא מחפש בדחיפות יונדאי i20 חדשה שתחליף את ה-i20 הקודמת שהלכה טוטאל לוס בתאונה. יש לו אוטו, הוא משרת אותו טוב, ובמצב כזה אני לא רואה סיבה להתפשר ו/או לפסול דגם כי "כרגע אין למכירה". במיוחד שכמו שאמרת, גם אקובוסטים אין בדיוק dime a dozen.

 

אני חושב שכשהמחירון ירד עוד קצת, לאזור ה 15-20 אלף זו כבר תהיה קניה הרבה יותר פשוטה פסיכולוגית.

 

הפוך, ככל שהמחירון שלה יורד היא הופכת לקניה פחות הגיונית (אם טרם הוחלף מנוע ו/או בוצע הריקול שמחליף את המחבר הסורר) כי העלות של החלפת מנוע, מבחינת אחוזים ביחס לעלות של הרכב, הופכת להיות לא הגיונית כלכלית לביצוע. כבר עכשיו אם קנית אחת כזאת ב-35-40 ואתה צריך להחליף מנוע ב-25 זה יכול להצדיק השבתה, אז בטח ובטח כשהמחיר של כל האוטו יהיה חצי מזה.

מכניסים לצנצנת, סוגרים, לופתים את המכסה כאילו חייך תלויים בזה, ומנערים את הצנצנת עד שהיא מודה ברצח ארלוזורוב.
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 1897 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...