Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פג'ו 5008 דיזל או סקודה קודיאק דיזל.


Alkash
שימו לב! השרשור הזה בן 2323 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

אתה צודק לחלוטין, ולא הבנתי את התגובה ההיסטרית והלא הגיונית של boobleit. זה אותו סיפור מרגיז עם ה3008 GT. אני לא מצפה שיחזיקו צי של רכבי הדגמה כאלה אבל GT הדגמה אחד לפחות. אני מתפלא שהם הצליחו למכור כמה יחידות של ה3008 כך.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

 

עזוב, כל התגובות שלו היסטריות ולא הגיוניות, הוא זקן ממורמר שמכרו לו 301 שבורה בדיל 0 קילומטר ומאז הוא מתבכיין על לובינסקי וכותב שטויות בנושאים כאלה ואחרים בפורום.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 41
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

אולי זה לטובה..

תעשה נסיעת מבחן על הבנזין פרימיום ואם היא תספק אותך אז תחסוך על הדרך 40,000₪!

האמת שאני אישית לא מבין מה מושך אותך לכיוון ה-GT, למנוע הדיזל הגדול ביצועים דיי דומים לבנזין (על הנייר, בפועל אתה יכול רק לדמיין כי נסיעת מבחן לא תהיה לך) וככל הנראה צריכת הדלק לא תתקזז עם הפרשי המחיר.

מבחינת אבזור הפרימיום גם ככה מאובזרת עד האוזניים כך שאני לא ממש חושב שה-GT מביאה לשולחן אין אבזור שיהפוך את החוויה מקצה לקצה.

יש לה מסאז׳ במושבים הקידמיים ועוד כמה דברים שוליים שלדעתי לא מצדיקים עוד 40 אלף ש״ח..

הדבר היחידי שבאמת חסר בפרימיום היא תאורת הלד, אך זה בטח לא שווה את תוספת המחיר.

בסופו של דבר, פיג׳ו ב-240,000₪ זה פשוט יקר מידי!

אני מבין שגם למתחרים ישנן גרסאות יקרות שמגיעות לאותם המחירים, ולדעתי גם במקרה שלהם זה יקר מידי...

 

אגב בדקת את הסורנטו לאחר מתיחת הפנים?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

עשיתי נסיעת מבחן זריזה ב3008 GT באנגליה. הנסיעה היתה קצרה מדי מפעת חוסר זמן שלי (מבחינתם היו לי שעתיים). ההבדל בינה ל1.6 דיזל מורגש בהחלט, ובהשוואה לבנזין נכון שעל הנייר הביצועים דומים, אבל הGT נהנית ממומנט שהרבה פחות זמין בבנזין, כך שבפועל היא מרגישה חזקה יותר. נקודה מעניינת היא שבניגוד ל1.6 דיזל שהתפלאתי כמה היא שקטה דווקא ה2.0 הרגישה לי רועשת יותר, אבל שוב זו היתה נסיעה קצרה יחסית ובשביל השוואה מדוייקת הייתי צריך לנהוג בשניהן הזו אחר זו.

מבחינת איבזור כמו שאלון ציין מאחר והפרמיום מאובזרת ברמה כלכך גבוהה זה לא שהGT מביאה איזו בשורה מרעישה מבחינה זו, ובכל זאת יש לה כמה אביזרים נחמדים מאוד כמו הבגאז׳ החשמלי (שהיה קיים בפרמיום והורידו לטובת אביזרי בטיחות נוספים), ניווט מובנה, פנסי לד, מושבים מיוחדים ועוד כל מני שטויות (השאר באמת שטויות). מבחינה ויזואלית יש גג שחור לחלוטין, שינויים בפגושים וכו

אני מסכים שהפרש המחירים גדול (גם באירופה יחסית) והאם זה מוצדק אי שווה זו שאלה מאוד אינדיבידואלית של כמה שווה לך 40,000 ש״ח.

עם המשפט ״240 אלף זה יותר מדי בשביל פיזו״ אני פחות מסכים. גם כי יש להתייחס לדגם הספציפי ולא רק למותג, וגם כי במדינת ישראל אנו חיים והכל יחסי. אם נמכרות פה קיה ויונדאי ב250 וגם ב280 אלף ש״ח אז כן, פיז׳ו ב240 זה לא משהו הזוי.

 

 

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

עזוב, כל התגובות שלו היסטריות ולא הגיוניות, הוא זקן ממורמר שמכרו לו 301 שבורה בדיל 0 קילומטר ומאז הוא מתבכיין על לובינסקי וכותב שטויות בנושאים כאלה ואחרים בפורום.

 

אתה כזה קפטליסטי, שאם תגובה אחת לא מוצאת חן בעיניך אתה מחליט להגיב איך שבא לך ולהגיב בלי סוף עם תגובות שמזכירות נושאים שהיו בעבר.

 

מזכיר לי עם מסוים שמתבכיין כל הזמן על משהו ספציפי, לא מופתע.

 

כל פעם כאשר אני מגיב בפורום על כל נושא בדעה שונה משלך, בדר"כ אני רואה את התגובה שלך על אותו נושא, אני שכחתי מזה ואתה לא, אתה פשוט כזה ילד מגודל, שחושב שהחיים הם משחק.

 

ואתה חושב שזה חכם אם אתה מתבכיין על זה שאין להם את דגם הGT לנסיעת מבחן? וזה הופך אותם לא מקצועיים? קודם כל שהתגובות שלך יהיו מקצועיות אחרי זה מותר לך לדבר.

 

מקווה בפעם הבאה לראות אותך שוב בסוכנות בפלמחים. :lol:

 

Robert, אני גם אוהב את הרכבים של פיג'ו, עדיין לא חושב שהיא ברמה של יונדאי וקיה, אני אכן אעדיף את ה3008 על הספורטאג' והטוסון למשל, אך עדיין לא חושב שלפיג'ו יש רכב ברמת הסטינגר למשל, ולא רק זה, הI30 החדשה ברמה קרובה מאוד לפרימיום, אפילו ראיתי חלק גדול מהמגזינים שמשווים אותה לגולף שזה ממש מכובד.

 

יונדאי וקיה היום, הם לא מה שהיו לפני עשור.

עריכה אחרונה על ידי boobleit
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אתה כזה קפטליסטי, שאם תגובה אחת לא מוצאת חן בעיניך אתה מחליט להגיב איך שבא לך ולהגיב בלי סוף עם תגובות שמזכירות נושאים שהיו בעבר.

 

מזכיר לי עם מסוים שמתבכיין כל הזמן על משהו ספציפי, לא מופתע.

 

כל פעם כאשר אני מגיב בפורום על כל נושא בדעה שונה משלך, בדר"כ אני רואה את התגובה שלך על אותו נושא, אני שכחתי מזה ואתה לא, אתה פשוט כזה ילד מגודל, שחושב שהחיים הם משחק.

 

ואתה חושב שזה חכם אם אתה מתבכיין על זה שאין להם את דגם הGT לנסיעת מבחן? וזה הופך אותם לא מקצועיים? קודם כל שהתגובות שלך יהיו מקצועיות אחרי זה מותר לך לדבר.

 

מקווה בפעם הבאה לראות אותך שוב בסוכנות בפלמחים. :lol:

 

Robert, אני גם אוהב את הרכבים של פיג'ו, עדיין לא חושב שהיא ברמה של יונדאי וקיה, אני אכן אעדיף את ה3008 על הספורטאג' והטוסון למשל, אך עדיין לא חושב שלפיג'ו יש רכב ברמת הסטינגר למשל, ולא רק זה, הI30 החדשה ברמה קרובה מאוד לפרימיום, אפילו ראיתי חלק גדול מהמגזינים שמשווים אותה לגולף שזה ממש מכובד.

 

יונדאי וקיה היום, הם לא מה שהיו לפני עשור.

 

 

אתה צודק , פיזו עדין לא ברמה של יונדאי \ קיה , הם הרבה מעבר ובכל קטגוריה.

Hyundai Tucson Prime 2.0– הבחירה של האישה..

Kia Niro Plug In - כי שומרים על הסביבה

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אתה ממש סובל מפיצוי אישיות... לפני חודש יצאת מסע מכירת כל הרכבים שלך כי אתה מעוניין להתנתק מפג'ו ולובינסקי לנצח נצחים.

 

ורק לפני כמה שבועות פתחת נושא "מחפש רכב יפני או קוריאני בלבד".

 

אבל האמת שזה די משעשע אותי כשאתה עושה צחוק מעצמך אז תמשיך לבדר אותנו גם בהמשך.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אתה צודק , פיזו עדין לא ברמה של יונדאי \ קיה , הם הרבה מעבר ובכל קטגוריה.

 

אפשר לעזוב את האגו הצרפתי קצת בצד? במה הם טובים יותר?

שוב, אני מאוד אוהב את רכבי פיג'ו, אך יש כאן עובדות.

 

אני אקח דוגמה אתר PARKERS, למרות שיש עוד המון אתרים שאפשר לעשות בהם השוואה.

 

ואני מדבר על הציון הכולל שהרכבים קיבלו.

 

המספרים הם כמה כוכבים כל רכב קבל.

 

מיני:

1. פיקאנטו עם 4.1

2. I10 עם 4.0

3. 108 עם 3.5

 

פנאי:

1. ספורטאג' עם 4.4

2. טוסון ו3008 עם 4.0

 

סופר מיני:

1. I20 ו208 עם 4.0

2. ריו עם 3.4

 

משפחתי:

1. I30 עם 4.2

2. 308 עם 4.1

3. CEED עם 4.0

 

השאר זה בערך אותו דבר,

מה שכן, וחבל, שאין לפיג'ו רכבים ברמה של הקיה Stinger, ויונדאי genesis, שהם רכבים ברמה הרבה יותר גבוהה מכל מה שפיג'ו מיצרת

 

ALKASH, בלי להעליב, את התגובות שלך אני חוסם ולא קורא, פשוט אין לי כח לקרוא את התגובות הילדותיות שלך שנשמעות לי אינפנטיליות לגמרי.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אולי זה לטובה..

תעשה נסיעת מבחן על הבנזין פרימיום ואם היא תספק אותך אז תחסוך על הדרך 40,000₪!

האמת שאני אישית לא מבין מה מושך אותך לכיוון ה-GT, למנוע הדיזל הגדול ביצועים דיי דומים לבנזין (על הנייר, בפועל אתה יכול רק לדמיין כי נסיעת מבחן לא תהיה לך) וככל הנראה צריכת הדלק לא תתקזז עם הפרשי המחיר.

מבחינת אבזור הפרימיום גם ככה מאובזרת עד האוזניים כך שאני לא ממש חושב שה-GT מביאה לשולחן אין אבזור שיהפוך את החוויה מקצה לקצה.

יש לה מסאז׳ במושבים הקידמיים ועוד כמה דברים שוליים שלדעתי לא מצדיקים עוד 40 אלף ש״ח..

הדבר היחידי שבאמת חסר בפרימיום היא תאורת הלד, אך זה בטח לא שווה את תוספת המחיר.

בסופו של דבר, פיג׳ו ב-240,000₪ זה פשוט יקר מידי!

אני מבין שגם למתחרים ישנן גרסאות יקרות שמגיעות לאותם המחירים, ולדעתי גם במקרה שלהם זה יקר מידי...

 

אגב בדקת את הסורנטו לאחר מתיחת הפנים?

240 יחסית למה??

זה עניין של תמורה..שאר הרכבים המקבילים יותר זולים??

ורבע מליון לסקודה או יונדאי זה לא יקר מדי??

ו200 אלף למאזדה CX5 {סגמנט נמוך יותר להזכירך ו5 מושבים}זה לא יקר מדי?.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

נקודה מעניינת היא שבניגוד ל1.6 דיזל שהתפלאתי כמה היא שקטה דווקא ה2.0 הרגישה לי רועשת יותר, אבל שוב זו היתה נסיעה קצרה יחסית ובשביל השוואה מדוייקת הייתי צריך לנהוג בשניהן הזו אחר זו.

 

אתייחס רק לעניין הרעש כי הנושא עלה מספר פעמים בהקשר של 3008 / 5008.

 

גם אני נתתי דגש לרעש המנוע (דיזל 1.6), גם בנהיגה, גם כשנסעתי במושב האחורי וגם עמדתי לידו על מנת לשמוע ובאמת, כשהמנוע חדש הוא שקט הן מבחוץ והן מבפנים.

השאלה עם מנועי דיזל, כיצד הם נשמעים כעבור פרק זמן.

 

לשכן שלי יש מזה שנה+- את דגם הדיזל אקטיב , עוד מהראשונים שנמכרו ללא חבילת ההשקה.

אני לא יודע איך זה נשמע היום מבפנים אבל מבחוץ, גם ממרחק, שומעים בברור שמדובר על דיזל ולא שונה מכל רכב דיזל אחר.

אפילו אשתי שהיא באמת אין לה שמץ ברכבים, רק כי היא יודעת שזה הרכב שבזמנו התעניינו וגם היא נהגה בו, שאלה אותי למה הוא כל כך מרעיש.

שוב, לא משהו חריג לדיזל, אבל שלא יהיו אשליות בנושא.

קרדיט ל- misterb על התמונה

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

240 יחסית למה??

זה עניין של תמורה..שאר הרכבים המקבילים יותר זולים??

ורבע מליון לסקודה או יונדאי זה לא יקר מדי??

ו200 אלף למאזדה CX5 {סגמנט נמוך יותר להזכירך ו5 מושבים}זה לא יקר מדי?.

אתה מתפרץ לדלת פתוחה, לדעתי גם כל השאר מתומחרים באופן מוגזם וגבוה מידי!

אם חייבים 7 מושבים וג'יפון זה באמת בעיה, או שמתפשרים על אאוטלנדר/אקסטרייל או שמחפשים משהו שונה ומפנק יותר ומוכנים להוציא ימבה כסף.

ועדיין, רבע מליון ש"ח על פיג'ו 5008 לדעתי זה מחיר לא ריאלי ולא משנה עם איזה אבזור.

אם כבר אז הייתי מעדיף את הטראוורס החדש, ולעזעזל צריכת הדלק! :twisted:

שם לפחות מקבלים חוויה משודרגת מכל הבחינות ביחס לקטגוריה של הג'יפונים הקומפקטיים (5+2), יש רכב ענק עם מרווח ללא תחרות, יש מנוע חזק באמת וגיר 9 הילוכים שעובדים מצויין, יש נוכחות וישיבה גבוהה באמת, יש איזשהו ערך מוסף (לדעתי) ולא רק מצד האבזור.

גם הסורנטו עדיף לדעתי ברמת המחירים הזו, הוא יותר מרווח (אך לא בטוח שיותר נוח להושבה מאחור של שלושה ילדים/מבוגרים), יותר מרשים (ובדר"כ מי שמוציא רבע מליון ש"ח על רכב זה כן מעניין אותו), יש לו אופציה ל-4X4 ומנוע 3.5V6 (או 2.2 דיזל) עם ביצועים מעולים, ולא פחות חשוב מוניטין אמינות וסחירות מוכח.

אבל זו רק דעתי האישית, וברור לי שכל אחד חושב אחרת, אם לא כך היה אז כולנו היינו נוסעים באותו הרכב.

לי אישית קשה להוציא 180K על ה-5008 (וממש רציתי לקנות אותה) כך שבמחינתי אין סיכוי בעולם להוציא עליה 240K...

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אתה מזכיר לי את ההוא שבכל כתבת רכב נותן דוגמאות של מחירי רכב מחו"ל.

 

ב 200,000ש"ח אתה מקבל SUV גדול 7 מושבים עם מנוע וגיר מעולים ואבזור מרשים,כל זאת במחיר של CX5..לא מבין מה הטענה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הסורנטו בגרסאת הדיזל עולה כ35,000 ש"ח יותר מה5008. על מה ולמה?

ממ... על זה שהיא 4x4 וגם גדולה יותר??

אולי בגלל שהיא ממותג חזק יותר?

בכל מקרה, בהחלט מחיר מוגזם!

אם כבר אז הייתי הולך על ה-V6 ולעזעזל צריכת הדלק..

יש את הבנזין EX במחיר קצת יותר נוח.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 2323 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...