Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3108 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אהלן אנשים.

אני נורא מזיע בידיים ולכן תמיד נסעתי עם כיסויי הגה מעור.

ברכב שלי עכשיו יש הגה "ספורט" הוא לא עגול לחלוטין אלה שטוח בתחתית.

שום כיסוי לא מתאים לו כי יש "בטן" בכיסוי בתחתית.

כיסוי בתפירה על ההגה מאוד יקר ואני לא מעוניין להשקיע 500-1000 שקל על זה.

 

מישהו התנסה בעניין ומכיר פתרון טוב?

פורסם (נערך)

לדעתי הסיבה שאתה מזיע בידיים היא שאתה תמיד נהגת עם כיסוי הגה מ"עור"

אני מניח שזה גם דמוי עור ולא עור איכותי כמו שיוצא מהמפעל

 

מה שאני מציע לך זה להתרגל לנהוג בלי כיסוי, רוב הרכבים היום מגיעים עם הגה מעור שבדרך כלל הרבה יותר איכותי מכל מה שתשים

תנסה לשנות מיקום ידיים מדי פעם שאתה מרגיש חום ככה יהיה לך יותר נעים, או שתעשה מה שאני עושה מכוון את פתחי המיזוג על ההגה

עריכה אחרונה על ידי Tnc
פורסם
לדעתי הסיבה שאתה מזיע בידיים היא שאתה תמיד נהגת עם כיסוי הגה מ"עור"

אני מניח שזה גם דמוי עור ולא עור איכותי כמו שיוצא מהמפעל

 

מה שאני מציע לך זה להתרגל לנהוג בלי כיסוי, רוב הרכבים היום מגיעים עם הגה מעור שבדרך כלל הרבה יותר איכותי מכל מה שתשים

תנסה לשנות מיקום ידיים מדי פעם שאתה מרגיש חום ככה יהיה לך יותר נעים, או שתעשה מה שאני עושה מכוון את פתחי המיזוג על ההגה

אני יותר מ30 שנה על ההגה ו50 שנה מזיע בידיים. אני יודע מה זה עור אמיתי ומה עוזר לי להזיע פחות. תודה על היעוץ אבל שאלתי שאלה אחרת לגמרי.

פורסם
לדעתי הסיבה שאתה מזיע בידיים היא שאתה תמיד נהגת עם כיסוי הגה מ"עור"

אני מניח שזה גם דמוי עור ולא עור איכותי כמו שיוצא מהמפעל

 

מה שאני מציע לך זה להתרגל לנהוג בלי כיסוי, רוב הרכבים היום מגיעים עם הגה מעור שבדרך כלל הרבה יותר איכותי מכל מה שתשים

תנסה לשנות מיקום ידיים מדי פעם שאתה מרגיש חום ככה יהיה לך יותר נעים, או שתעשה מה שאני עושה מכוון את פתחי המיזוג על ההגה

 

איזה הגה איזה רכב?

 

פג'ו 108

פורסם
אני הזמנתי את הכיסוי הבא:

 

https://he.aliexpress.com/item/DERMAY-D-Shape-Microfiber-Leather-Car-Steering-Wheel-Cover-Four-Seasons-Slams-Sterring-Wheel-Hubs-For/32804449853.html?spm=a2g0s.9042311.0.0.pmlXwI

 

בדקתי שהמידות מתאימות להגה שלי והזמנתי, כבר שבוע איתו ואני מאוד מרוצה!

תודה רבה, השתמשי בצירוף "D SHAPE" והיום רכשתי לעצמי כיסוי הגה מתאים בארץ בזכות הרצת צירוף המילים הזה בגוגל.

תודה רבה.

×
×
  • תוכן חדש...