Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3197 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום חברים,

 

יש לי סיאט איביזה 2015 שחורה אוטומט 1.2 TSI .

יש לי נורה בצורת סימן קריאה שנדלקת ונותנת צפצוף 3 פעמים.

זה קורה תמיד בדקות הראשונות שהרכב מונע וכאשר אני עומד ברמזור או שמפעיל קצת יותר את הבלמים בזמן ירידה.

אני לא יודע אם זה קשור או לא, אבל אם הנורה נדלקת כשאני עומד ברמזור, אני רק מוריד את הרגל מהברקס ומתקדם טיפה והיא נעלמת..

 

מצורפת תמונה של ההתראה בקישור הבא:

https://gyazo.com/c113880a1a4a1015db06469d57d268fd

אשמח לעזרה במה מדובר ומה צריך לעשות.

תודה מראש!

פורסם
שלום חברים,

 

יש לי סיאט איביזה 2015 שחורה אוטומט 1.2 TSI .

יש לי נורה בצורת סימן קריאה שנדלקת ונותנת צפצוף 3 פעמים.

זה קורה תמיד בדקות הראשונות שהרכב מונע וכאשר אני עומד ברמזור או שמפעיל קצת יותר את הבלמים בזמן ירידה.

אני לא יודע אם זה קשור או לא, אבל אם הנורה נדלקת כשאני עומד ברמזור, אני רק מוריד את הרגל מהברקס ומתקדם טיפה והיא נעלמת..

 

מצורפת תמונה של ההתראה בקישור הבא:

https://gyazo.com/c113880a1a4a1015db06469d57d268fd

אשמח לעזרה במה מדובר ומה צריך לעשות.

תודה מראש!

המנורה עשוייה להצביע על אחת מהתקלות הבאות:

 

1. חוסר בנוזל בלמים (בדוק את מפלס השמן).

2. בלם יד משוך.

3. תקלת בלמים אחרת.

* מתי לאחרונה החלפת רפידות בלימה ?

איזה כייף לי :)

פורסם (נערך)

בלם יד משוך, זה בצבע אדום, ומלווה בצפצופים, גם.

הנורה הזו [כתומה] קשורה למפלס הנוזל בלמים.

כאשר המפלס נמוך ויש תנועה בתוך המיכל של נוזל הבלמים, הנורה עלולה להידלק לפעמים.

מפלס הנוזל יורד לאט לאט יחד עם שחיקת הרפידות, או כאשר יש נזילה.

בכל מקרה יש להשלים נוזל בלמים, ולעקוב אחרי המפלס.

 

*במקרה של רפידות שחוקות, בכל לחיצה על הבלמים, יישמע רעש של שריקה או חיכך מהאיזור.

תידלק נורה בתוך לוח המחוונים.

עריכה אחרונה על ידי yossiaviel
פורסם

אם הנורה דולקת בגלל ירידת מפלס נוזל הבלמים כתוצאה משחיקה של הרפידות לנסוע למוסך ולהחליף רפידות והמפלס יעלה לגבוה הרצוי.

 

במידה וקיימת מערכת לניטור מצב שחיקת הרפידות המנורה תדלק כאשר עובי הרפידה הוא בסביבות 4 מילימטר ולא ישמעו שום רעשים מכיוון שלא קיימת פחית 'רעש'.:wink:

איזה כייף לי :)

×
×
  • תוכן חדש...