Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3155 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

חבר טוב שלי נקלע למצב קצת בעייתי, אין לו ממש כסף לעורכי דין אז חשבתי לשאול פה. הבחור עבד במשך שנתיים בערך אולי קצת יותר 4 פעמים בשבוע , ולפעמים 5. 4-5-4-5. לאחרונה הוא מצא עוד עבודה וכעת הוא יכול לתת להם רק משמרת אחת. הבוס שלו אמר לו שבינתיים אין בעיה והוא יבדוק מה ניתן לעשות. לאחר בערך חודש התקשר אליו הבוס שלו וביקש ממנו שירשום מכתב שהוא מבקש לסיים העסקה מכיון שהם לא יכולים להעסיק אותו רק יום בשבוע.

האם מגיע לו פיצויי פיטורין ?

 

Sent from my Le X820 using Tapatalk

בשלב זה של חיי, אצהיר ללא התחייבות שלעולם לא אעבור לאוטומט כל עוד גופי מתפקד וגפיי נעות כמתוכנן

פורסם

שלא ייכתוב כלום.

אם הבוס רוצה, שהוא יישלח לו מכתב.

מעכשיו שיקליט את השיחות שלו עם הבוס, כי נדמה לי שהתכלית של הבקשה היא באמת לא לשלם לו פיצויים, ולכן יכול להיות שהוא ייצטרך לקחת אותם לבית הדין לעבודה, על מנת לקבל את מה שמגיע לו.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם
הוא לא חתם על חוזה עם התחייבות למינ' משמרות בשבוע ?
יכול להיות שהוא חתם . זה משנה משהו ? הוא אומר שלבוס שלו לא הייתה בעיה לתת לו לעשות משמרת בשבוע (יש שם עניין של תקנים , הוא תופס תקן של 75 % ועובד רק משמרת אחת). כמו כן למען הסדר הטוב הוא ידע שיש סיכוי שההסדר הזה יגמר מתישהו (משמרת בשבוע). השאלה היא אם למרות כל זה , הוא זכאי לפיצוי כלשהוא .

 

Sent from my Le X820 using Tapatalk

בשלב זה של חיי, אצהיר ללא התחייבות שלעולם לא אעבור לאוטומט כל עוד גופי מתפקד וגפיי נעות כמתוכנן

פורסם

חזרתי קצת לפרטים וחשבתי מחדש, ושיניתי דעתי:

 

השאלה המרכזית היא: האם הבוס הסכים למשמרת של שבוע או אמר "בנתיים ואני אנסה להשיג לזה אישור". הפרטים חשובים כאן.

אם הוא לא נתן תשובה חיובית, אז כן, החבר שלך למעשה התפטר ולא מגיעים לו עקרונית פיצויים (עקרוני, כי אם נהוג לשלם פיצויים בחברה, אז זה הנוהל).

אם הבוס נתן תשובה חיובית ואחרי חודש נמלח בדעתו, המצב יותר מורכב, ואני לא יודע אם חודש עבודה בתנאים החדשים זה אומר שהוא כבר עבר לתנאי העסקה חדשים.

 

בכל מקרה הבוס יכול לכתוב שהוא שקל את הבקשה לעבור למשמרת אחת, והיות והוא איננו יכול לאשר זאת כסידור קבוע, החבר יכול לבחור אם לעבוד כפי שעבד בעבר או להתפטר.

 

אם להיות הוגן, הבוס ניסה לצאת בסדר עם החבר שלך, וניסה להעסיק אותו בתנאים שמתאימים לו, וכנראה לא הצליח, אז למה לעשות לו צרות?

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם
חזרתי קצת לפרטים וחשבתי מחדש, ושיניתי דעתי:

 

השאלה המרכזית היא: האם הבוס הסכים למשמרת של שבוע או אמר "בנתיים ואני אנסה להשיג לזה אישור". הפרטים חשובים כאן.

אם הוא לא נתן תשובה חיובית, אז כן, החבר שלך למעשה התפטר ולא מגיעים לו עקרונית פיצויים (עקרוני, כי אם נהוג לשלם פיצויים בחברה, אז זה הנוהל).

אם הבוס נתן תשובה חיובית ואחרי חודש נמלח בדעתו, המצב יותר מורכב, ואני לא יודע אם חודש עבודה בתנאים החדשים זה אומר שהוא כבר עבר לתנאי העסקה חדשים.

 

בכל מקרה הבוס יכול לכתוב שהוא שקל את הבקשה לעבור למשמרת אחת, והיות והוא איננו יכול לאשר זאת כסידור קבוע, החבר יכול לבחור אם לעבוד כפי שעבד בעבר או להתפטר.

 

אם להיות הוגן, הבוס ניסה לצאת בסדר עם החבר שלך, וניסה להעסיק אותו בתנאים שמתאימים לו, וכנראה לא הצליח, אז למה לעשות לו צרות?

שאלתי אותו וזאת תשובתו. שתי הצדדים (החבר והמעסיק) ידעו מראש שההסדר לא ימשך יותר מדי בגלל העניין של התקן. החבר לא רוצה לעזוב והוא אומר שאם המעסיק לא יכול לאפשר לו העסקה במשמרת אחת אז הוא (לדעתו אמור לקבל פיצויים על השנתיים עבודה שעבד במשרה של 75% ) . האם יש איזה שהוא התייחסות בחוק למצב הנתון ? ימי חופש לא נותרו לו אבל ימי מחלה נותרו לו המון.

 

Sent from my Le X820 using Tapatalk

בשלב זה של חיי, אצהיר ללא התחייבות שלעולם לא אעבור לאוטומט כל עוד גופי מתפקד וגפיי נעות כמתוכנן

פורסם

פיצויי פיטורין מהעבודה בעלת הותק הגדול יותר? בוודאי. הוא עובד שם כמה שנים.

הודעתך הראשונה מטעה, משתמע משם שהוא מחפש להוציא מהבוס במקום העבודה החדש, שהלך לקראתו, פיצויי פיטורין על חודש עבודה.

פורסם
פיצויי פיטורין מהעבודה בעלת הותק הגדול יותר? בוודאי. הוא עובד שם כמה שנים.

הודעתך הראשונה מטעה, משתמע משם שהוא מחפש להוציא מהבוס במקום העבודה החדש, שהלך לקראתו, פיצויי פיטורין על חודש עבודה.

לא לא לא. הוא לא מנסה להוציא שום דבר בכח רק שואל. מדובר על פיצויים ממקום העבודה שלו עם ותק של שנתיים פלוס. אם הוא כותב מכתב כמו שהוא מתבקש , הוא זכאי למשהו?

 

Sent from my Le X820 using Tapatalk

בשלב זה של חיי, אצהיר ללא התחייבות שלעולם לא אעבור לאוטומט כל עוד גופי מתפקד וגפיי נעות כמתוכנן

פורסם

לא מגיע לו

 

חברך עבד X שעות בשבוע /חודש במשך שנתיים וחצי.

 

עכשיו הוא רוצה לעבוד חמישית X

 

למעביד לא מתאים הסידור הזה והוא אומר לעובד כך

 

ברצוני שתמשיך לעבוד במתכונת הקודמת סבבה.

 

לא מתאים לחברך שיתפטר , וכמתפטר , לא מגיע לו פיצויים.

 

גם אם יש נוהל כזה או אחר שבמקרים מסויימים שעובד שמתפטר מקבל פיצויים, עליך העובד להוכיח כי הנוהל הזה קיים ואלה שקיבלוהו , הם התפטרו בנסיבות דומות לשל חברך.

 

מניח שחברך עבר לעבוד במקום בו הוא מקבל שכר גבוה יותר מאשר במקום הנוכחי.

 

שיראה בחודשיים שלושה הראשונים אצל המעביד החדש כתשלום הפיצויים מהמעביד הקודם וימשיך להתקדם בחייו.

 

חלק מהסכום היה אמור להיות מופקד לזכותו בקופת פנסיה.

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם

כדאי לבדוק גם את כדאיות משיכת פיצויי הפיטורין. יתכן מאד שעדיף להשאירם בקופת הפנסיה\פיצויים.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
לא מגיע לו

 

חברך עבד X שעות בשבוע /חודש במשך שנתיים וחצי.

 

עכשיו הוא רוצה לעבוד חמישית X

 

למעביד לא מתאים הסידור הזה והוא אומר לעובד כך

 

ברצוני שתמשיך לעבוד במתכונת הקודמת סבבה.

 

לא מתאים לחברך שיתפטר , וכמתפטר , לא מגיע לו פיצויים.

 

גם אם יש נוהל כזה או אחר שבמקרים מסויימים שעובד שמתפטר מקבל פיצויים, עליך העובד להוכיח כי הנוהל הזה קיים ואלה שקיבלוהו , הם התפטרו בנסיבות דומות לשל חברך.

 

מניח שחברך עבר לעבוד במקום בו הוא מקבל שכר גבוה יותר מאשר במקום הנוכחי.

 

שיראה בחודשיים שלושה הראשונים אצל המעביד החדש כתשלום הפיצויים מהמעביד הקודם וימשיך להתקדם בחייו.

 

חלק מהסכום היה אמור להיות מופקד לזכותו בקופת פנסיה.

בכל מקום שהוא יעבוד הוא יקבל יותר , כי במקום שעבד שנתיים הוא עובד רק משמרת אחת. בכל מקרה המצב הוא שהוא לא רוצה לעזוב ומקום העבודה לא רוצה להעסיק אותו משמרת אחת. לא מן ההוגנות שהוא זכאי לפיצויים? הוא לא יכול לעבוד יותר ממשמרת אחת שם גם אם ממש ממש ירצה. (אלה אם שבוע העבודה יורחב מחמישה ימים לשמונה :) )

 

Sent from my Le X820 using Tapatalk

בשלב זה של חיי, אצהיר ללא התחייבות שלעולם לא אעבור לאוטומט כל עוד גופי מתפקד וגפיי נעות כמתוכנן

פורסם
כדאי לבדוק גם את כדאיות משיכת פיצויי הפיטורין. יתכן מאד שעדיף להשאירם בקופת הפנסיה\פיצויים.
ולמה שמעסיק ישחרר את הקופות לטובתו אם הוא עזב מיוזמתו?

 

Sent from my SM-G950F using Tapatalk

פורסם
חבר טוב שלי נקלע למצב קצת בעייתי, אין לו ממש כסף לעורכי דין אז חשבתי לשאול פה. הבחור עבד במשך שנתיים בערך אולי קצת יותר 4 פעמים בשבוע , ולפעמים 5. 4-5-4-5. לאחרונה הוא מצא עוד עבודה וכעת הוא יכול לתת להם רק משמרת אחת. הבוס שלו אמר לו שבינתיים אין בעיה והוא יבדוק מה ניתן לעשות. לאחר בערך חודש התקשר אליו הבוס שלו וביקש ממנו שירשום מכתב שהוא מבקש לסיים העסקה מכיון שהם לא יכולים להעסיק אותו רק יום בשבוע.

האם מגיע לו פיצויי פיטורין ?

 

Sent from my Le X820 using Tapatalk

 

בכל מקום שהוא יעבוד הוא יקבל יותר , כי במקום שעבד שנתיים הוא עובד רק משמרת אחת. בכל מקרה המצב הוא שהוא לא רוצה לעזוב ומקום העבודה לא רוצה להעסיק אותו משמרת אחת. לא מן ההוגנות שהוא זכאי לפיצויים? הוא לא יכול לעבוד יותר ממשמרת אחת שם גם אם ממש ממש ירצה. (אלה אם שבוע העבודה יורחב מחמישה ימים לשמונה :) )

 

Sent from my Le X820 using Tapatalk

 

כנראה שעברית שפה קשה

 

באדום נכתב שעבד 4 פעמים בשבוע

 

בכחול פעם אחת בשבוע

 

אם עבד 4 פעמים בשבוע ועכשיו רוצה / יכול רק פעם אחת דבר שלא מתאים למעסיק, לכן דינו כמתפטר.

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם
כנראה שעברית שפה קשה

 

באדום נכתב שעבד 4 פעמים בשבוע

 

בכחול פעם אחת בשבוע

 

אם עבד 4 פעמים בשבוע ועכשיו רוצה / יכול רק פעם אחת דבר שלא מתאים למעסיק, לכן דינו כמתפטר.

כנראה שיש בעיה בהבנת הנקרא. הוא עבד עד עכשיו 4-5 משמרות ונכון לכרגע עובד כבר חודש פעם אחת בשבוע. מן הצדק שאם למעסיק לא מתאים הסידור הזה הוא צריך לפטר את החבר ולתת לו פיצויים . לא ?

 

Sent from my Le X820 using Tapatalk

בשלב זה של חיי, אצהיר ללא התחייבות שלעולם לא אעבור לאוטומט כל עוד גופי מתפקד וגפיי נעות כמתוכנן

×
×
  • תוכן חדש...