Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מסכמים - תשעה חודשים עם מיצובישי לנסר


פבל
שימו לב! השרשור הזה בן 2396 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

תתחדש, רכב משפחתי מעולה.

תא מטען ענק, מושב אחורי רחב, (2 מושבי בטיחות ויש מקום לאשתי באמצע...) בכלל הרכב נותן תחושה של space.

כבר למעלה מ 4 שנים אני בוחר בלאנסר כרכב צמוד מהחברה. כשנתיים הייתי עם דגם הסדאן, ובשנתיים האחרונות עם דגם הספורטבק. כרכב משפחתי אין לנו כמשפחה תלונה אחת. אמינות מופתית. סהכ הוא מגיע מאובזר מאוד, נוח. גם קצין הרכב בחברה רק משבח, אין שום תקלות / תלונות.

 

עד כדי כך, שאחי התחדש בכזו בדיוק. (שלי לבן פנינה, שלו שחור)

סע בדרכים טובות, בחירה מעולה.

עריכה אחרונה על ידי AmitGo

תת היגוי זה כאשר אתה פוגע בקיר עם החלק הקדמי של הרכב, היגוי יתר זה כאשר אתה פוגע בקיר עם החלק האחורי של הרכב. כוחות סוס זה באיזו מהירות פגעת בקיר, מומנט זה לאיזה מרחק לקחת את הקיר איתך.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 40
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

אני יכול להוסיף כבעל לאנסר מעל ארבע שנים ( קניתי ב 2013 מיד ראשונה, שנת 2009 1.8 סדאן) שהרכב אכן מפגין 100% אמינות, כרגע עם 120000.

יתרונות: מרווח, בגאז ענק, מזגן לפנים ( לא נתקלתי בכזה מיזוג חייתי בשום משפחתית אחרת) נראה במחוץ גם היום מעולה (במיוחד באדום שיש לי) , שיוט ב 130 המנוע ואפילו לא ב 2500 סלד.

וזה מביא לחסרונות: רועש במהירויות גבוהות, רוח וכביש, מעניין שלא התייחסת לזה, אולי שיפרו אחת הנושא עם הזמן, ורעש מנוע גבוהה בהאצה חזקה, ושתיין לא קטן.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בדגם האחרון שיפרו בידוד רעשים.

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • חודש מאוחר יותר...

אז לפני חודש החלטתי לבדוק איך שינוי חכם בהרגלי הנהיגה ישפיע על צריכת הדלק.

יציאות מהרמזור מתונות יותר - סחיטה של המצערת והאצות ליניאריות יותר.

גלישה ללא גז אם אני רואה שאני מתקרב לרמזור אדום.

בלי עקיפות אגרסיביות.

בדיקת לחץ אוויר אחת לשבוע.

בקיצור, הבנתם ת'עניין.

עכשיו לאחר תדלוק שני, באותה התחנה ובאותה המשאבה, קיבלתי נתון זהה לתדלוק הקודם - 12.4 ק"מ לליטר. המסלול שלי הוא רחובות - יבנה על בסיס יומיומי, ואחת לשבוע רחובות - אשדוד. פלוס כמובן נסיעות שונות בסופ"שים. בסך הכל מסלולים שכוללים לרוב תוואי עירוני משהו. בשורה התחתונה, לא רע בכלל.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אין ספק שהרכב אמין, אבל התחושה כשנכנסים אליו - זה צעצוע של פליימוביל משנות ה 90. שום דבר לא מזמין, שום דבר לא מעלה חיוך. כן אציין שהעיצוב החיצוני עמד במבחן הזמן.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כבר שנה שאני נוסע על כזו 08. רכב אומלל ביותר , אין לי איך לנסח אחרת. שותה דלק כאילו זה מנוע 4 ליטר טוין טורבו ואני נוסע סופר רגוע כי יש לי ילדים קטנים ברכב איתי. אין לו כוח בשיט עד 4000 סלד והוא פשוט מת. גיר נוראי בהתנהגותו ולא צפוי . כרכב של 25 אלף שקל אני סותם את הפה ולא מדבר. אבל בחיי , להוציא עם גוש הזה 100 אלף שקל? אני באמת באמת אעדיף ואגית עם dsg7 המקולל ומנוע 1.8 טורבו מאשר דבר כזה. פשוט בזיון הרכב הזה.

 

Sent from my SM-G930F using Tapatalk

gladen pro25+rs audio 100m -tru technology billet 4100

ad neo800w- mosconi pro 4/30

gladen pro10-mosconi pro 1/10

fiio 11m plus coax mosconi dsp aerospace 6to8

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני רואה את הרכב הזה כל יום ליד העבודה שלי , לבן תפור עליו פצצה .

 

לא מתחבר לרכב בכלל, מרגיש לי איטי מדי ועייף מדי .

 

אבל במחיר שקנית - שווה כל גרוש . חד משמעי.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כבר שנה שאני נוסע על כזו 08. רכב אומלל ביותר , אין לי איך לנסח אחרת. שותה דלק כאילו זה מנוע 4 ליטר טוין טורבו ואני נוסע סופר רגוע כי יש לי ילדים קטנים ברכב איתי. אין לו כוח בשיט עד 4000 סלד והוא פשוט מת. גיר נוראי בהתנהגותו ולא צפוי . כרכב של 25 אלף שקל אני סותם את הפה ולא מדבר. אבל בחיי , להוציא עם גוש הזה 100 אלף שקל? אני באמת באמת אעדיף ואגית עם dsg7 המקולל ומנוע 1.8 טורבו מאשר דבר כזה. פשוט בזיון הרכב הזה.

 

Sent from my SM-G930F using Tapatalk

 

נשמע כאילו אתה סובל. אם הרכב שותה דלק ומכביד עליך, אתה תמיד יכול להחליף למשהו אחר, אחרת אתה זורק כסף לפח.

אני לא מרגיש את הדברים שאתה מתאר, אז אני רק יכול לנחש שהרכב לא ממש מתוחזק או שיש בעיה כלשהי.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

האמת שהתלבטתי בין פורטה ללנסר ספורטבק ולא קניתי ספורטבק בגלל שלא היה בנתונים ובתקציב שרציתי.

פחדתי מהעניין עם הגיר הרציף שצריך לסחוט אותו כדי לקבלל תזוזה ובכללי שהרכב קצת עצל וזולל. אחרי שקראתי את השרשור אני די שמח שלא הלכתי על הספורטבק, במסלול שאני נוסע בו אי אפשר להנות מהיתרונות שעלו פה כמו שיוט במהירות גבוהה ובסל''ד נמוך. אני תמיד נוסע על הרים ועליות, דבר שהיה כנראה מביא אצלי לצריכה גבוהה.

כרגע עם הפורטה אני מוציא 1 ל12 קבוע ונוסע איך שבא לי ולא צריך להאיץ בצורה לינארית ולגלוש ללא גז :lol:

שברולט אופטרה 07 > קיה פורטה 10 > קיה פורטה 11 > ניסאן סנטרה 17 > קיה ריו 18 > סיאט איביזה 12 > סיאט ארונה 21

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 2396 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...