Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3236 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

נדלקה מנורה צהובה בצורה של מכונית, בתוספת מפתח. (לא מפתח שוודי, לא צורך בטיפול).

אין ספר רכב (נגנב). אצלי בספר של גולף אין נורה כזו.

השערה שלי שזה קשור לאימובילייזר/שלט.

אבל מה זה אומר? לגשת למוסך להחלפת רכיב האימובילייזר? תיכנות שלו מחדש?

תודה.

3fd5e129a898093afc3cdbd1e80f39ab.jpg

פורסם

אני חושב שהבעיה היא של האמובלייזר, יש מקלט לאמובלייזר בסוויצ' וזה אמור לקלוט את המפתח ולוודא שהוא מקורי,נסה עם מפתח אחר כדי לדעת אם הבעיה במפתח או באנטנה.

now: Honda Jazz 2011 1339 i-vtec 99 HP CVT

 

past: Honda Jazz 2009 1339 i-vtec 100 HP manual

opel corsa C 2001 EcoTec 75HP manual

פורסם (נערך)

היא ניסתה, גם עם המפתח השני זה לא מתניע בפעם הראשונה. לפי דבריך, כנראה הבעיה ביחידה שבסוויטש.

מעניין מה נדרש לתקן/להחליף במצב כזה, ובאיזו עלות.

אפשר למשוך, או לרוץ מחר למוסך כדי לא להזדקק לגרר?

מצאתי עוד חיזוק שמדובר באימובילייזר.

 

b1b58cc220cde0ff227df33983f7802f.jpg

עריכה אחרונה על ידי pasat04

פורסם

למיטב ידיעתי אין ברירה וצריך החלפה של האנטנה בסוויצ' ,והעלות באזור ה700-1000 תלוי איפה ומי.

הבעיה היא כזאת שהמפתח יכול לעבוד ויכול פתאום לא לעבוד ואז אתה נתקע וזה בדרך כלל קורה בזמן שאתה הכי צריך את הרכב.

אם אתה מאיזור ת"א תנסה את מוסך רון.

now: Honda Jazz 2011 1339 i-vtec 99 HP CVT

 

past: Honda Jazz 2009 1339 i-vtec 100 HP manual

opel corsa C 2001 EcoTec 75HP manual

פורסם
נדלקה מנורה צהובה בצורה של מכונית, בתוספת מפתח. (לא מפתח שוודי, לא צורך בטיפול).

אין ספר רכב (נגנב). אצלי בספר של גולף אין נורה כזו.

השערה שלי שזה קשור לאימובילייזר/שלט.

אבל מה זה אומר? לגשת למוסך להחלפת רכיב האימובילייזר? תיכנות שלו מחדש?

תודה.

3fd5e129a898093afc3cdbd1e80f39ab.jpg

האם מותקן ברכבך קודן ?

איזה כייף לי :)

פורסם

ייתכן מאוד שהבעיה היא בקודן. בכול מקרה אשמח אם תוכל לעדכן אותנו מה היתה הבעיה.

 

תהנה אצל רון ומסור לו דש ממרקו :roll:

איזה כייף לי :)

פורסם (נערך)

ניתקו את הקודן, לא עזר.

לאחר הניתוק לא התעקשו להתניע, אחרי 2-3 נסיונות.

שולחים את לוח השעונים לאיבחון, ותיקון במידת הצורך.

עריכה אחרונה על ידי pasat04

פורסם

אכן, התקלה הייתה בלוח השעונים.

הוא חזר מהתיקון, לא פורט מה היה ומה עשו, הנורה נדלקת (עם כל הנורות האחרות) בפתיחת הסוויטש, ולא נשארת דולקת/מהבהבת כמו אתמול. (כדי להבהיר שלא הוציאו את הנורה מהלוח)

אופיר אלוף באיבחון תקלות. וגם בטיפול בהן.

נעשה גם טיפול גדול.

×
×
  • תוכן חדש...