Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

רולס רויס


tinoki
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3248 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

שלום!

בעבר פתחתי שרשור לגבי ייבוא רכב אספנות משפחתי. השרשור כאן.http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?605283-%D7%9E%D7%A2%D7%95%D7%A0%D7%99%D7%99%D7%9F-%D7%9C%D7%99%D7%99%D7%91%D7%90-%D7%A8%D7%9B%D7%91-%D7%90%D7%A1%D7%A4%D7%A0%D7%95%D7%AA-%D7%9E%D7%A9%D7%A4%D7%97%D7%AA%D7%99

לאחר שהבנתי שהרכב היחיד המתאים, פחות או יותר, הוא מרצדס W123, נטשתי את הרעיון, ורכשתי מיצובישי אאוטלנדר....

 

כעת אני פנוי לחלומות...:

ברצוני לייבא רכב סלוני. מיוחד מאוד. נוח ואמין. לא המוני בשום אופן. ובעל סמל סטטוס מיוחד (לשעבר, לפחות).

הדבר הראשון שעלה לי הוא רולס רויס. הדגם שאהבתי ביותר מבחינה עיצובית הוא סילבר שאדו, משנות השבעים והשמונים או דגמי המשנה כגון קורניש. בשאר הדגמים הפנסים האחוריים והקדמיים פשוטים מידי, לטעמי. ניתן להשיג רכבים כאלו במצב מצוין סביבות 5000-10000$ בארה"ב.

 

שאלות:

הכי מטריד אותי נושא האמינות והתיקונים. אינני איש טכני כלל וברצוני לרכוש רכב במצב מצוין בלבד. כאן בארץ יש מוסכניקים המכירים את הרכבים הנ"ל ויודעים לתת להם שירות? אין לי בעיה להמתין לחלקים מחו"ל כמובן, אם יש בכך צורך.

האם רולס רויס הוא רכב בעל תקלות טכניות רבות? או שהוא נהנה מאמינות גבוהה?

מהם התקלות המצויות לרוב ברכב זה?

האם המכס כאן משתמש במחיר הקנייה בכדי להעריך את הרכב? או רק על ידי מחירון קראוס?

אין לי חנייה מקורה, יכול רק לשים גגון על עמודים בחנייה.

אני מתכוין להשתמש באופן יומיומי עם הרכב, ולנהוג באאוטלנדר רק לנסיעות בעבודה או עם המשפחה.

 

תודה מראש

עריכה אחרונה על ידי tinoki

אם אתה מאמין שיכולים לקלקל, תאמין שיכולים לתקן.

- רבי נחמן מברסלב

פורסם

שתי האגורות שלי:

1. הרכב הזה משתמש במערכת נוחות הידראולית מתוצרת סיטרואן. למיטב ידיעתי המערכת הזאת דורשת אחזקה רבה.

2. עם אורך של למעלה מ-5 מטר, יהיה מאוד קשה להשתמש ברכב באופן יומיומי - כל חניה במקום ציבורי הופכת לסיוט.

"Weyland Yutani Corp - "Building Better Worlds

Porsche GT4, Subaru BRZ, Audi A3

 

פורסם
שלום!

בעבר פתחתי שרשור לגבי ייבוא רכב אספנות משפחתי. השרשור כאן.http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?605283-%D7%9E%D7%A2%D7%95%D7%A0%D7%99%D7%99%D7%9F-%D7%9C%D7%99%D7%99%D7%91%D7%90-%D7%A8%D7%9B%D7%91-%D7%90%D7%A1%D7%A4%D7%A0%D7%95%D7%AA-%D7%9E%D7%A9%D7%A4%D7%97%D7%AA%D7%99

לאחר שהבנתי שהרכב היחיד המתאים, פחות או יותר, הוא מרצדס W123, נטשתי את הרעיון, ורכשתי מיצובישי אאוטלנדר....

 

כעת אני פנוי לחלומות...:

ברצוני לייבא רכב סלוני. מיוחד מאוד. נוח ואמין. לא המוני בשום אופן. ובעל סמל סטטוס מיוחד (לשעבר, לפחות).

הדבר הראשון שעלה לי הוא רולס רויס. הדגם שאהבתי ביותר מבחינה עיצובית הוא סילבר שאדו, משנות השבעים והשמונים או דגמי המשנה כגון קורניש. בשאר הדגמים הפנסים האחוריים והקדמיים פשוטים מידי, לטעמי. ניתן להשיג רכבים כאלו במצב מצוין סביבות 5000-10000$ בארה"ב.

 

שאלות:

הכי מטריד אותי נושא האמינות והתיקונים. אינני איש טכני כלל וברצוני לרכוש רכב במצב מצוין בלבד. כאן בארץ יש מוסכניקים המכירים את הרכבים הנ"ל ויודעים לתת להם שירות? אין לי בעיה להמתין לחלקים מחו"ל כמובן, אם יש בכך צורך.

האם רולס רויס הוא רכב בעל תקלות טכניות רבות? או שהוא נהנה מאמינות גבוהה?

מהם התקלות המצויות לרוב ברכב זה?

האם המכס כאן משתמש במחיר הקנייה בכדי להעריך את הרכב? או רק על ידי מחירון קראוס?

אין לי חנייה מקורה, יכול רק לשים גגון על עמודים בחנייה.

אני מתכוין להשתמש באופן יומיומי עם הרכב, ולנהוג באאוטלנדר רק לנסיעות בעבודה או עם המשפחה.

 

תודה מראש

תגדיר מצב מצויין, בין 5 ל10 זה רחב, אני ראיתי גם כאלו ב$20k+

 

 

Sent from my A0001 using Tapatalk

haters will hate

פורסם
שתי האגורות שלי:

1. הרכב הזה משתמש במערכת נוחות הידראולית מתוצרת סיטרואן. למיטב ידיעתי המערכת הזאת דורשת אחזקה רבה.

2. עם אורך של למעלה מ-5 מטר, יהיה מאוד קשה להשתמש ברכב באופן יומיומי - כל חניה במקום ציבורי הופכת לסיוט.

1: אחזקה רבה-משהו שמשבית את הרכב? יש באזור המרכז רבתי מוסכניקים שיודעים לטפל בו?

2: אני מתגורר במודיעין עילית. אין בעיית חנייה. ויש לי רכב נוסף

אם אתה מאמין שיכולים לקלקל, תאמין שיכולים לתקן.

- רבי נחמן מברסלב

פורסם
תגדיר מצב מצויין, בין 5 ל10 זה רחב, אני ראיתי גם כאלו ב$20k+

 

 

Sent from my A0001 using Tapatalk

אכן מצב אופטימלי משוחזר נעים בין 10-20K$

אם אתה מאמין שיכולים לקלקל, תאמין שיכולים לתקן.

- רבי נחמן מברסלב

פורסם

אם אינני טועה המערכת ההידראולית ברולסרויס קיימת רק בסרן האחורי, והיא פשוטה יותר,

לדעתי במערכת הספציפית הזו, כל מוסך מומחה לסיטרואן שטיפל בסיטרואנים מהדור ההוא יוכל לטפל.

מי שחי לפי הספר - סופו שימות מטעות דפוס (ר' משה שפירא)

פורסם
אם אינני טועה המערכת ההידראולית ברולסרויס קיימת רק בסרן האחורי, והיא פשוטה יותר,

לדעתי במערכת הספציפית הזו, כל מוסך מומחה לסיטרואן שטיפל בסיטרואנים מהדור ההוא יוכל לטפל.

נשמע מרגיע. אשמח לתובנות נוספות. עדיף מבעלי ניסיון

אם אתה מאמין שיכולים לקלקל, תאמין שיכולים לתקן.

- רבי נחמן מברסלב

פורסם

אני מוריד את הקובע מול התמימות. להביא רולס נבלה ולחשוב שהוא ישמש דיילי ברמת אמינות של סובארו DL.

 

Sent from my SM-G950F using Tapatalk

פורסם
אני מוריד את הקובע מול התמימות. להביא רולס נבלה ולחשוב שהוא ישמש דיילי ברמת אמינות של סובארו DL.

 

Sent from my SM-G950F using Tapatalk

- אני תמים. לא הביישן למד.

- לא מצפה לשום דבר, רק שואל שאלות.

- לא מעוניין לייבא נבלה, נהפוך הוא. מעוניין לייבא רכב במצב מעולה+

- אצלנו מורידים כובע, לא קובע.

אם אתה מאמין שיכולים לקלקל, תאמין שיכולים לתקן.

- רבי נחמן מברסלב

פורסם

הרכב הזה לא נמכר מעולם בארץ ולכן בעלי המקצוע שיסכימו לגעת בו ספורים ביד אחת קטועת אצבעות.

גם כשהיה חדש, זה רכב שיועד לשועי עולם, אמינות ואחזקה זולה לא הובאו בחשבון.

לדעתי ממתינה לך הפתעה כואבת כלכלית בשימוש יומיומי.

במקומך הייתי מתרכז ברכב סלוני אמריקאי דוגמת קדילאק, או מרצדס s קלאס שאמרת שאתה לא רוצה... באספנות זו החלטה רגשית ולא כלכלית.

 

Sent from my Nexus 6 using Tapatalk

עז יפנית בסלעים | yahav.biz 

 

פורסם

 

קראתי את השרשור, מדהים,

 

חוזר ממה שכתבתי, אכן המערכת רק בסרן האחורי אבל הרבה יותר מסובכת מסיטרואן,

לא חושב שיש עוד אנשים בארץ שיודעים לטפל בזה.

מי שחי לפי הספר - סופו שימות מטעות דפוס (ר' משה שפירא)

פורסם

קיבלתי את העצות. גם בפרטי.

תודה לכולם.

אני יורד מהעץ בצער רב....

בקרוב שרשור חלומות חדש...

אם אתה מאמין שיכולים לקלקל, תאמין שיכולים לתקן.

- רבי נחמן מברסלב

פורסם

קדילאק משנות ה60 תתן לך תמורה נהדרת, יש לי אלדוראדו 69, אין בעיה עם שימוש יומיומי והרכב מצוייד במנוע וגיר מקוריים.

 

Sent from my FRD-L04 using Tapatalk

haters will hate

פורסם
קדילאק משנות ה60 תתן לך תמורה נהדרת, יש לי אלדוראדו 69, אין בעיה עם שימוש יומיומי והרכב מצוייד במנוע וגיר מקוריים.

 

Sent from my FRD-L04 using Tapatalk

קאדילק אכן אחת מהאפשרויות (למרות שהיא מגושמת מעט בעיני). אם כבר ספינה - מה לגבי קרייזלר ניו יורקר או הדגם הזהה (לא זוכר את שמו)?

אם אתה מאמין שיכולים לקלקל, תאמין שיכולים לתקן.

- רבי נחמן מברסלב

×
×
  • תוכן חדש...