Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1878 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום חברים

יש לי שאלה בנוגע לטסט חידוש רישיון הרכב

 

 

התוקף של הרישיון שלי ברכב זה 20/8/2017

 

בגלל שלא שלחו לי את התשלום לרישיון הרכב הלכתי היום בבוקר להוציא אותו ממשרד הרישוי

 

ככה שכבר שנשאר לי רק לשלם ולגשת לטסט

השאלה כמה ימים לפני התוקף אני יכול לגשת לטסט ?. שבוע שבועיים?.. אם אלך שבוע הבא זה לא מוקדם מדי?.

פורסם
לא.

אתה יכול לגשת ברגע ששילמת את הרישיון.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

 

ברור אני אשלם אותו

אבל אני יכול ישר אחרי התשלום כבר לגשת ?..

 

ז"א אם הייתי מוציא ממשרד הרישוי את הטופס לפני חודש עדיין יכולתי לגשת לביצוע הטסט?

פורסם

את הטופס אתה יכול להוציא גם בחלק גדול מסניפי הסופר פארם.

אם הרכב תקין - תעשה כשבוע לפני או כשיש לך זמן פנוי.

אם הרכב לא תקין - תסיים קודם כל את נושא המוסך

Renault Clio RS EDC 200

רכב ספורטיבי זה כמו קונדום. עדיף שיהיה לך ולא תרצה להשתמש בו, מאשר שתרצה להשתמש בו ולא יהיה לך.
פורסם

ברור שיש רף תחתון ( מהו אין לי מושג ) , כי אחרת תשלם עבור שנתיים ותבצע את הטסט פעמיים באותו מועד וכך תיסע חופשי ומאושר שנתיים.

  • אהבתי 1

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם
ברור שיש רף תחתון ( מהו אין לי מושג ) , כי אחרת תשלם עבור שנתיים ותבצע את הטסט פעמיים באותו מועד וכך תיסע חופשי ומאושר שנתיים.

 

 

זהו שרשום לי ברישיון החדש 23/8/2018 :)

 

העניין הוא שגם אני חייב אישור בלמים וסמטוחה מקווה שהכל יעבור במהרה

העיקר שאין בעיה אם אלך לגשת שבוע הבא

 

תודה לעונים :)

פורסם

הרף הוא מהרגע שניתן להדפיס את הרשיון החדש.

שזה בין חודשיים לשלושה תלוי בתאריך העליה לכביש של הרכב.

 

לדוגמא: ב 1/8 ניתן כבר לשלם את הרשיון של כל הרכבים שצריכים לעשות טסט באוקטובר.

 

לדעתי הכי טוב לעשות טסט הכי מוקדם שאפשר....

פורסם
את הטופס אתה יכול להוציא גם בחלק גדול מסניפי הסופר פארם.

אם הרכב תקין - תעשה כשבוע לפני או כשיש לך זמן פנוי.

אם הרכב לא תקין - תסיים קודם כל את נושא המוסך

 

 

הבנתי שאני לא יכול להוציא משם את הדף שלי הכרטיס אשראי שרשום על שמי

פורסם
ברור שיש רף תחתון ( מהו אין לי מושג ) , כי אחרת תשלם עבור שנתיים ותבצע את הטסט פעמיים באותו מועד וכך תיסע חופשי ומאושר שנתיים.
לרגע חשבתי שמישהו בישראל החליט לישר קו עם מדינות נורמליות

 

Sent from my FRD-L04 using Tapatalk

haters will hate

פורסם
לרגע חשבתי שמישהו בישראל החליט לישר קו עם מדינות נורמליות

 

Sent from my FRD-L04 using Tapatalk

 

לא בדיוק.

 

מה שראית כאן זה ארוע נדיר לא פחות, - שישה פשוט טעה ;)

 

ברגע שמודפס הרשיון החדש ניתן לגשת איתו לטסט, הרף התחתון מוגדר בעצם ההדפסה ובתאריך מוקדם מידי פשוט אין רשיון להדפסה במערכת.

פורסם
ברור שיש רף תחתון ( מהו אין לי מושג ) , כי אחרת תשלם עבור שנתיים ותבצע את הטסט פעמיים באותו מועד וכך תיסע חופשי ומאושר שנתיים.

 

לא בדיוק.

 

מה שראית כאן זה ארוע נדיר לא פחות, - שישה פשוט טעה ;)

 

ברגע שמודפס הרשיון החדש ניתן לגשת איתו לטסט, הרף התחתון מוגדר בעצם ההדפסה ובתאריך מוקדם מידי פשוט אין רשיון להדפסה במערכת.

 

ישה לא טועה:evil:

 

הוא כתב כי אין לו מושג וגם עכשיו אף אחד עדיין לא אמר מהו הרף התחתון, חוץ מלאמר , ניתן להדפיס סבבה, אפשר לגשת לטסט

 

אבל האם מדובר בחודשיים ? שלושה? ...?

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם

מניסיוני ניתן לשלם באתר כ-10 שבועות לפני פקיעת הרשיון. הבעיה היא קבלת טופס התשלום או טופס הרשיון המשולם, קרה לי לפחות פעמיים שהרשיון המשולם הגיע לפני טופס התשלום (2-4 שבועות אחרי ביצוע התשלום במרשתת).

 

כמובן שניתן להוציא כפל רשיון משולם במשרד הרישוי או ברישוימט ולגשת אתו למבחן.

 

קוריוז - ביצעתי טסט לרכב של אשתי לפני כחודש. הרשיון עם חותמת "כשיר לתנועה" נכנס לנרתיק הייעודי. היום חזרתי מחו"ל ומצאתי ככי בדואר הגיע כפל רשיון, שכלל לא ביקשתי. דומני שהתופעה מוכרת בפורום.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

 

ברגע שמודפס הרשיון החדש ניתן לגשת איתו לטסט, הרף התחתון מוגדר בעצם ההדפסה ובתאריך מוקדם מידי פשוט אין רשיון להדפסה במערכת.

 

 

תמיד יש רישיון להדפסה במערכת [emoji3]

 

רק אם תבקש במשרד הרישוי או ברישוימט מוקדם מידי (זאת אומרת כחודשיים וחצי ויותר לפני מועד הטסט) יודפס רישיון של השנה הנוכחית ולא של השנה הבאה.

 

במילים אחרות תקבל כפל לרישיון שכבר יש לך.

 

 

כפי שנכתב, ברגע שיוצא רישיון של השנה הבאה, אפשר באותו יום לשלם אותו ולגשת לטסט.

 

 

 

 

הבנתי שאני לא יכול להוציא משם את הדף שלי הכרטיס אשראי שרשום על שמי

 

לא ניתן להוציא רישיון מרישוימט ללא כרטסי אשראי על שם בעל הרכב. זאת אומרת בעל הרכב ובעל כרטיס אשראי צריך להיות אותו בן אדם.

 

 

 

 

העניין הוא שגם אני חייב אישור בלמים וסמטוחה

אין סמטוחה מיוחדת, תיגש למוסך הקבוע שלך ותבקש אישור בלמים. מורידים גלגלים, מסתכלים על הבלמים. אם הכל תקין נותנים אישור. עולה 50 +/- 150 ש"ח.

 

 

 

 

 

 

אבל האם מדובר בחודשיים ? שלושה? ...?

 

כחודשיים וחצי לפני תאריך הטסט. זה משתנה בטווח של שבוע-שבועיים לפה או לשם תלוי בתאריך הטסט.

 

 

פורסם
ישה לא טועה:evil:

 

הוא כתב כי אין לו מושג וגם עכשיו אף אחד עדיין לא אמר מהו הרף התחתון, חוץ מלאמר , ניתן להדפיס סבבה, אפשר לגשת לטסט

 

אבל האם מדובר בחודשיים ? שלושה? ...?

 

לדעתי כתבתי בדיוק כמה זה , בין חודשיים לשלושה.

בכל ראשון לחודש משרד הרישוי פותח את האפשרות לשלם ולהדפיס את כל רכבים שצריכים לבצע טסט

בחודש שאחרי החודש הבא.

 

לרכבים שמועד הרישוי שלהם הוא סוף החודש זה שלושה חודשים

ולרכבים שמועד הרישוי שלהם בתחילת החודש זה רק חודשיים

 

והיום עם עמדות הרישמט שנמצאות בסופר פארם ניתן לשלם ולהדפיס על המקום.

מועד העליה לכביש שלי הוא באמצע ספטמבר וכבר ביולי שילמתי והדפסתי את הרשיון החדש

כמובן שעל דואר ישראל אין מה לדבר.. הרשיון לתשלום עדיין בדרך:lol:

 

 

הרף הוא מהרגע שניתן להדפיס את הרשיון החדש.

שזה בין חודשיים לשלושה תלוי בתאריך העליה לכביש של הרכב.

 

לדוגמא: ב 1/8 ניתן כבר לשלם את הרשיון של כל הרכבים שצריכים לעשות טסט באוקטובר.

 

לדעתי הכי טוב לעשות טסט הכי מוקדם שאפשר....

×
×
  • תוכן חדש...