Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3254 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

IMG_9523.jpg

 

מישהו נתקל בזה פעם? הרכב של גיסי בן פחות

משנה. פשוט התפוצץ אתמול.

 

 

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

פורסם
אין סיבה שיתפוצץ פתאום... לפי דעתי זו חבלה מכוונת.

 

בכל מקרה יש ביטוח מקיף, שיתבע אותם וזהו.

 

לא בהכרח חבלה מכוונת. יכול להיות גם מצב שלרכב הייתה שריטה בזכוכית הגג, שהועלמה באמצעות פוליש. פוליש יכול להעלים שריטות מזכוכית, אבל גם משנה לחלוטין את הרכב הזכוכית והאיזון, מה שיכול לגרום לאחר זמן

מסויים להתפוצצות של הזכוכית. אני לא טוען שזה מה שקרה, אבל זו יכולה להיות אופציה אחת מיני רבות- מכיר רכב שעבר דבר דומה, וזה היה הסיפור שם (למען הסר ספק, לא מדובר באוטלנדר). בכל אופן אני לא חושב שניתן יהיה להסיק את הסיבה רטרו אקטיבית, ובטח שלא למצוא אשמים, כי לא בהכרח שיש כאלו, ועל כן אין יותר מדי מה לעשות פרט להתקנה של גג שמש חדש.

Lexus CT200H

פורסם
לא בהכרח חבלה מכוונת. יכול להיות גם מצב שלרכב הייתה שריטה בזכוכית הגג

התער של אוקהם...

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

פורסם

לא היה שום תיקון בגג. לגבי חבלה מכוונת זה בטח לא קרה באותו הרגע, כי הם שהו ברכב.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

פורסם
מזגן בפנים, חום אימים בחוץ. בום.

 

לפי ההגיון הזה כל השמשות ברכב אמורות להתנפץ.

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

פורסם
לא בהכרח חבלה מכוונת. יכול להיות גם מצב שלרכב הייתה שריטה בזכוכית הגג, שהועלמה באמצעות פוליש. פוליש יכול להעלים שריטות מזכוכית, אבל גם משנה לחלוטין את הרכב הזכוכית והאיזון, מה שיכול לגרום לאחר זמן

מסויים להתפוצצות של הזכוכית. אני לא טוען שזה מה שקרה, אבל זו יכולה להיות אופציה אחת מיני רבות- מכיר רכב שעבר דבר דומה, וזה היה הסיפור שם (למען הסר ספק, לא מדובר באוטלנדר). בכל אופן אני לא חושב שניתן יהיה להסיק את הסיבה רטרו אקטיבית, ובטח שלא למצוא אשמים, כי לא בהכרח שיש כאלו, ועל כן אין יותר מדי מה לעשות פרט להתקנה של גג שמש חדש.

 

שריטה בזכורכית לא משנה שום הרכב ושום איזון. הוא רק יוצר ריכוז מאמצים.

 

מזגן בפנים, חום אימים בחוץ. בום.

מה זה חשוב? שיגשו לממש אחריות.

 

הפרש טמפרטורות כזה לא מסוגל לגרום לפיצוץ זכוכית.

 

הניחוש שלי זה פגם בייצור.

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם

עם קבלת מחיר הזכוכית של החלון גג חברת הביטוח עומדת לקבל ״שילשול״.

 

עדכן אותנו במחיר,זה מעניין.

פורסם

אם הם היו ברכב ואין ספק שזה לא נגרם כתוצאה ממכה ומשום שהרכב עדיין באחריות אז נראה לי הגיוני לפנות ליבואן בטענה של פגם בייצור.

פורסם
עם קבלת מחיר הזכוכית של החלון גג חברת הביטוח עומדת לקבל ״שילשול״.

 

עדכן אותנו במחיר,זה מעניין.

זה קורה כל יום

אם אתה מאמין שיכולים לקלקל, תאמין שיכולים לתקן.

- רבי נחמן מברסלב

×
×
  • תוכן חדש...