Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3269 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אהלן חברים,

עד כה הייתי מבוטח בהפניקס דרך וובי, שילמתי באזור ה1900 שקל.

התקשרתי לחדש את הביטוח ונאמר לי שיש תקנה חדשה לרכבים חדשים והמחיר עולה משמעותית, כך שרק ביטוח החובה הוא סביב ה2200 שקל.

מישהו יכול להפנות אותי לסוכנות שמוכנה לבטח את הרכב הנ"ל בסכום שפוי?

אני בן 28, עם ותק נהיגה של 7 שנים.

 

תודה!

פורסם

אצלי ב-206 1.4 2003 מחיר הביטוח חובה לפי המחשבון דווקא לא עלה. כ-1250 ש"ח.

גיל 33 , רכב עם ABS, ללא ESP וכולל 2 כריות אויר. אין מובילאיי.

 

אגב, יש הבדל במחיר בין נהג לנהגת.

צביעות היא נגע רע! היזהרו מאלו שיחייכו אליכם היום ומחר יתקעו לכם סכין בגב

מחפש רכב פיג'ו עם מנוע 1.5 דיזל תקול למכירה

פורסם

הקישור הנ"ל נראה שלא כל כך רלוונטי, שלמה לא רוצים לבטח את האוטו והשאר יקרים.

מצאתי דרך אתר hova ביטוח חובה ב1634(גם דרך הפניקס, שלא רצו לרדת במחיר שוובי נקבו),

אני מקווה שאחרי שיראו שזה לא קליאו 1600 המחיר לא יעלה

פורסם

אכן חלה עליה בביטוחי החובה , לפי הנתונים שאתה מעביר להם לגביך + ולגבי הרכב והתשלום בהתאם, ב-2 רכבים שיש אצלי המחירים שונים. לדוג' אצלי :

רכב 1 שנתון 2009 משלם חובה 1319 - הנהג הכי צעיר (אישתי) - 26 עם וותק 9 שנים בנהיגה

רכב 2 שנתון 2003 משלם חובה 1774- בידיוק אותם נתונים כמו ברכב הקודם.

×
×
  • תוכן חדש...