Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3264 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שאני סוגר את הרכב מהשלט או מהנעילה מרכזית, חלק מהדלתות לפעמים נסגרות, וחלק לא נסגרות, אותו דבר בפתיחה, לפעמים חלק נפתחות וחלק נשארות סגורות, מה הבעיה?

תודה.

פורסם (נערך)

מציע לך לנסות לשמן את מנגנון הדלתות הבעיות.

 

 

במיוחד את האיזור של הכפתור.

 

Sent from my Redmi 4 using Tapatalk

עריכה אחרונה על ידי yanivnn
פורסם
מרגישים תזוזה, אבל אין להם כוח, כמה עולה מנוע כזה, או שאפשר אפילו להזמין מחו''ל?

תודה.

 

כן, זו בדיוק התופעה, אתה רואה שאין למנוע מספיק כוח.

 

מנוע כזה מקורי בארץ בהונדה - כ 600-700 ש"ח. מקורי בחו"ל כ 150 ש"ח לפני משלוח.

יש המון תחליפיים במחירם ממש נמוכים 40-50 ש"ח, לא יודע מה הם שווים.

 

 

פורסם
מציע לך לנסות לשמן את מנגנון הדלתות הבעיות.

 

 

במיוחד את האיזור של הכפתור.

 

Sent from my Redmi 4 using Tapatalk

איפה אני מרסס שמן לפתוח את הדלתות או רק מהכפתור?

תודה.

פורסם (נערך)

בוקי אפשר קישור מאיביי לחלופי שיתאים? שאני לא יזמין משהו אחר בטעות.

כל מנוע זה לדלת שונה, או שהכל אותו דבר מתאים לארבעת הדלתות?

ומה התת דגם של הרכב, לחיפוש באיביי באופן כללי לפי חו''ל.

תודה רבה.

עריכה אחרונה על ידי ABSULUTT
פורסם

בדקתי, פתחתי את הדלת, החזקתי רק את המנוע ביד, ניתקתי אותו מכל עומס, ונתתי לו חשמל עם השלט, אין לו מספיק כוח לזוז, ריססתי לו גם שמן פעם עובד פעם לא עובד.

זה חלק שמחייב החלפה, אי אפשר לתקן או לפתוח את היחידה, יש רק חור קטן דחפתי בו שמן, וזה לא עזר.

תודה.

פורסם

היתה לי בעיה לפני כמעט שלוש שנים בסיוויק 2005 עם מנוע נעילה מרכזית של אחת הדלתות, קניתי חלופי באיביי ב40 ש"ח ועד היום הוא עובד מצויין.

×
×
  • תוכן חדש...