Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3272 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ספריאל,

אם כבר סוטים מהדיון, אז הזיהום הגבוה באמת מפיקים מנועי הדיזל, אשר כל כך נתמכים ע"י הממשלות באירופה. תשאל למה? כדי שהיפנים והאמריקאים לא יפרקו להם את הצורה, מכיוון שליצרנים האירופיים באופן מסורתי קיים יתרון רב שנים ביצור מנועי דיזל. בקיצור follow the money. כרגיל מחזיקים את רוב האנשים כטמבלים וזה מצליח לא רע.

דבר שני, שינוי אקלים קיים, רק אני לא בטוח שזה בגלל המכוניות. וגם פה פוליטיקה וכסף משחקים תפקיד מרכזי, ייצור רכב חשמלי הוא תהליך נורא מזיק מאשר שימוש ברכב זללן. בקיצור מוכרים חודשים לאנשים מאמינים שחושבים עליהם. שיהיה לבריאות.

אלפא, מעלה את הדופק

alfa 164 Super V6 96', alfa 33 1.7 I.E

alfasud Sprint QV ,alfa 159 JTDm

'Lincoln Navigator 5.4 V8, Volga GAZ-24 74

פורסם

לפי מה שאני מבין ממשלות באירופה כבר תומכות פחות בדיזל, מי יותר ומי פחות.

 

לפני כשנתיים שוחחתי עם איה בחור בעמדת השכרת רכב בבלגיה, שדיבר על כך שהדיזל הופך פחות ופחות פופולרי. העניין הוא ששינוי חוקי המס הוא עניין לא פשוט וממושך, ומה לעשות, במרבית אירופה המיסוי ירוק נקבע לפי פליטת הפד"ח המוצהרת. זו שעומדת למבחן בעקבות "דיזלגייט".

 

שינוי האקלים הוא אנתרופוגני, לפחות ברובו. איזה חלק נובע מייצור חשמל, איזה חלק ישירות מהתעשיה, איזה חלק ממטוסים ואיזה חלק ממכוניות? לא יודע. צריך לחפש את המחקרים. ואילו היית שם לב הזכרתי את השם המפורש "טראמפ", כמובן סמל השפעת הכסף.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

כמובן ששמתי לב:)

הבעיה באירופה שהם הולכים לפי הפד"ח, ומה שבאמת מזיק אלו החלקיקים, בקיצור חבורה של אינטרסנטים שמצאה עוד דרך לסחוט כסף ולהוסיף לעצמה כמה נקודות על זה שהם מאד "דואגים" לבריאות התושבים.

כנראה שהדיזל יעלם עם הגעתם של הרכבים החשמליים, אבל גרמו נזק, כמו שאומרים ברוך השם. כנראה שהוא אנתרופוגני, אבל עוד הפעם, בהיסטוריה כבר היו שינויי אקלים קיצוניים, כשאפילו עגלות עם סוסים לא הומצאו עדיין. בעתיד נדע, האם באמת קיים שינוי אקלים, או שזאת עוד אחת מההונאות. אם נחיה, אז נראה.

אלפא, מעלה את הדופק

alfa 164 Super V6 96', alfa 33 1.7 I.E

alfasud Sprint QV ,alfa 159 JTDm

'Lincoln Navigator 5.4 V8, Volga GAZ-24 74

פורסם

אז תגידו "אפקט החממה כתוצא פד"ח" לא "זיהום" עם כל הקונוטציות השליליות שלו, לתושב עירוני/פרברי הנזק המורגש הוא כתוצאה מזיהום.

לא ממש הצלחתי להבין את השוס הגדול של קונטיננטל, זמן חימום הממיר הוא קצר יחסית למשך הנסיעה (ובוודאי ביצרני הזיהום הממונעים הגדולים כגון משאיות, אוטובוסים ומוניות) אז איפה התועלת? הם הולכים להעלות את טמפרטורת העבודה הנומינלית שלו? אם כן, אז יהיה מזהם פחות לחמם אותו באמצעות הבערה ישירה של דלק מאשר להשתמש בחשמל שניצולת היצור שלו נמוכה בהרבה מההבערה הישירה.

×
×
  • תוכן חדש...