Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2664 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 340
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

הסורנטו והסנטה פה מאז ומתמיד בתמחור ליסינג, אולי למעט הסורנטו אורבן. סנטה פה חדש יוצג בסוף השנה/תחילת השנה הבאה והסורנטו צפוי לעבור מתיחת פנים בקרוב וסביר להניח (וטוב שכך) שטלקאר יאלצו להתאמץ קצת יותר עם רשימת האבזור, במיוחד זה הבטיחותי (ואולי גם מולטימדיה נורמלית).

 

לפחות יש להם כעת תחרות, אחרת המצב לא היה משתנה.

פורסם

המחיר הוא אכזבה גדולה. אם רוצים להנות מחווית נהיגה (שזו הסיבה העיקרית שבגללה חשבתי לשדרג לסקודיאק) אז הדגם המשמעותי היחיד, לפי מה שהבנתי מהכתבה בגלובס, הוא השני ליטר עם 180 כ"ס, ובמחיר של 230k הוא אפילו לא אופציה מבחינתי.

 

השאלות שיש לי (או שהיו לי):

 

מה האמינות של הגיר המוצע בגירסת 2 ליטר 180 כ"ס?

 

כמה אמור לעלות ביטוח לרכב כזה?

 

למה אגרת רישוי כזאת גבוהה, 3300 ש"ח?

 

איך מערכת המולטימדיה בהשוואה לכלמוביל?

 

איך הנוחות של הרכב, האם הוא יותר מפנק או יותר נותן בראש בסיבובים?

 

איך הפונקציונליות של הכפתורים מסביב?

 

איך הוא נראה במציאות ולא בתמונות. חתיך? משעמם? סטיישן? ג'יפ?

 

מה מרווח הגחון של הדגם 4*4?

  

בתאריך 8.6.2023 בשעה 13:37, discoTD5 כתב:

כל פעם שיש לך דעה מוצקה על משהו, תרשום בדיוק את ההיפך. ככה תטעה פחות. 

 

פורסם

בעוד 10,000 ש"ח מהטיגואן אתה עדיין מקבל הרבה יותר אבזור בקודיאק, בין היתר כפתור הנעה + יציאה וכניסה ללא מפתח, כאשר בטיגואן יש הנעה עם מפתח + כניסה ויציאה בלחיצה על שלט, בקודיאק בקרת שיוט אדפטיבית + סטיה מנתיב (בדגמים שאחרי המשלוח הראשון) ובטיגואן אין + בקודיאק יש משענת יד אחורית (בטיגואן אין אפילו את זה! בושה) + אולי עוד דברים נוספים בקודיאק שכרגע לא בדקתי וכמובן תא מטען גדול יותר (בייחוד שאני התרשמתי שבטיגואן בפועל תא המטען קטן יותר מהנתון הרשמי).

 

ההפרש בין גירסת ה- 5 מושבים ל- 7 מושבים קטן מדי ולכן הנטיה של הלקוחות תהיה ברוב המכריע של המקרים כנראה לרכוש את גירסת ה- 7 מקומות, ב- 180 אלף ש"ח המחיר טוב בשביל רכב כזה לדעתי (מבדיקת הנתונים על הנייר) אבל מוציא אותו משוק הלחם והחמאה....

בתאריך 12.1.2025 בשעה 14:51, Shmelov כתב:

בשורה התחתונה כנראה שגם אתה תקנה טסלה בשלב מסוים ותתאהב.

כרגע אתה משחק אותה קשה להשגה אבל ככה זה בתחילת כל קשר טוב וארוך טווח.

 

 

פורסם

מה זה גג שמש בתוספת 7500? המחיר ההתחלתי של 180k לא כולל סאנרוף?

  

בתאריך 8.6.2023 בשעה 13:37, discoTD5 כתב:

כל פעם שיש לך דעה מוצקה על משהו, תרשום בדיוק את ההיפך. ככה תטעה פחות. 

 

פורסם
מה זה גג שמש בתוספת 7500? המחיר ההתחלתי של 180k לא כולל סאנרוף?

אני חושב שזה גג פנורמי (חצי או מלא, לא יודע). בוא נגיד שזה יותר גדול מהחלון הקטן במיציבושי.

 

Sent from my SM-N915F using Tapatalk

ערן EMT-P

NISSAN X-trial 2017.

VW GOLF Mk7.5 150 HP

פורסם

עם כל מערכות הבטיחות, דווקא ברכב כזה אין מצלמת רוורס כבר מגרסת "הבסיס"?!

קרדיט ל- misterb על התמונה

פורסם
מהם ההבדלים בין dsg6 ל-dsg7?

 

כאן מדובר בגיר dsg7 חדש עם מצמדים רטובים. בגיר dsg6 הם שמו לב שלפעמים יש רגעים של חוסר זמינות כוח בגלל חוסר של הילוך אחד. בגלל זה, אתה יכול לראות בטבלה שהקודיאקים הכבדים והחזקים יותר מונעים ע״י גיר dsg7 - בעל 7 הילוכים. לעומת זאת, ברכבים הקלים של vag יש גיר ישן יחסית שהוא גם נקרא dsg7 רק שמצמדים של הגיר הזה יבשים. הגיר dsg7 יבש - הוא הבעייתי והידוע לשמצה.

' (1997) past: Honda Civic 1.4 SE

2016 now: Skoda Yeti 1.2 TSI

פורסם

מפתיע (או לא?) שה DSG 6 האמין יותר הולבש על רמות הגימור הזולות יותר, בניגוד ליטי בזמנו שאם רצית DSG 6 זה היה רק על ה 4X4 עם הדיזל או ה 1.8. נשמע מעניין.

פורסם (נערך)
כאן מדובר בגיר dsg7 חדש עם מצמדים רטובים. בגיר dsg6 הם שמו לב שלפעמים יש רגעים של חוסר זמינות כוח בגלל חוסר של הילוך אחד. בגלל זה, אתה יכול לראות בטבלה שהקודיאקים הכבדים והחזקים יותר מונעים ע״י גיר dsg7 - בעל 7 הילוכים. לעומת זאת, ברכבים הקלים של vag יש גיר ישן יחסית שהוא גם נקרא dsg7 רק שמצמדים של הגיר הזה יבשים. הגיר dsg7 יבש - הוא הבעייתי והידוע לשמצה.

ככל שידוע לי גם ה-dsg6 רטוב.

קראתי היכן שהוא באינטרנט שה-dsg7 נועד לתת תשובה לעומס הנוצר בגרירה של נגרר.

כמו כן, להבנתי מדובר בגירים חדשים.

האם יש מידע מעבר לזה?

אני בטוח שבשלב זה אין מידע או נסיון לגבי הבדלי אמינות.

עריכה אחרונה על ידי shai_ka
פורסם
מפתיע (או לא?) שה DSG 6 האמין יותר הולבש על רמות הגימור הזולות יותר, בניגוד ליטי בזמנו שאם רצית DSG 6 זה היה רק על ה 4X4 עם הדיזל או ה 1.8. נשמע מעניין.

 

אתה מוזמן לקבל את התשובה בפוסט הקודם שלי. DSG7 של קודיאק זה גיר חדש שאמור להיות אמין כמו DSG6, אך חזק יותר.

' (1997) past: Honda Civic 1.4 SE

2016 now: Skoda Yeti 1.2 TSI

פורסם
המחיר הוא אכזבה גדולה. אם רוצים להנות מחווית נהיגה (שזו הסיבה העיקרית שבגללה חשבתי לשדרג לסקודיאק) אז הדגם המשמעותי היחיד, לפי מה שהבנתי מהכתבה בגלובס, הוא השני ליטר עם 180 כ"ס, ובמחיר של 230k הוא אפילו לא אופציה מבחינתי.

 

אני מתקשה להבין מה רע במנוע הבסיסי.

 

מה האמינות של הגיר המוצע בגירסת 2 ליטר 180 כ"ס?

 

זה גיר עם מצמדים רטובים והם בד"כ אמינים, אך לא זולים לטיפול.

 

כמה אמור לעלות ביטוח לרכב כזה?

 

שאל את סוכן הביטוח שלך.

 

למה אגרת רישוי כזאת גבוהה, 3300 ש"ח?

 

אגרת הרישוי נקבעת לפי מחיר הרכב לצרכן.

 

איך מערכת המולטימדיה בהשוואה לכלמוביל?

 

(סביר ש) איכותית יותר יש MirrorLink אין Waze

 

איך הוא נראה במציאות ולא בתמונות. חתיך? משעמם? סטיישן? ג'יפ?

 

לדעתי בעיקר חתיך ובפרט בכחול מטאלי.

 

מה מרווח הגחון של הדגם 4*4?

 

187 מ"מ

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם
ככל שידוע לי גם ה-dsg6 רטוב.

קראתי היכן שהוא באינטרנט שה-dsg7 נועד לתת תשובה לעומס הנוצר בגרירה של נגרר.

כמו כן, להבנתי מדובר בגירים חדשים.

האם יש מידע מעבר לזה?

אני בטוח שבשלב זה אין מידע או נסיון לגבי הבדלי אמינות.

 

המידע שאני מצאתי לא מזמן הוא קצת שונה ממה שאתה אומר.

כפי שאנחנו יודעים, גירי DSG מקבלים ממוספרים לפי DQ, אז:

 

DQ200 הינו DSG7 "יבש" שממנו כל הבאסה

DQ250 הינו DSG6 "רטוב" שנכנס לפס ייצור לפני DQ200 אך סבל בתחילת דרכו ממספר בעיות שנפתרו עוד בסביבות שנות 2010-11. משמש גם דמי אאודי (לא קטנים). דווקא מאאודי הגיעה תלונה על כח שDSG6 "מסרס" כוח של מנועים גדולים. כפיתרון לזה הומצא DSG7 חדש, שהוא (אם אני לא טועה) - DQ-381M.

' (1997) past: Honda Civic 1.4 SE

2016 now: Skoda Yeti 1.2 TSI


×
×
  • תוכן חדש...