Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7795 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בא לי לבכות שאני קורא את זה.

 

אבל אפילו אם הוא מאמין בזה - כל שאר משטרת התנועה ומתנדביה צריכים להאמין בזה עכשיו - וזה הולך להיות קשה...

וואלק אתתתתה

פורסם

שמעתי את הראיון עם כבוד הניצב לפני שבועיים כשנהגתי באיזו מכונית מנהלים

אי שם בדרום הארץ. הכתבה לא ממש גרמה לי לעזור בצד הדרך ולנשק את מקלט הרדיו.

בראיון הוא התבטא לגבי התוכנית האמורה. תוכן הראיון עימו היה

די דומה אך לצערנו הוא הבהיר שלא מדובר בהפחתה רבתי של אכיפת המהירות, אלא

הקפדה פחותה על עבירות מהירות של עד 25 קמ"ש מעל המותר. לעג לרש.

 

אני מקווה לטוב, בכל אופן.

MCS 2008

פורסם

באופן אישי, אני שמח שהוא נותן דגש על "בריוניות", או "אלימות על הכביש", כלשונו.

סוף סוף כל הנדחפים למינהם יקבלו את מה שמגיע להם.

 

צבי

פורסם

לא נכתב שם שום דבר לגבי המהירות וצורת הטיפול בה, רק נכתב שרוצים יותר איכות, והאיכות היא בעני המתבונן.

some people need a high five

in the face

with a chair

פורסם
שמעתי את הראיון עם כבוד הניצב לפני שבועיים כשנהגתי באיזו מכונית מנהלים

אי שם בדרום הארץ. הכתבה לא ממש גרמה לי לעזור בצד הדרך ולנשק את מקלט הרדיו.

בראיון הוא התבטא לגבי התוכנית האמורה. תוכן הראיון עימו היה

די דומה אך לצערנו הוא הבהיר שלא מדובר בהפחתה רבתי של אכיפת המהירות, אלא

הקפדה פחותה על עבירות מהירות של עד 25 קמ"ש מעל המותר. לעג לרש.

 

אני מקווה לטוב, בכל אופן.

אמנם שינוי קל, אבל לפחות שינוי.

פורסם
תוכן הראיון עימו היה די דומה אך לצערנו הוא הבהיר שלא מדובר בהפחתה רבתי

של אכיפת המהירות, אלא הקפדה פחותה על עבירות מהירות של עד 25 קמ"ש מעל המותר. לעג לרש.

חבל על הפסימיות - צריך להבדיל בין רשות אוכפת לרשות מחוקקת.

כל עוד המחוקקת לא קבעה שהמהירות עולה, המשטרה חייבת לאכוף את המהירות לפי החוק הקיים.

שינוי המדיניות ברשות האוכפת באופן יזום הוא סימן מבורך, שכן מבחינתם הם יכולים לעצור אותך על כל מהירות

שחורגת מהמותר אבל החל מעכשיו (תיאורטית...) בוחרים שלא לעשות כך.

לחלופין, הם לא יכולים להחליט שהם מתירים נהיגה בכל מהירות ולא לאכוף עבירות אלה כלל, זה לא נטול לשיקול

דעתם עד כדי כך.

 

אז בעצם, יש לנו השג אחד משניים - הרשות האוכפת "לצידנו", כעת צריך לשכנע גם את הרשות המחוקקת

שתשנה את המהירות המותרת...

 

שוב - בתיאוריה... :wink:

פורסם
חבל על הפסימיות - צריך להבדיל בין רשות אוכפת לרשות מחוקקת.

כל עוד המחוקקת לא קבעה שהמהירות עולה, המשטרה חייבת לאכוף את המהירות לפי החוק הקיים.

שינוי המדיניות ברשות האוכפת באופן יזום הוא סימן מבורך, שכן מבחינתם הם יכולים לעצור אותך על כל מהירות

שחורגת מהמותר אבל החל מעכשיו (תיאורטית...) בוחרים שלא לעשות כך.

לחלופין, הם לא יכולים להחליט שהם מתירים נהיגה בכל מהירות ולא לאכוף עבירות אלה כלל, זה לא נטול לשיקול

דעתם עד כדי כך.

 

אז בעצם, יש לנו השג אחד משניים - הרשות האוכפת "לצידנו", כעת צריך לשכנע גם את הרשות המחוקקת

שתשנה את המהירות המותרת...

 

שוב - בתיאוריה... :wink:

בראיון ל'ידיעות אחרונות' אמר ניצב איילון: "אינני יכול להיות אחראי על כל שוטר מקומי. אולם, מי שיקבל דו"ח על נסיעה של 25 קמ"ש מעל המותר בדרך בין עירונית, ישלח מכתב ויבטלו לו את הדו"ח".

הראיון הופיע בכותרת יום שישי לפני שבועיים.

פורסם
בראיון ל'ידיעות אחרונות' אמר ניצב איילון: "אינני יכול להיות אחראי על כל שוטר מקומי. אולם, מי שיקבל דו"ח על נסיעה של 25 קמ"ש מעל המותר בדרך בין עירונית, ישלח מכתב ויבטלו לו את הדו"ח".

הראיון הופיע בכותרת יום שישי לפני שבועיים.

את זה לא זכור לי...זה יכול להיות חזק

פורסם

אני רק מקווה שכל מניקים הקטנים ילכו בעקבותיו ויפסיקו את ההצקות המממקדות האלו.

"...for long you live and high you fly and smiles you'll give and tears you'll cry and all you touch and all you see is all your life will ever be"

×
×
  • תוכן חדש...