Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

בעיה באלפא רומיאו מיטו מונזה 2015 [הוקפץ מחדש]


עוזי עזרתי
שימו לב! השרשור הזה בן 1984 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

כמה תובנות שעלו מן השרשור, בניכוי ה "למה אתם לא מתנפלים על ה TCT ועל ה DSG כן".

1. תיבת ה TCT מפגינה אמינות טובה.

2. מצמדים הינו רכיב מתכלה, ובשלב זה או אחר ידרשו להחלפה, בלי קשר ליצרן התיבה או באיזו מכונית הוא מותקן.

3. לפי התיאור של פות"ש, אין בעיית בלאי במצמדים, שאחרת היו מחליקים, אלא בעיה במערכת ההפעלה.

4. האחריות הכללית על המכונית נגמרה, כך שפות"ש תלוי כעת ברצונם הטוב של אנשי המחלקה הטכנית של סמל"ת.

5. בכל מקרה, זו תקלה שלא אמורה לקרות, בטח לא במכונית שעברה חיים קלים יחסית.

התלהמויות לא יועילו כאן, אלא גישה חיובית, לדעתי לפחות.

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 182
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

יבגניפ

הם נתנו לו הבטחה עמומה מאוד שהוא לא ישאר לבד במערכה. כשעל הכף עומדת השקעה של 7000 שקל במצמדים חדשים שעוד אפשר לכנות אותה כמזל רע ותתמודד ומצד שני עומדת השקעה גדולה פי כמה ברובוט ההבטחה של היבואן ממש לא הייתה מרגיעה אותי אם הייתי פותח השרשור.

 

אתה יכול לבטל את דעתי בהינף יד כי אני לא מכונאי. זה בסדר.

בלי קשר יש לי נסיון רב עם הגיר החד מצמדי של פיאט, לא יודע אם יש הבדלים עצומים ברמת המורכבות. עקרון הפעולה של מצמד וגיר ידני אני מכיר והגיר המדובר על אף מורכבותו עדיין עושה שימוש במצמד, לא מזמן אפילו החלפתי מצמד ברכב הידני שלי תחת פיקוח ועם עזרה בחלק מהתהליך אבל עדיין. צריך להיות באמת גאון כדי לחסל סט מצמדים כזה בנסועה כזו. אם זה לא המצב זה כשל ולא צריך להיות מכונאי בשביל להגיד את זה.

 

נכון אני לא מכיר את פותח השרשור. בכל תגובותיי ציינתי שתחת ההנחה שנעשה שימוש סביר בגיר, ובשימוש סביר נכנסים גם פקקים וגם עליות, כי אחרי הכל אם הגיר הזה לא יכול להתמודד עם התנאים האלה הוא לא צריך למצוא את עצמו ברכבים סדרתיים.

HU-Panasonic CQC5401W, Comp- Hertz enenrgy, Sub- IDQ, AMP- Kicker ZX700.5

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

 

"נהג לילה" אני מבין שבנוסף לסטטוס "זועם" ו"לוקה בחוסר הבנה" אני גם בעלים של VAG שנדפק עם רגשי נחיתות. נו טוב, זה מאוד רחוק מהמציאות.

 

לכל אלה שאומרים לי להמתין לטיפול של היבואן אז שוב אולי לא קראתם את מה שפותח השרשור כתב אבל הוא כבר קיבל משוב נהדר מהיבואן והמוסך עד עכשיו.

אם טעיתי בנושא ה vag אני מתנצל אבל עדיין אתה זועם ולוקה בחוסר הבנה או שאתה לא טורח לקרוא הכל (ויכול להיות ש 1 ו 2 גורמים אצלך ל 3).

פות"ש כתב מפורשות שאמרו לו בסמל"ת שיהיה בסדר. אני מבין שאתה רואה שחורות אבל חשבת אולי רד פעם אחת לחכות לראות מה הכוונה ב"יהיה בסדר"?

אין לי איטלקיה והניסיון שלי נם סמלת הוא מלפני 12 שניםכבל נתקלתי כבר בחיי ביחס הוגן מיבואנים כולל מכאלה שמושמצים על ימין ועל שמאל ובגלל זה אני לא מנהל משפט שדה לפני שאני יודע מה העובדות.

 

ממליץ לך על רגיעון של הדס 4 פעמים ביום לפני האוכל.

 

עריכה: עכשיו ראיתי את תגובתך האחרונה.

גיר כפול מצמד וגיר חד מצמדי הם שני יצורים שונים לחלוטין. אני לא יודע איך פות"ש התייחס לא6טו אבל כמו שחן כבר כתב לך מספר פעמים אין פה מצמדים גמורים בגלל שחיקה כי אין החלקה. מצמדים נגמרים גם מנזילת שמן או שבר מכאני ולא רק בלאי.

 

אתה מנהל מלחמה שלמה בלי לדעת בכלל מה הלך, למה ואיך הדבר יטופל. חכה לעוד נתונים.

עריכה אחרונה על ידי Night Driver

תודה הגברת שרה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ממליץ לך לא לגעת בתרופות משום סוג. יש סיכוי שתרופות גרמו למוות של זמר גדול רק לא מזמן.

לא אוהב גם את צורת הדיבור שלך כלפיי, לא רחוק כלל וכלל מקללות. מבקש ממך בפעם הבאה שאתה כותב לי מסר נהג בטיפה יותר כבוד כפי שאני נוהג כלפיך.

 

לא מבין מה יש לחכות ולראות, הוא קיבל תשובה, "לא נשאיר אותך לבד במערכה", אני מבין "שיהיה בסדר" זה המצב שיש לשאוף אליו במדינת ישראל. זו לא נראית לי כמו תשובה. תשובה זה "נשתתף ב50% מעלות התיקון", "ההחלפה עלינו", "זו בעיה שלך". תשובה כזו בטח לא יכולה להרגיע כשאף אחד בכלל לא יכול להגיד ממה התקלה נגרמת ומה הולך להיות הנזק הכלכלי בסופו של דבר.

עריכה אחרונה על ידי farkash7

HU-Panasonic CQC5401W, Comp- Hertz enenrgy, Sub- IDQ, AMP- Kicker ZX700.5

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אדון פרקש,

למה בכח לגרום לסטיית השרשור ולהטריל? כפי שהוסבר לך, מצמד, כמו צמיגים, בלמים, מוגדרים כחלק מתכלה, שאפשר להביאם לקריסה בזמן מאד קצר בשימוש לא סביר. במקרה הספציפי כנראה זה לא קרה ומדובר בתקלה טכנית. כמובן שהעניין הוא מאד לא נעים, שברכב עם ק"מ כל כך המוך קרתה כזאתתקלה, אבל לא צריך לקפוץ לפני שהתקבלה תשובה מהיבואן.

לבעל הרכב אני ממליץ לבחור מוסך שכן יודע מה הוא עושה, ולא "פותר" את הבעיה בעזרת הלחמת חוטים ברכב מודרני מסובך, כאילו היה פרייבט משנות השישים, שהחלק החשמלי היחיד היה פנסים ראשיים ומנורת קריאה במקרה הטוב. נשמע באמת כבעיית חשמל, שכן ההילוכים הזוגיים עובדים טוב, אבל נחכה לחוות דעת מקצועית בעניין. אני רק מקווה שפותח השרשור יעדכן בהתפתחויות.

 

תודה על עצתך. לגבי הצמה, אני בסך הכל הבאתי את הרכב, עם הופיע נורת האזהרה הרלונטית למוסך מורשה. התיקון שהומלץ על ידי אותו מוסך מורשה היה תיקון הצמה, לא החלפתה! מאחר ואינני מומחה למכוניות, זהו אינו מקצועי ואינני מבין רבות בנושאים טכניים אלו, קיבלתי את המלצת המוסך והוא ביצע את התיקון האמור. מספר ימים ל א ח ר התיקון היפועה התקלה המשמעותית שעליה אני מדבר. עכשיו, אין לי מושג האם יש קשר בין התיקון ההוא לבין הופעת התקלה הזאת, אבל העובדה היא שהיא הופיעה אחרי התיקון הראשוני. לגבי מוסך היודע את מה שהוא עושה, אין לי מושג, אני יכול רק לבחור מוסך מורשה של היבואן. אני מניח שהעניין יתבהר ביתר בהירות בתקופה הקרובה ויישפך אור על מקור התקלה שכן על דבר אחד אין עוררין, הרכב נסע שנתיים, קצת מעבר לתקופת 24 החודשים, ללא בעיה כלשהי.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ממליץ לך לא לגעת בתרופות משום סוג. יש סיכוי שתרופות גרמו למוות של זמר גדול רק לא מזמן.

לא אוהב גם את צורת הדיבור שלך כלפיי, לא רחוק כלל וכלל מקללות. מבקש ממך בפעם הבאה שאתה כותב לי מסר נהג בטיפה יותר כבוד כפי שאני נוהג כלפיך.

 

לא מבין מה יש לחכות ולראות, הוא קיבל תשובה, "לא נשאיר אותך לבד במערכה". זו לא נראית לי כמו תשובה. תשובה זה "נשתתף ב50% מעלות התיקון", "ההחלפה עלינו", "זו בעיה שלך". תשובה כזו בטח לא יכולה להרגיע כשאף אחד בכלל לא יכול להגיד ממה התקלה נגרמת ומה הולך להיות הנזק הכלכלי בסופו של דבר.

 

תשמע, אני לא ציפיתי לתשובה ספציפית עם מספרים. אני ציפיתי לתשובה כמו: תביא את הרכב למוסך המרכזי ואנחנו נבדוק וניקח אחריות על תקלה בלתי שגרתית זו. במקום זה קיבלתי תשובה כזו: תן למוסך המורשה אישור לפרק את החלקים כשהעלות של הפירוק עליך !!! לא עלינו. כמו כן, אנחנו מודיעים לך שפגה תקופת האחריות על הרכב, כשממילא אין אחריות מיום ראשון על המצמד. מעבר לכך, שום דבר. בשפה עממית, אני מבין ככה: אנחנו לא לוקחים שום אחריות על שום דבר הקשור לרכב הזה, התקלות הללו הן מעבר לתקופת האחריות ואנחנו לא מבטיחים לך שנשתתף, אם בכלל באחוז כלשהו מעלות התיקון. הבנתם את זה? אני קניתי רכב יוקרה איטלקי, שלא עולה נזיד עדשים, במחיר של 153 אלף שקלים במזומן ליבואן, שילמתי את כל העלויות הנלוות וטיפלתי כשהיה צריך לטפל במוסך מורשה של היבואן ומייד עם תום תקופת האחריות הרכב הפסיק לנסוע! היבואן מסיר מעליו אחריות זוהי גם עובדה. חד וחלק. עכשיו, כן אחריות או אחריות, אם מישהו במדינה הזאת, כול אנשי החברה חושב שזה מצב נורמלי וסביר שיקום.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

 

לא מבין מה יש לחכות ולראות, הוא קיבל תשובה, "לא נשאיר אותך לבד במערכה", אני מבין "שיהיה בסדר" זה המצב שיש לשאוף אליו במדינת ישראל. זו לא נראית לי כמו תשובה. תשובה זה "נשתתף ב50% מעלות התיקון", "ההחלפה עלינו", "זו בעיה שלך". תשובה כזו בטח לא יכולה להרגיע כשאף אחד בכלל לא יכול להגיד ממה התקלה נגרמת ומה הולך להיות הנזק הכלכלי בסופו של דבר.

 

פרקש, כדי שלקוח - כל לקוח - יקבל טיפול חינמי בתום תקופת האחריות, המוסך צריך לפתוח בקשה לתיקון במסגרת רצון טוב, הבקשה מועברת אל היבואן והוא בתורו מחליט משיקוליו להשתתף בתיקון או לדחות את זה.

היבואן גם יכול להחליט לפנות אל היצרן כדי שיישא בחלק מעלות התיקון (למשל - חלף על חשבונו).

 

לכן, עד שאין תשובה פורמלית מהיבואן אז כל הדיון הוא עקר לחלוטין.

 

כנראה שעובדי המוסך חושבים שישנו סיכוי טוב שהתיקון יבוצע במסגרת של רצון טוב ולכן הם גם אומרים "יהיה בסדר" ומיני הבטחות לא מחייבות, שכן עד לקבלת התשובה הם יכולים להעריך מה היא תהיה אבל לא להתחייב עליה.

 

סה טו.

עריכה אחרונה על ידי dorki
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

דורקי אני מבין שמדובר בתהליך ולא בהחלטה של מהרגע להרגע, אבל גם תהליך אפשר לתאר בצורה קצת יותר רצינית.

תשובה של "יהיה בסדר" לא מרגיעה אף אחד ולא מתארת שום תהליך שקורה מאחורי הקלעים כדי לפתור את הבעיה. תשובה של נפנה ליצרן כבר מתארת תהליך, כבר נותנת משוב שאומר לי כלקוח "מנסים לעזור לי". מהתגובות של פותח השרשור ובמיוחד האחרונה זה ממש לא המצב.

 

אני מניח שאם היו נותנים לו תשובות קצת יותר ברורות ועם קצת יותר מידע במקום "תוציא את הארנק ויהיה בסדר" הוא לא היה נרשם לפורום ופותח את השרשור.

 

אתה אם זכרוני אינו מטעה אותי גם יכול לתת את הסיפור האישי שלך ברכב שהמחירון שלו כחדש היה זול מהאלפה והתגלתה בו תקלה יקרה בגיר בתום מועד האחריות. איך טיפלו במקרה שלך?

עריכה אחרונה על ידי farkash7

HU-Panasonic CQC5401W, Comp- Hertz enenrgy, Sub- IDQ, AMP- Kicker ZX700.5

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

עוזי, כמה שזה נשמע מסריח אתה נמצא במצב שאין לך הרבה ברירות. אני מניח שהפירוק הוא לא המרכיב היקר אבל אחריו ת

כותם מוכלו לדעת מה בדיוק קרה שם, מי לוקח אחריות, על מה ובכמה.

 

ממליץ לך לא לגעת בתרופות משום סוג. יש סיכוי שתרופות גרמו למוות של זמר גדול רק לא מזמן.

לא אוהב גם את צורת הדיבור שלך כלפיי, לא רחוק כלל וכלל מקללות. מבקש ממך בפעם הבאה שאתה כותב לי מסר נהג בטיפה יותר כבוד כפי שאני נוהג כלפיך.

 

לא מבין מה יש לחכות ולראות, הוא קיבל תשובה, "לא נשאיר אותך לבד במערכה", אני מבין "שיהיה בסדר" זה המצב שיש לשאוף אליו במדינת ישראל. זו לא נראית לי כמו תשובה. תשובה זה "נשתתף ב50% מעלות התיקון", "ההחלפה עלינו", "זו בעיה שלך". תשובה כזו בטח לא יכולה להרגיע כשאף אחד בכלל לא יכול להגיד ממה התקלה נגרמת ומה הולך להיות הנזק הכלכלי בסופו של דבר.

 

 

פרקש, להגיד לך שאתה לא רגוע ולא קורא הכל זה כמו להגיד לי שיש לי כרס. זו פשוט עובדה.

 

בפעם המי יודע כמה אף אחד לא רומז אפילו שתקלה כזו תקינה אלא אומרים רד לחכות לסוף הבירור.

 

אני הכנסתי דובלו עם 60,000 קילומטר לטיפול עם קלאץ' רועד בידמעה שכני הולך לשלם על זה ויצאתי עם קלאץ חדש במסגרת האחריות. גם בקרסו קיבלתי טיימינג חדש ברכב עם 50,000 קילימטר ושבועיים לתום האחריות בלי שבכלל ביקשתי או התלוננתי על משהו.

תודה הגברת שרה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

פרקש, אני יכול לספר רק על עצמי.

 

כבר פעמיים הייתי בסרט הזה - במכוניות שונות - של תקלה שלא מכוסה בכתב האחריות או שהאחריות חלפה.

בכל המקרים האלה אלו בדיוק היו התשובות הראשונות שקיבלתי "אל תדאג, כך או כך נמצא פתרון" או "נפנה אל היבואן ויהיה בסדר".

 

תתפלא, בכל המקרים גם באמת היה בסוף בסדר, לפעמים זה לקח יותר זמן ולפעמים פחות. במקרה אחד היצרן אישר חלף חדש (שפורמלית לא הגיע לי לפי כתב האחריות) אבל לקח חודש עד שהוא נחת בארץ.

 

במקרים כאלה הסבלנות היא הידיד הטוב ביותר של הלקוח.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

דורקי התשובות שקיבלת הן עדיין יותר טובות ממה שפותח השרשור מתאר. התגובה האחרונה שלו ממש מראה שהוא קיבל את הרושם של התנערות מוחלטת. אולי הבעיה אצלו? אולי הוא לא הבין את רוח הדברים של נציג היבואן? אם ככה וכוונות היבואן היו אכן טובות יש גם בעיה ברוח הדברים.

 

"נהג לילה" אני קורא הכל ואני גם בנאדם מאוד רגוע. אז שוב, טעית בהבחנה שלך.

אולי כדאי שתקרא שוב את התגובות שלך, ונסה לחשוב איך בנאדם לא רגוע בארץ גיבורי המקלדות היה מגיב לך. הוא בטח היה "מחזיר לך" וקורא לך בשמות, בטח לא נותן לך המלצה בריאותית.

עריכה אחרונה על ידי farkash7

HU-Panasonic CQC5401W, Comp- Hertz enenrgy, Sub- IDQ, AMP- Kicker ZX700.5

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תרשו לי לאמלק את השרשור:

 

עוזי עצבני (מובן לחלוטין) שקיבל תשובה ש"יהיה בסדר" ולא משהו קונקרטי (בחיאת דינאכ - אנחנו יום לפני חג. התשובה תגיע. תהיה רעה - תאמין לי שיהיה מי שיעזור לך).

 

לא מעט יוזרים ותיקים ומוכרים בפורום שמסבירים שככל הנראה באמת יהיה בסדר, כולל אחד שהציע עזרתו בפרטי (פות"ש - תשתמש בזה, הוא לא מדבר סתם).

 

יוזר אחד, פרקש7, שמתלהם למה דווקא כאן לא יורדים עליהם כמו שיורדים על DSG ולמה פות"ש עוד לא קיבל BJ.

 

בואו נחשוב לבד מי תורם, ומי פחות.

 

 

לגופו של עניין - פות"ש, אני מאמין שהעניין יסתדר לך במסגרת רצון טוב. אם לא, יש לך אוזן קשבת כאן בשרשור, תאמין לי שיהיה איך לעזור לך. טיפ קטן - תתנסח בפחות פומפוזיות, זה לא YNET כאן, הרוב פה מבינים יותר וזה רק פוגע. לא רציתי לכתוב לך את זה בהתחלה כי ממילא אתה עצבני על התקלה וזה מובן, אבל בחיאת - תן קצת קרדיט שכאן מבינים יותר.

ZC6 | JB43 | 932

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

פרקש - אני נוטה להאמין שיבואן חכם יטפל ברכב על חשבונו.

 

מבטיח לך שאם פו"ש יחזור אלינו עם עדכון שהיבואן לא לוקח אחריות אז גם הגישה הסובלנית שאני נוקט בה כרגע תשתנה.

זו תקלה שלא אמורה לקרות וראוי שתתוקן חינם, אלא אם מקור הבלאי הוא בנהיגה לקויה של בעל הרכב.

 

אני שם ז'יטון על המשבצת שהיבואן ייקח אחריות.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני עם דורקי בהימור, ואם לא, כאמור יהיה מי שיעזור.

 

אגב פרקש, זה לא סנוקר של מועדונים. אם יש תקלה ב-TCT, זה לא מחזיר את מונה התקלות ב-DSG לאחור.

ZC6 | JB43 | 932

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 1984 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...