Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

בעיה באלפא רומיאו מיטו מונזה 2015 [הוקפץ מחדש]


עוזי עזרתי
שימו לב! השרשור הזה בן 1969 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

במידה והתקלה באמת נובעת מתקלה (ונראה שזה המצב) אתה כנראה תצא מרוצה בסוף, ולא בגלל שפנית וכתבת ודאגת (בצדק) אלא בגלל שזו הדרך שבה מתנהגים בסמל"ת עם לקוחות.

מנסיון ארוך שנים ל"יהיה בסדר" שלהם יש ברוב המכריע של המקרים כיסוי אמיתי.

 

מפיך לאלוהים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 182
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

מרתק. מה שנראה לך או לא נראה לך לא רלוונטי פה.

 

בוא אגלה לך סוד קטן: יש כתב אחריות והמצמדים אינם מופיעים בו כרכיב עליו חלה האחריות. זה גורף אצל כל היבואנים להוציא מקרים בהם יש תקלה סדרתית מוכרת.

 

 

לא גורף.

צ'מפיון נותנים.

דלק מוטורס נותנים.

קרסו נותנים.

במקרה של השתיים הראשונות זה בגלל בעיות המוניות. לקרסו אין בעיה ידועה בגיר. נותנים אחריות על הקלאץ'.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

פותה״ש,

ציינת שהתקלה בכלל החלה ללא בעיה פרקטית, אלא רק בהידלקות נורת אזהרה ותו לא (מקווה שאני לא טועה).

 

להבנתי, רק לאחר שבוצע תיקון לצמת החוטים, אזי חזרה הנורה לדלוק, אך הפעם בצירוף בעיה פרקטית בגיר.

 

בנוסף, ציינת גם שקיים שילוב כלשהו של הילוכים (רק הזוגיים) ואם הבנתי נכון, בשלבים אלו הקלאצ׳ים עובדים.

 

אומנם אינני בעל מקצוע אבל אני גם לא מאמין בצירופי מקרים ולא ראיתי שהאפשרות הועלתה כאן.

 

רוצה לומר, רק לי נראה שיכול ויש קשר בין ההתעסקות עם הצמה לבין התקלה הסופית? זה משהו שעלה בפני מאן דהו מצד היבואן, יצרן, מוסך?

 

בן

BENJ:

נ.ב- תיתפלאו מה סיאט איביזה 100 כ"ס יודעת לעשות

ROY:

אני באמת מתפלא. קפה אולי?
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • 4 שבועות מאוחר יותר ...

אני אספר לכם איך זה נגמר. היהת פניה ליצרן באיטליה. חוץ מתקשורת ברמה ידידותית, הוא הבהיר לי שחד משעית מדובר בהחלטה של היבואן, חברת סמל"ת. לאחר בדיקה במוסך הובהר שהמצמד הכפול שחוק לחלוטין! ויש צורך להחליפו. במחווה של רצון טוב מה שקרוי, מאחר ואין הרכיב כלול באחריות היבואן, הסכימו בסמל"ת להשתתף ב 50% מעלות התיקון הכוללת , כ 11,400 ש"ח, כלומר, אני נאלצתי לשלם כ 5,700 ש"ח מכיסני על לא עוול בכפי, רק מכיוון שרציתי ליהנות מרכב יוקרה איטלקי בעל ביצועים יוצאי דופן ועל כל שילמתי ביוקר, שלא לדבר על כחודש וחצי של טרטורים. אני חייב לציין שנציג היבואן היה ידידותי ותומך ואף נענה לבקשתי לספק רכב חלופי , אם כי זה היה מעט מדי ומאוחר מדי, כחודש לאחר תחילת התקלה ולו לא הייתי מבקש, ככל הנראה שגם לא הייתי מקבל. הדוווח שהועבר ליצרן על ידי היבואן היה שאין תקלת יצרן. אם ככה, מתוך שתי אפשרויות שהיו בנושא שהן: א.תקלת יצרן. ב.בלאי כתוצאה מנהיגת הנהג, אני יצאתי האשם, אליבא דאלפא רומיאו. מה עשיתי על מנת להרוס מצמד כפול בגיר מסוג TCT אחרי כל כך מעט קילומטרים של נהיגה תמימה? לאלוהים ולכמה חוכמולוגים שניסו למצוא דרכים לתאר איך "לא" לנהוג בגיר כפול מצמד מהסוג הזה, הפתרונים. האם אני מרוצה? לא. אני לא אוהב להגדיר יריקה בפרצוף בתור גשם. תודה לכולם על התמיכה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הסכימו בסמל"ת להשתתף ב 50% מעלות התיקון הכוללת , כ 11,400 ש"ח, .

 

זה פשוט לעג לרש.

ב DSG (גיר דומה מאוד) עולה בחברה 6500 ש"ח החלפת מצמד.

ובמוסכים מתמחים כ 4500 ש"ח.

כאן "הפגיזו" לך מחיר מופרך ואז עשו הנחה.

חבל שהפאנבויז, (בסוף תצא מרוצה כי זו דרכה של סמל"ת...) לא הצליחו לעזור יותר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

טעיתי.

 

הייתי בטוח שסמל'ת יקחו אחריות מלאה על התקלה וטעיתי.

 

דעתי שהיבואן כשל בטיפול והוא מאבד אצלי לא מעט קרדיט.

 

חבל, במיוחד שבמקביל רץ כאן שרשור על פורד אקובוסט ועל שירות ברמה אחרת.

זה חומר למחשבה לכל רוכשי רכב פוטנציאליים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ברור. מסקנות: לכל שיעור יש מחיר אבל חשוב ללמוד. אני למדתי: לא קונה רכב בבעלותי, רק ליסינג בבעלות חברת הליסינג, זה שווה את הבלגאן, העלויות וכל השאר. שתיים, אלפא רומיאו יוק! לא לקנות גיר TCT! לא מתאים לנהיגה בפקקים..:-)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הפאנבויז. חח חבורת טמבלים במילה אחת, לא יודע מה הם מקבלים מהיבואן אבל בקבוצת פייסבוק שם כתבתי על הנושא התברר לי שככל הנראה משלמים שם למנהלי הקבוצה על ניהול יחס"צ למותג אלפא. לא משנה מה תכתוב שם על המותג, אתה תיחשב אוייב הציבור מספר אחת וכדאי שתעוף משם ומהר. עפתי ואין בכוונתי לשוב, תודה. את התרגיל החשבונאי הבנתי זה היה ברור כשמש. תודה לסמל"ת על השיעור המאלף.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

"רכב יוקרה איטלקי" בוא לא נסחף יותר. גרסה חמה של סופר מיני זה לא רכב יוקרה.

 

לעיקר- מצער לשמוע את היחס שקיבלת. סה"כ אתה לקוח נאמן של המותג, לטעמי הם ירו לעצמם ברגל כי כנראה שאת הרכב הבא תקנה כבר במקום אחר. אל תצפה לגלות הבנה אצל "פאנבוי", אני לעולם לא אבין אנשים כאלה(לאו דווקא מעריצי אלפא אלא של כל המותגים).

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

פאנבויז. בכלל, בהיותי משוייך איכשהוא לעולם המוסיקה, אני מכיר את תופעת המעריצים. הם מכורים בלי יכולת שפיטה. כאלו הם שפוטי אלפא רומיאו בישראל. מישהו שאל על הגיר בקבוצת הפייסבוק. עניתי לו באופן מנומס, לא תוקפני ומנומק כדבעי והצגתי את דעתי בעלת הנסיון. התגובות שקיבלתי, בעיקר ממנהל הקבוצה, הגם שהיו מנומסות אף הן, היו משופעות דעה מוטה וניכר היה בו שהוא מנסה בכל כוחו להמעיט בדעות שהצגתי, חלקן אף מנומקות ומובאות דעתם של מומחי רכב, היודעים יותר ממני, חלקם אף שותפים לדעתי ואי אפשר להאשים אותם בהיותם סוג של פאנבוי של מותג אחר כלשהו. ובכל זאת, ההי ברור לי שאני מוגדר "אוייב הציבור" וכמובן שהואשמתי בנסיון להכפיש למרות שנצמדתי לעובדות שקראתי באינטרנט לאורך כל התקופה שבה חקרתי את הנושא שעניין אותי באופן אישי. ברצוני להזכיר שבעבר, עם הצטרפותי לקבוצת פייסבוק זו הקרויה מועדון אלפא רומיאו בישראל, ניסיתי לפרסם פוסט הדומה לזה שפרסמתי כאן ובו נסיון לקבל ייעוץ בנושא. מנהל הקבוצה שאל אותי שאלות, כביכול להבין את ענייני לפני שהוא מפרסם אות הפוסט שלי, אבל מעולם לא ראיתי שהפוסט פורסם ולמעשה חשדתי שהוא גם לעולם לא יפורסם, מה שהביאני להבנה שיש קשר הדוק בין קבוצת הפייסבוק הזו לבין היבואן, קבוצת סמל"ת. העניין התברר סופית הערב כשהמנהל המדובר הודה שהקבוצה, הקיימת כבר כעמותה מזה 15 שנה, קשורה בדרך זו או אחרת לסמל"ת וכי ענייני, כפי שהועלה בפוסט הלא מפורסם ההוא, הועבר לסמל"ת "לטיפול" שאת תוצאותיו קראתם הערב. נו, אני כבר רגיל לאנשים שהאמת לא נעימה לאוזניהם, להתעסק עם פאנבויז זה באמת בזבוז של זמן. לפיכך, לאחר סיום ההתדיינות המגוחכת ההיא, המשולה למלחמת דון קישוט, פשוט מחקתי את כל תגובותי ועשיתי לעמי טובה והעפתי את עצמי משם לכל הרוחות. במידה ויהיו תובנות אחרות או מסקנות אחרות מכל המקרה המצער הזה, אשמח לעדכן את הנוכחים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מצער לשמוע על-כך, גם לדעתי המחיר מונפץ בהגזמה.

במידה ורצו להתחשב בהחלפת המצמדים עקב בלאי ושחיקה - העלות היא כ 3-4000 ש"ח.

זה המחיר אשר ב רנו פלואנס דיזל EDC , החליפו לנהגי המוניות.

ומחיר חצי השתתפות, לא צריך להיות גבוהה מ 1.500 ש"ח.

 

במידה והוחלפו בנוסף, משאבות מוח ממסרה גל תנופה וכו', אפשר והמחיר יעלה.

אבל אז - זו תקלה , זה לא בלאי של שחיקת מצמדים.

 

** בעצם היבואן עשו לעצמם שרות דב, הכניסו גול עצמי.

אם טיפול תחזוקה שוטף של רק של בלאי שחיקת מצמדים עולה 13.000 ש"ח.

והרי זה בלאי טבעי שכל רכב יעבור, ברור כי צרכנים יחששו לקנות את המוצרים שלהם.

 

וכדי להרגיע סקרנים .. וצרכנים יש כאן סקר מחירים - כל בעלי המיטו כנסו : )

 

http://www.iaroc.org.il/forum/topic/10725-%D7%9B%D7%9C-%D7%91%D7%A2%D7%9C%D7%99-%D7%94%D7%9E%D7%99%D7%98%D7%95-%D7%9B%D7%A0%D7%A1%D7%95/

שלום רב לכולם , לאחרונה נתקלתי באנשים ששאלו למחיר הקלאץ במיטו דגם 155 כ"ס והרבה שאלות של מחירי חלפים



ואיפה הכי כדאי .היום בבוקר נכנסתי לאוטו והבנתי שהקלאץ כבר עוד מעט wacko.png ..

החלטתי לעשות תחקיר מקיף לגבי מה עדיף לקנות חלקים מקוריים ולבצע עבודה במוסך מורשה

או לבצע את החלפת הקלאץ המלאה במוסך מורשה (עבודה + חלקים),,,החלקים שצריך הם : דיסק , פלטה , מיסב לחץ ומשאבת קלאץ .

(כמובן גם שמן גיר ושמן רובוטי).

מוסך מס' 1 : דיסק + פלטה + מיסב + משאבה + שמנים + עבודה = 6300

מוסך מס' 2 : דיסק + פלטה + מיסב + משאבה + שמנים + עבודה = 6100

מוסך מס' 3 : דיסק + פלטה + מיסב + משאבה + שמנים + עבודה = 4800



יש עוד מוסכים המתמחים בטיפול בממסרות רובוטיות.

התקשר ושאל כמה יעלה לרכבך החלפת המצמדים.

והגש ל יבואן את המחירים, להערכת מחיר מחודשת.

 

ראה כאן מוסכים לטיפול:

א - http://www.car-gears.co.il/

ב - http://www.garage4u.co.il/FORUM2.asp?i1=98 - תמיר יהושוע חולון

ג - תיקון גיר רובוטי - חשמל מוטי

ד - http://www.moshemaman.co.il/alfa-romeo

 

 

 

אייל.

עצמאי בשטח - 1 מטר מהצד.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

נדמה לי שאפשר להסיק שתי מסקנות עיקריות מהשירשור המדכדך הזה, האחד שאכן בסמל"ת היכן שששמים את הדגש ובצדק מבחינתם על שביעות הרצון של הלקוח, יושבים טמבלים שאיבדו גם את הלקוח הזה ובעקבותיו כנראה עוד כמה שקראו, השני שכדאי נדמה לי להתרחק מהגיר הזה כמו מאש ולא משנה באיזה שילוש של אותיות לועזיות קוראים לו. גם אני שמקטר לא מעט על אופן פעולתו של האח מאוקטביה, אבל לא מבין מה רוצים מאמינותו, נמצא כבר עשרה ימים עם אוטו חליפי אחרי קפיצות משונות תוך כדי נסיעה באוקטביה והודעה חגיגית בחלון : ERROR GEARBOX. אז יאללה יאללה, לכו תחפשו את החברים שלכם, רק פלנטרי או ידני בשבילי.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 1969 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...