Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

בעיה באלפא רומיאו מיטו מונזה 2015 [הוקפץ מחדש]


עוזי עזרתי
שימו לב! השרשור הזה בן 1990 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

חברים, חלק מהתגובות כאן ממש לא לעניין

 

מה היה לנו? יבואן שנהנה ככול הנראה מאובר רייטינג שגרם גם לי להאמין שיושבים שם אנשים שישכילו לקחת אחריות על תקלה שלא אמורה להתרחש.

 

יתכן גם שחלק מהמקורבים מסוגלים לסדר לעצמם תיקון חינמי, שמסתבר שאיננו זמין לפשוטי העם.

 

...

 

 

דורקי, ההנחה שלי שבאמת יהיה בסדר התבססה על ניסיון עבר עם אותו יבואן שהחליף קלאץ באחריות בדובלו עם 60,000 קילומטר (וזה לא משמועה. זו היתה דובלו בבעלותי). כנראה שמשהו התנה שם ולא לטובה.

תודה הגברת שרה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 182
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

אני אספר לכם איך זה נגמר. היהת פניה ליצרן באיטליה. חוץ מתקשורת ברמה ידידותית, הוא הבהיר לי שחד משעית מדובר בהחלטה של היבואן, חברת סמל"ת. לאחר בדיקה במוסך הובהר שהמצמד הכפול שחוק לחלוטין! ויש צורך להחליפו. במחווה של רצון טוב מה שקרוי, מאחר ואין הרכיב כלול באחריות היבואן, הסכימו בסמל"ת להשתתף ב 50% מעלות התיקון הכוללת , כ 11,400 ש"ח, כלומר, אני נאלצתי לשלם כ 5,700 ש"ח מכיסני על לא עוול בכפי, רק מכיוון שרציתי ליהנות מרכב יוקרה איטלקי בעל ביצועים יוצאי דופן ועל כל שילמתי ביוקר, שלא לדבר על כחודש וחצי של טרטורים. אני חייב לציין שנציג היבואן היה ידידותי ותומך ואף נענה לבקשתי לספק רכב חלופי , אם כי זה היה מעט מדי ומאוחר מדי, כחודש לאחר תחילת התקלה ולו לא הייתי מבקש, ככל הנראה שגם לא הייתי מקבל. הדוווח שהועבר ליצרן על ידי היבואן היה שאין תקלת יצרן. אם ככה, מתוך שתי אפשרויות שהיו בנושא שהן: א.תקלת יצרן. ב.בלאי כתוצאה מנהיגת הנהג, אני יצאתי האשם, אליבא דאלפא רומיאו. מה עשיתי על מנת להרוס מצמד כפול בגיר מסוג TCT אחרי כל כך מעט קילומטרים של נהיגה תמימה? לאלוהים ולכמה חוכמולוגים שניסו למצוא דרכים לתאר איך "לא" לנהוג בגיר כפול מצמד מהסוג הזה, הפתרונים. האם אני מרוצה? לא. אני לא אוהב להגדיר יריקה בפרצוף בתור גשם. תודה לכולם על התמיכה.

לדעתי כול עלות התיקון צריכה להיות על חשבון הייבואן/ייצרן מבלי שתוסיף שקל.

 

לדוגמא (המחשה)

הייצרנים פורד וגם VAG מבצעים את החלפה חינם אין כסף ונתונים אחריות של 5 שנים נוספות !

 

יש מושג שנקרא אחריות של רצון טוב אשר רוב הייבואנים ובפרט צ'מפיון באים לקראת הלקוח ומתקנים דברים מסויימים על חשבונם גם בשנה 3 וגם ב-4 חינם אין כסף.

 

לי אישית צ'מפיון החליפו חינם אין כסף את מערכת השמע שעלותה כ-6.500 שקלים בגולף דור 5 בשנה ה-3 במסגרת אחריות של רצון טוב.

 

 

האם הזכירו את תקופת האחריות לאחר התיקון ?

איזה כייף לי :)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

דורקי, איזה דיסוננס קוגניטיבי בדיוק? איך הצעה לעזרה - שלא אתה, לא אני ולא אף אחד אחר כאן לא בדיוק יודעים איזו השפעה היתה לה בפועל - הופכת לבסיס לתיאוריות חצי קונספירטיביות - חצי מאשימות על יחסים בין היבואן לבין לקוחות כאלו ואחרים, או על ניסיונות להשתיק את השרשור כאן?

 

תבדיל, בבקשה, בין הויכוח הלגטימי למדי על אופי הטיפול, לבין הויכוח ההזוי על התגובה הרצויה מצידם של ה"פאנבויז" כאן.

בנושא הטיפול, כולנו מסכימים שהיה עדיף אם היבואן היה משלם על התיקון - ולא משנה אם הוא מחויב לכך או לא.

בנושא התגובות - שוב, אני מבין שיש כאלו כאן שיתרצו רק אם מחר בעלי האיטלקיות בפורום יופיעו בטלויזיה, יתצלנו על חטא הגאווה שלהם ואולי גם יוצאו להורג. בסדר נו.

תודה יבגני. הרסת לי את באטמן לתמיד.
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כשאבא שלי חיפש רכב לאמא שלי המלצתי על פנדה וכשהוא החליף אותה המלצתי על פונטו, ועוד עם רובוטי חד מצמדי בשני המקרים.

רשימת הרכבים אצלנו בשנים האחרונות:

רנו מגאן 2 דיזל, רנו מגאן 2 אוטומט, פנדה רובוטית, פונטו ידנית, פונטו רובוטית, פונטו רובוטית (עדיין אצלנו), פונטו רובוטית (עדיין אצלנו), סקסו, פגו 205. לא אין טעויות לא נכנסה שם פונטו בטעות.

נכון ״איטלקיות זה צואה״ זה הקיבעון שלי...

 

 

תמשיך לקחת את אותו משפט מהתגובה הראשונה שלי ולפתח על בסיסו תאוריות. אני רואה שזה גורם לך הנאה ומוציא ממך יצירתיות. עד עכשיו הפגיעות שלכם בקיטלוג שלי הם 0 עגול.

 

אני טענתי שיש מגפה? איפה?

אני טענתי ששימוש לא נכון בגיר הזה לא יכול לגרום לו להתפגר? איפה?

אתם התייחסתם ל50% עלק הנחה האלה בתור נתון אמיתי. אני אמרתי שאם זה נתון אמיתי ולהחליף מצמדים בגיר הזה עולה יותר מ11k אין לרכב הזה זכות קיום ואני עומד מאחורי האמירה הזו.

עריכה אחרונה על ידי farkash7

HU-Panasonic CQC5401W, Comp- Hertz enenrgy, Sub- IDQ, AMP- Kicker ZX700.5

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא מבין בשילושי אותיות, אבל אם אפשר היה לשרוף קלאצ' כאשר הייתה דוושת קלאצ' , סביר שבהתקיים תנאים מסויימים ניתן גם לשרוף קלאצ' משולש אותיות.

 

מה שמעצבן בשרשור הזה ויסלחו לי חברי האלפיסטים, שמול התשובה שקיבל פות"ש מהיבואן יהיה בסדר, הם פימפמו שיש למשפט הזה כיסוי וסמוך עלינו ותתקשר אלינו בפרטי וכו' ולא מדובר בשיק ללא כיסוי.

 

ועל זה הם צריכים להכות על חטא ולאמר טעינו , לפחות במקרה הספציפי הזה.

 

סקרן גם אני לראות את החשבונית של 11K שעל פי כמה פרסומים שהובאו כאן בשרשור הסכום היה צריך להיות בערך מחצית.

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

פרקש, אני לא מבין אותך. הפעם באמת.

אנחנו בפורום אינטרנטי שבו מתבטאים בכתב. נכון?

אני קורא את אותו המשפט (ולא רק אותו), מכיוון שאתה כתבת אותו. ואני נוטה לחשוב שאדם שכותב בפורום כותב את דעתו. לא סתם רצפי מילים.

כתבת גם את זה:

סליחה זה לא הילך לכם. היבואן נכשל בטיפול בלקוח מהרגע הראשון עד הרגע האחרון.



צורת החשיבה שלכם הוכחה כמוטעית ולא נכונה. האמון שלכם הוכח כשגוי לחלוטין. אני צדקתי

וגם את זה:

גם המסקנה שלי שאסור להתקרב לרכבים האלה נכונה.

עכשיו, זו היא כמובן בעיה שלך ושל המשפחה שלך, שאתה ממליץ להם לקנות רכבים שאתה לא סגור אם אתה סומך עליהם והם בסדר, או שצריך להתרחק מהם כמו אש, ועוד מיבואן שאתה יודע מראש שכשהוא אומר "יהיה בסדר" הוא מחרטט.

 

אני לא מכריח אותך להקצין ולהיות כל כך בינארי בכל דבר שאתה כותב. ולא אני זה שממקרה של אדם אחד רץ להסיק על היבואן, או על טיפול הולם רק למקורבים - כפי שהסיקו אחרים.

תודה יבגני. הרסת לי את באטמן לתמיד.
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

חאלס עם הדמגוגיה בבקשה ממך.

אמרתי שהתמחור שהוא קיבל לא הגיוני. אמרתי שאם התמחור הזה הגיוני אז אין לרכב זכות קיום מה לא ברור? אני עומד מאחורי זה. לא מדובר במרצדס שעולה חצי מליון, כולה מיטו שעולה עכשיו 100k ובעוד שנתיים בקושי 60-70. רכב רגיל לא יוקרתי ולא נעליים, 11k החלפת קלאצ׳?

למזלם של בעלי המיטו זה כנראה לא המחיר אז לרכב הזה יש זכות קיום (למרות שבכיר מאוד בפיאט טען שאין לו לא אני).

 

כן אם להחליף קלאץ בפונטו איוו רובוטית עולה 11k אין לרכב זכות קיום. מה לעשות שאני יודע שזה עולה 3k גג כי יש לי חשבונית ממוסך מורשה אז אני כנראה בסדר והמשפחה שלי יכולה לישון בשקט.

 

לא משנה מי זה אם הוא אומר לי שיהיה בסדר מבחינתי הוא מחרטט. גם אם מדובר ביבואן רכב.

עריכה אחרונה על ידי farkash7

HU-Panasonic CQC5401W, Comp- Hertz enenrgy, Sub- IDQ, AMP- Kicker ZX700.5

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אין כאן שום דמגוגיה.

מה למשל באה לתרום לדיון הענייני העריכה שלך על מיצובה של המיטו ועל כך ש"

בכיר מאוד בפיאט טען שאין לו (זכות קיום) לא אני"? מה זה בכלל רלוונטי לדיון? אל אם כן, אותו הבכיר התייחס למיטו בהקשר של חלפים. ואז הכל מסתדר.



אתה raging against the machine מהתגובה הראשונה שלך בשרשור.

אמרת הרבה דברים. החל מהקישורים הלא קשורים לdsg, ועד למה שכבר ציטטתי 3-4 פעמים ואין סיבה לצטט שוב. כמה וכמה אנשים לאורך הדרך הצביעו על זה, לא כולם אפילו קשורים בשום צורה שהיא לאיטלקיות.

אם במקום לחפש על מה לזעום, היית רק קורא, היית מגלה בערך 100% מהמזוהים עם האיטלקיות פה היו לצידו של פותח השרשור, וכפי שכבתו לאורך כל הדיון, קיוו שהיבואן יעזור לו והציעו את עזרתם.

 

אתה ואחרים הצלחתם להפוך את זה למופע ציניות. בסדר, כל אחד והדרייב שלו בחיים.

תודה יבגני. הרסת לי את באטמן לתמיד.
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

המשפט שרשמתי שהזכיר את הDSG לא בא לרמוז שיש קשר לDSG, אין שום הקשר לDSG. הוא בא להשוות את ההתייחסות הסלחנית שלך ושל אחרים פה ליבואן הן לפני הטיפול (אולי הגיוני למרות שגם אז סברתי שלא) ובמיוחד אחרי הטיפול לבין ה"סבלנות" שזוכים לה יבואנים אחרים ובמיוחד צ'מפיון (שאני מבקר גדול שלהם). ישה סיכם את זה יפה מאוד. קל להשרות אווירה ולתת הבטחות וברגע האמת להתחיל לגמגם "אמממ סמל"ת היו צריכים לפצות ביותר אבל אין סיכוי שזה קרה ככה סתם, המשתמש בטח אידיוט". ההגדרה של תרבות ה"יהיה בסדר" שצרמה לי כל כך בהתחלה.

 

לגבי הטענה שלי שבכיר בפיאט אמר שלמיטו אין זכות קיום.

http://www.telegraph.co.uk/motoring/car-manufacturers/alfa-romeo/10816503/Alfa-admits-mistakes-promises-glorious-future.html

 

למה היה חשוב לי להזכיר את זה? צרם לך כל כך שרשמתי את זה, למרות שבהקשר שזה נרשם זו טענה נכונה ואמיתית, ואז נזכרתי שמי שבכלל טען את הטענה הזו באופן כללי הוא בכיר בפיאט. אז כן לא הזכיר את המיטו במילים, ולא אמר שאין זכות קיום, עשה זאת בדיפלומטיה וביטל את האופציה למחליפה על הדרך:

"“With the exception of style, DNA had not been respected,” Wester’s presentation stated. “We need to go back to our roots.”

נראה לי שביטול המיטו וההכרזה שהרכב הקטן ביותר יהיה מחליפה לג'ולייטה זה הסימן קריאה לאחר דברי הדיפלומטיה שציטטתי. המיטו הוגדרה ע"י בכיר בפיאט עצמה ככשלון בדיפלומטיות.

עריכה אחרונה על ידי farkash7

HU-Panasonic CQC5401W, Comp- Hertz enenrgy, Sub- IDQ, AMP- Kicker ZX700.5

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

עזבו שניה את מר עוזי... בחיאת פרקש, בשבילי משפחה זה ערך. איך אתה ממליץ להם, פעם אחר פעם, לקנות מכוניות שאתה טוען שאין להתקרב אליהן? :shock:

ZC6 | JB43 | 932

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

המשפט שרשמתי שהזכיר את הDSG לא בא לרמוז שיש קשר לDSG, אין שום הקשר לDSG. הוא בא להשוות את ההתייחסות הסלחנית שלך ושל אחרים פה ליבואן הן לפני הטיפול (אולי הגיוני למרות שגם אז סברתי שלא)

והסבירו לך כבר בעמודים הראשונים למה זה לא רלוונטי. אכן, אין שום קשר.

ההתייחסות שלי, בכל מקרה, הסתכמה בזה שהצעתי לו לבדוק בפורומים אם מדובר בתקלה ידוע, כי כשהיו לי בעבר בעיות, גיליתי שלפעמים יש דברים שלא מכירים בארץ. ואת ההמלצות לחכות נתנו לו (אם תקרא שוב תגלה שלא בדיוק תוך הפגנת בטחון של 100% בתוצאה), כי זה היה ניסיון העבר של המגיבים - ולא רק עם סמלת.

אחרי הטיפול לבין ה"סבלנות" שזוכים לה יבואנים אחרים ובמיוחד צ'מפיון (שאני מבקר גדול שלהם)

יש יבואן שאתה מרוצה ממנו? סתם, מעניין...

ואתה ממשיך להתעקש לעשות את אותו הסלט. בגלל שלא היה מדובר בתקלה גורפת ידועה, ובגלל שלא מדובר בצ'מפיון ובגלל שיש אנשים שהיו להם סיפורים דומים בין עם סמלת, לבין עם אחרים, שהסתיימו טוב - הניחו, בזהירות, שיטפלו בו כראוי. מי שכתב את זה, אלו הם גם אנשים כמו דורקי, ונהג לילה, ששניהם - עד כמה שידוע לי - לא פאנבויז של אף מותג איטלקי ולא מוכרים ככאלו בפורום.

קל להשרות אווירה ולתת הבטחות וברגע האמת להתחיל לגמגם "אמממ סמל"ת היו צריכים לפצות ביותר אבל אין סיכוי שזה קרה ככה סתם, המשתמש בטח אידיוט".

אתה טועה ברצף האירועים וגם מסלף אותם. אף אחד לא קרא לו אידיוט. את הטענה שאולי הוא אחראי על הנזק העלה לב ספורטיבי עוד בעמוד הראשון של השרשור. באותה הנשימה הוא גם הציע לעזור לו. אתה הצלחת להפוך את זה למפגן ציניות. "שאפו", כמו שאומרים הילדים המגניבים בימינו.

למה היה חשוב לי להזכיר את זה? צרם לך כל כך שרשמתי את זה, למרות שבהקשר שזה נרשם זו טענה נכונה ואמיתית, ואז נזכרתי שמי שבכלל טען את הטענה הזו באופן כללי הוא בכיר בפיאט. אז כן לא הזכיר את המיטו במילים, ולא רם אין זכות קיום,

אבל איך זה רלוונטי לדיון? הטענה שלך היא שרכב אין לו זכות קיום אם מחירי החלפים גבוהים ביחס לעלותו. הטענה של הבכיר היא שהרכב לא מייצג את מה שהם מגדירים כ"שורשים של אלפא". אתה ממשיך לבלבל ולעשות סלט. יש נושא לשרשור הזה. זוכר? זה לא רטינה כללית נגד אלפא או אטלקיות, וכבר כתבו לך את זה גם אנשים אחרים שלא ממש מזוהים עם המותגים או הקגב האיטלקי.

אגב, סיפרתי שהייתה לי מיטו ואני שונא את הרכב הזה, בערך בעמוד השני או השלישי של השרשור. פאנבוי מקולקל אני.

תודה יבגני. הרסת לי את באטמן לתמיד.
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

גם אם אין קשר בין תוצאות המקרה הזה לגישה הסלחנית שלכם עדיין יש בה בעייתיות. ישה סיכם זאת יפה קודם כבר רשמתי. אני לא יכול להעביר את המסר יותר טוב ממנו. כנראה גם שהדיסוננס ששורר ביני לביניכם (יותר מהצד שלכם לטעמי) לא יאפשר לי להעביר את זה טוב ממנו ולא משנה כמה אני אשתדל.

 

אם יש יבואן שאני מרוצה ממנו? לא יודע. עדיין לא רכשתי רכב מיבואן ואני מקווה שלא ארכוש אף פעם בחיי. לא כי יש לי משהו נגד יבואנים אני פשוט חושב שזה בזבוז מוחלט של כסף.

כשאבא שלי נזקק למעט שירותים קוסמטיים מקרסו על כל מני פלסטיקים שהתקלפו ברנו נענו לכל בקשותיו. גם הוא לא נזקק ליותר מזה (היה ממיר קטליטי בפג'ו 306 לפני איזה 22 שנה שגם החליפו במסגרת האחריות).

בכל מקרה לעניין ובלי קשקושים אני לא מאמין שיש יבואן מושלם. אני יכול לבחון יבואן רק על בסיס מה שאני רואה וקורא. פה סמל"ת נכשלו כשלון טוטאלי מבחינתי. האם זה פוסל אותם לחלוטין אצלי? לא. למה? שוב אין יבואן מושלם. כשקונים רכב בודקים פלוסים ומינוסים. מקרים כאלה בהחלט נכנסים לעמודת המינוסים.

 

אם אני צריך לציין יבואן שבינתיים מצטייר אצלי באור חיובי מאוד בהקשר של טיפול בלקוחות שלו הוא דלק מוטורס.

 

מה קשור אותו בכיר בפיאט? לא ידוע. ראיתי לנכון לכתוב את זה לאחר מפגן החזרות שלך על אותה טענה שלי לגבי מחיר המצמדים וההקשר שלו למיטו. לא רואה למה הוא מפריע לדיון גם אם לא תורם. אולי מציק קצת בעין לחלק מהאנשים, אבל זו כבר בעיה שלהם.

עריכה אחרונה על ידי farkash7

HU-Panasonic CQC5401W, Comp- Hertz enenrgy, Sub- IDQ, AMP- Kicker ZX700.5

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

,,

מה שמעצבן בשרשור הזה ויסלחו לי חברי האלפיסטים,

אשר מול התשובה שקיבל פות"ש מהיבואן יהיה בסדר, הם פימפמו שיש למשפט הזה כיסוי

וסמוך עלינו ותתקשר אלינו בפרטי וכו' ולא מדובר בשיק ללא כיסוי.

 

ועל זה הם צריכים להכות על חטא ולאמר טעינו , לפחות במקרה הספציפי הזה.

 

סקרן גם אני לראות את החשבונית של 11K שעל פי כמה פרסומים שהובאו כאן בשרשור

הסכום היה צריך להיות בערך מחצית.

כתבתי כבר אתמול כי המחיר מונפץ, והיבואן כאילו השתתף בפתרון הבעיה והתיקון.

 

אבל .. ישה ובגירה - יש צד נוסף וזה מר עוזי, שלא עדכן בזמן אמת.

גם אני רשמתי לפני מספר ימים, כי אני מאמין כי היבואן יטפל בבעיה לשביעות רצונו.

מתוך הכרה את המערכת שם, ומתוך הגיון בסיסי כי זה לטובת המותג וכאחריות של רצון טוב.

כשם שיבואנים אחרים נוקטים.

עכשיו עוזי חוזר ומספר על הסיכום עם היבואן, וכי הסכים לכך ותיקן את הרכב.

 

מדוע הוא לא כתב על-כך כאשר קיבל את ההצעה. מיד היינו אומרים לו אל תסכים.

המחיר מונפץ אפשר לתקן בחצי מחיר ויותר מכך.. היו כאן אנשים אשר היו מנסים לעזור.

אבל - כאשר מביאים דבר מוגמר קשה להחזיר את הגלגל לאחור.

 

אני מקווה כי כמו במקרה של הפורד עם בעיית הקרע בצינור מערכת הקירור והנזק למנוע.

אשר בו דלק-מוטורס לקחה אחריות אח"כ , גם כאן היבואן יתעשת וייקח אחריות יותר רצינית.

 

אבל אין טעם לתקוף את החברה האלפיסטים, תאמין לי כי גם הם מאוד מאוכזבים.

אפשר לכסח את החלטות היבואן הלא חכמות. אבל לא לפגוע אישית בחברים בפורום.

אפשר לנהל דיון בצורה בוגרת לברר ולעזור, ובשפה .. מכובדת.

 

עוזי היה יכול לפנות גם בהודעה פרטית והיו מנסים לעזור... ולא לתקוף בחוצות העיר.

דבר אשר גורם לאנשים להתקבע ולהרגיש מותקפים.

העזרה מתבצעת לא כי חייבים או זו העבודה, עוזרים מתוך נכונות לעזור ובצורה מכובדת.

אפשר והוא ניסה כך במועדון אלפא, ושם הייתה בעיה ואי הבנה, חבל.

 

ושוב חבל שעוזי לא מעלה את החשבונית, כדי שנדע מה הייתה היקף הבעיה.

אני בעד עוזי.

ובפועל אני כועס על היבואן, ללא מידע על היקף הבעיה וזה גורם לי להרגיש לא הוגן.

וזו מבחינתי בעיה, ואני לא מרגיש נוח עם כך.

 

 

אייל.

עריכה אחרונה על ידי ליין מן

עצמאי בשטח - 1 מטר מהצד.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אם יש יבואן שאני מרוצה ממנו? לא יודע. עדיין לא רכשתי רכב מיבואן ואני מקווה שלא ארכוש אף פעם בחיי. לא כי יש לי משהו נגד יבואנים אני פשוט חושב שזה בזבוז מוחלט של כסף.

.

אני דווקא מאחל עבורך שכן תרכוש רכב חדש (מהניילונים כמו שאוהבים להגיד פה במחוזותינו..) ושזה יהיה משהו שאתה באמת רוצה, כי בזבוז כסף או לא, זו הרגשה אחרת לגמרי.

 

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כתבתי כבר אתמול כי המחיר מונפץ, והיבואן כאילו השתתף בפתרון הבעיה והתיקון.

 

אבל .. ישה ויניב - יש צד נוסף וזה מר עוזי, שלא עדכן בזמן אמת.

גם אני רשמתי לפני מספר ימים, כי אני מאמין כי היבואן יטפל בבעיה לשביעות רצונו.

מתוך הכרה את המערכת שם, ומתוך הגיון בסיסי כי זה לטובת המותג וכאחריות של רצון טוב.

כשם שיבואנים אחרים נוקטים.

עכשיו עוזי חוזר ומספר על הסיכום עם היבואן, וכי הסכים לכך ותיקן את הרכב.

 

מדוע הוא לא כתב על-כך כאשר קיבל את ההצעה. מיד היינו אומרים לו אל תסכים.

המחיר מונפץ אפשר לתקן בחצי מחיר ויותר מכך.. היו כאן אנשים אשר היו מנסים לעזור.

אבל - כאשר מביאים דבר מוגמר קשה להחזיר את הגלגל לאחור.

 

אני מקווה כי כמו במקרה של הפורד עם בעיית הקרע בצינור מערכת הקירור והנזק למנוע.

אשר בו דלק-מוטורס לקחה אחריות אח"כ , גם כאן היבואן יתעשת וייקח אחריות יותר רצינית.

 

אבל אין טעם לתקוף את החברה האלפיסטים, תאמין לי כי גם הם מאוד מאוכזבים.

אפשר לכסח את החלטות היבואן הלא חכמות. אבל לא לפגוע אישית בחברים בפורום.

אפשר לנהל דיון בצורה בוגרת לברר ולעזור, ובשפה .. מכובדת.

 

עוזי היה יכול לפנות גם בהודעה פרטית והיו מנסים לעזור... ולא לתקוף בחוצות העיר.

דבר אשר גורם לאנשים להתקבע ולהרגיש מותקפים.

העזרה מתבצעת לא כי חייבים או זו העבודה, עוזרים מתוך נכונות לעזור ובצורה מכובדת.

אפשר והוא ניסה כך במועדון אלפא, ושם הייתה בעיה ואי הבנה, חבל.

 

ושוב חבל שעוזי לא מעלה את החשבונית, כדי שנדע מה הייתה היקף הבעיה.

אני בעד עוזי.

ובפועל אני כועס על היבואן, ללא מידע על היקף הבעיה וזה גורם לי להרגיש לא הוגן.

וזו מבחינתי בעיה, ואני לא מרגיש נוח עם כך.

 

 

אייל.

 

אייל, אענה לך כך:

 

אני הסכמתי לתקן את הרכב ובכל הסכמתי להצעת היבואן מטעמי ושיקולי האישיים. ז ה אינו אומר שאני מקבל את מה שקרה וכי אין לי טענות כלפי היבואן. אנשים שהיו מודעים לתהליך ייעצו לי לא להסכים, אבל אני קיבלתי החלטה מטעמי האישיים.

 

אני לא תקפתי אף אחד, לא כאן ולא בפורום האלפיניסטי. כפי שסיפרתי, הפוסט הראשוני שלי שנשלח לקבוצת האלפיניסטים, לא פורסם מעולם ולכן, העזרה שלה ציפיתי-ייעוץ ותמיכה מצד אנשים שאולי נתקלו בבעייה דומה- לא התקבל. זה שמישהו בקבוצה ההיא טוען שהוא עזר לי בכך שהעביר את העניין ליבואן, זה סתמי כי אני לא צריך עזרה של אף אחד ופניתי בעצמי הן ליבואן והן ליצרן בעניין זה. התגובות שלי שזכו לביקורת מצדי הפאנבויז איך שהם נקראים כאן נובעים מכך שבקבוצה ההיא לא היו מסוגלים לקבל ביקורת אובייקטיבית הנכתבת מעל דפי מועדון אקסקלוסיבי שחושב שהדעה שלהם היא הדעה היחידה וכי כל מה שאומרים אחרים-אינו נכון.

אגב, אני לא ידעתי על הקשר בין קבוצת המועדון הזה לבין היבואן, מה שהתברר לי מאוחר יותר, עקב הודעתו של מנהל הקבוצה שהוא "עזר" לי בכך שהעביר את הפוסט שלי כלשונו ליבואן, אבל תקשורת אישית אכן היתה, אם כי לטעמי עקרה.

 

לסיכום נושא ה"עזרה". מה זאת עזרה? כשאתה כותב משהו בפורום או בקבוצת פייסבוק אתה מעלה פוסט ובו אתה מבקש את עזרת הציבור בעניין המטריד אותך, ראה הודעתי הראשונה בנושא זה בפורום זה. מכאן ואילך אתה או מקבל עזרה בדמות השתתפות של אחרים בבעיה שלך הן מנסיונם או מנסיונם של אחרים או בדמות עצות כאלה ואחרות. אין עזרה אחרת. אף אחד לא יכול לעזור לך מעבר לכתיבת דעתו ועצותיו. אני יכול לומר שדווקא בפורום הזה קיבלתי יותר תמיכה ועזרה בצורה שאליה אני מתכוון מאשר בכל מקום אחר. בפורום האלפיניסטי לא קיבלתי עזרה משום שהפוסט שלי לא פורסם כלל. יתרה מכך, כשהגבתי שם לשאלה של משתתף אחד, בנושא זהה לנושא המעניין אותי, קיבלתי מתקפה של ביקורת שהבהירה לי שאין לי מה לחפש שם וכי "עזרה" במובן עליו אנחנו מדברים, לא תגיע משם ולכן פרשתי.

 

לגבי פירוט חשבונית, בשלב הזה אני מעדיף שלא לפרסם את פרטיה. אשמח לשתף בעתיד במידה ואראה בכך משהו חיובי היכול לתרום לקהילה.

 

שבת שלום.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 1990 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...