Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

בעיה באלפא רומיאו מיטו מונזה 2015 [הוקפץ מחדש]


עוזי עזרתי
שימו לב! השרשור הזה בן 1990 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

יכול להיות הכל, אבל אני, מה לעשות, כותב את דעתי. לך הרי היה חשוב לכתוב (ולהמשיך לכתוב) את דעתך, לא? אני כתבתי את דעתי. מהניסיון שלי בגירים רובוטיים, והוא לא קטן, קלאץ' מתחמם בשימוש לא נכון בלבד. כשהוא מתחמם הרבה, מן הסתם הוא ייגמר בשלב כלשהו. יש גירים בהם יש תקלה סדרתית (DSG ופאוורשיפט), יש כאלה שלא (TCT - תבדוק היטב, קיים לא רק באלפא אלא גם בפיאט, ולמיטב זכרוני גם בחו"ל אין רקורד לתקלות סדרתיות שגומרות מצמדים).

 

קבל פוסט שנכתב בפורום בריטי לפני שלוש שנים: אם תקרא אותו יתכן ותוכל לחשוב שהכובת לקח את החוויה שלי ופשוט תרגם אותה לאנגלית:

 

I purchased a Giulietta 1.4 multi-air a little over a year ago. It hasn't even had it's first service yet and has around 10K miles on the clock. A few weeks ago, the car gradually started losing power. Brought the car to the Alfa garage as soon as it become obvious that there was a fault. Garage say that it was the clutch and also make the comment that it is "normal" that the clutch could wear after 10k miles. I am 50 years old and have had enough cars to know that this isn't true. Anyway, they dismantle the gearbox and report back to the warranty line that the clutch is worn without any sign of a causing factor. They say that the repair is chargeable. I complain to Alfa Romeo customer services and their response is that “…We stand by our findings that the wear and tear of the clutch was due to the style of driving”

 

I wrote to Steve Zanlunghi, the MD of Alfa Romeo and he responds as follows:

 

". As spelled out in the warranty coverage the clutch is a wearable item and not included within the coverage. The life expectancy is determined by driving habits and conditions. To be clear I am not making any allegation as to driving habits, but I am stating that the clutch is worn and has been determined not to be a defect by an authorized dealer.

 

At this time, I stand by the decision taken by our Customer Relations team."

 

It is total madness that one can spend £22,000 on a new car and then be told that a new clutch is required 12 months later and that the problem is down to the "style of driving". I plan to go straight to court, but is there any advice from readers?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 182
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

מדובר בקלאץ׳ במכונית ידנית.

אם אני רוצה, אני יכול לגמור קלאץ חדש באוטו ידני בעשרים דקות. בלי לנסוע יותר מקמ אחד.

בתור מכונאי, ב-99% מהמקרים, עם יש דפקט בדיסקת חיכוך או פלטת לחץ או מיסב החלקה או במזלג המפעיל, דפקט ברמת ייצור, העסק מתפרק תוך עשרות קמ. הכוחות שם אדירים. כל פגם בייצור יוצר תגובת שרשרת של כשל מוחלט.

הנהג הבריטי בעל הניסיון, אלק, מתאר מצב שהאוטו מאבד כח. קח שהוא אפילו לא יודע לזהות קלאץ מחליק (האוטו מאבד כח בגלל שהקלאץ מחליק).

אני מכיר בחור שמחסל קלאצ׳ים כל 3000 מייל. הוא לא מודה בפני איש שאינן יודע להפעיל נכון את הקלאץ׳ מחליף (לפעמים גם מתוכח) ומשלם.

כל הנכתב לעיל לא קשור לאוטו שלך. אצלך תיבה אוטומטית.

אין שום קשר בין המקרה שלך למקרה של הג׳ולייטה הזו, שבאותה המידה יכלה להיות כל אוטו ידני אחר.

בלי קשר לכל זה-

סמלת היו צריכים לדעתי לתקן לך את האוט על חשבונם.

על חשבונם,

על חשבונם.

התואיל לשים צילום חשבונית? תן להכניס עוד מסמר אחד. :)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

עוזי, אני מכבד את ההחלטות שלך.

ובעצם אתה אומר כעת, כי הכתיבה הייתה יותר לשתף אותנו.

אבל כדי לעזור מעבר לתמיכה במילים.. אנו צריכים עובדות

 

את הצעת המחיר - מה הייתה הבעיה, ומה טופל ברכב.

ללא הנתונים הללו, זה סתם לכעוס על היבואן.

ואני כועס.. אבל לא יודע על-מה.

אולי הבעיה הייתה, עקב הטיפול הקודם בצמה החשמלית של תיבת ההילוכים.

נוצר קצר אשר פגע במחשב תיבת ההילוכים ומכאן הנזק.

 

לכן אני שוב אני מפנה אותך לבעיה דומה.

אשר בה "דלק מוטורס" לקחו אחריות בדיעבד על תקלה במערכת הקירור במנוע.

ובעקבות תיקון הבעיה, נוצר צירוף נזקים גדול גם במחשב המנוע, והם כיסו הכל.

 

בלי מידע, נשאר לי רק לחזק אותך, וקצת.. לכעוס על היבואן.

 

 

אייל.

עצמאי בשטח - 1 מטר מהצד.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ממש מלחמת עולם משתוללת פה. עקבתי אחר השרשור ונמנעתי מלהגיב עד שתהיה תשובה חד משמעית בקשר לתקלה ולטיפול היבואן. למרות שאני מסכים עם החבר רומן, שבשימוש נכון המצמדים מחזיקים, אך בן אדם ממוצע שאינו מבין הרכבים ובצד הטכני קונה את הרכב כאוטומט. כאן כבר קיים כשל של היצרנים, אשר אינם מעבירים הדרכה במעמד מסירת הרכב. מזראטי נכוו מאד חזק עם הקוואטרופורטה הרובוטית בארה"ב, מכיוון שהנהג הממוצע נהג על הרכב במצב אוטומטי רגיל בפקקים, החנה לאחור בעליה וכד', מה שהביא למותו של המצמד הבודד בטרם עת. אותו הדבר תקף גם ל.ב.מ.וו עם הSMG. עד כאן קצת היסטוריה ומכניקה. בנוגע למקרה המצער שקרה, אולי באמת היה שימוש לא סביר ברכב, אין לדעת, אבל כפי שאומרים חובת ההוכחה על הטוען, והיבואן היה אמור להביא הוכחה, אם זאת היתה הסיבה לסירוב באחריות. יפה היה עושה היבואן, אם היה לוקח אחריות מלאה ומתקן את המצמדים על חשבונו, כסף קטן. עכשיו, יש עוד לקוח לא מרוצה וקהל רב שצועק בוז ושיתרחק מתוצרת המעולה של היצרן. באמת חבל, אבל השירות אף פעם לא היה הצד החזק של היצרנים האיטלקיים בלי שום קשר ליצרן. יצרו את הרכבים הטובים ביותר, אבל השירות...

Dorki, קצת לא לעניין הסיפור עם הבררה. כמובן שלדברי כזה קוראים פאשלה, אבל קורה. לפני יומיים (באמת) ראיתי סדרה 7 מועמסת על גרר. מכאן להפיק על כל התוצרת, אם אכן לא קיים כשל סדרתי?

57 מ"מ? מה זאת אומרת לא כל כך אוהב את ה164? פשוט חוצפה!;)

אלפא, מעלה את הדופק

alfa 164 Super V6 96', alfa 33 1.7 I.E

alfasud Sprint QV ,alfa 159 JTDm

'Lincoln Navigator 5.4 V8, Volga GAZ-24 74

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

דווקא דיון די מעניין, במיוחד לאור העובדה שמכל השרשור הזה הבנתי שהלקוח נשאר לבד מול היבואן, כשיש קהילה של חובבי אלפא ברקע שנראה היה מתבקש שתהיה יותר, איך נאמר, עם פנים לקהילה. זה די מעניין לראות איך אדם שבבעלותו אלפא ונתקל בבעיה כזו, מנסה לקבל אולי תמיכה מהקהילה שבעצם נוטה לספקנות ולא ממהרת לתמוך בו מול היבואן.

 

מצד שני הם באמת לא חייבים כלום כקהילה, לכל אדם בעל אלפא שמתעורר עם בעיה. אני לא יודע להגיד אם היבואן היה בסדר אם מימן 50% או לא, זו מדיניות והחלטה שלו בלבד. ללקוח יש את האופציה לבחור לרכוש רכב מיבואן קצת יותר אדיב או לקבל את גזירת הגורל. אין ספק שזה סיפור מבאס, אבל איך אומרים, לומדים מכוויות.

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

עוזי, אני מבין את הזעם שלך, באמת.

רק שבוא גם נקח דברים בפרופורציה, ביחס לעזרה ותגובות שקיבלת.

 

אף אחד לא מנע ממך לפרסם שום דבר בעמוד של מועדון אלפא. כשרצית - כתבת שם. כשרצית - מחקת.

ציפית לשכנע, ואתה עדיין מצפה, בכך שאתה מייצג איזו בעיה נפוצה. אבל זה לא המצב. לדוגמא, כשלי הייתה מיטו, גיליתי די מהר שבמזג אוויר קר קשה מאוד להעביר את הידית להילוך ראשון. זה לא מאוד הפריע לי, אבל חיפשתי באותם הפורומים שבהם כנראה חיפשת אתה, ומצאתי כמה שרשורים די ארוכים בנושא.

 

התגובות שלהן זכית בעמוד נבעו בדיוק מהמקום הזה; מזה שאתה מצפה מאנשים להתייחס לתקלה פרטנית שאתה חווית כמשהו יותר גורף. כדי לא להסיק ממקרה בודד על הכלל, לא צריך להיות פאנבוי. וגם כאן הגיבו לך ברוח דומה אנשים שדי רחוקים מהסטטוס הזה.

 

מרק10, הנושא הזה כבר נטחן יותר מהקפה במקינטה שלי. על כל יבואן יש מגוון סיפורים טובים ומגוון סיפורים שליליים. כאן לפחות מביאים לך וזלין.

תודה יבגני. הרסת לי את באטמן לתמיד.
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

קצת חפרתי בפורומים בחול וראיתי ריקול מ 2013 על מיטו 2 ליטר שמשפשפת פיזית את צמת הגיר ויוצרת בעיה בגיר בגלל נתק בצמה הזו.

 

בהתחשב בכך שכל הסאגה התחילה מנתק והלחמה בצמה, יכול להיות שבזה מדובר?

 

למרות שריקול מ 2013 לא אמור להופיע ברכב מ 2015.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מדובר בקלאץ׳ במכונית ידנית.

אם אני רוצה, אני יכול לגמור קלאץ חדש באוטו ידני בעשרים דקות. בלי לנסוע יותר מקמ אחד.

בתור מכונאי, ב-99% מהמקרים, עם יש דפקט בדיסקת חיכוך או פלטת לחץ או מיסב החלקה או במזלג המפעיל, דפקט ברמת ייצור, העסק מתפרק תוך עשרות קמ. הכוחות שם אדירים. כל פגם בייצור יוצר תגובת שרשרת של כשל מוחלט.

הנהג הבריטי בעל הניסיון, אלק, מתאר מצב שהאוטו מאבד כח. קח שהוא אפילו לא יודע לזהות קלאץ מחליק (האוטו מאבד כח בגלל שהקלאץ מחליק).

אני מכיר בחור שמחסל קלאצ׳ים כל 3000 מייל. הוא לא מודה בפני איש שאינן יודע להפעיל נכון את הקלאץ׳ מחליף (לפעמים גם מתוכח) ומשלם.

כל הנכתב לעיל לא קשור לאוטו שלך. אצלך תיבה אוטומטית.

אין שום קשר בין המקרה שלך למקרה של הג׳ולייטה הזו, שבאותה המידה יכלה להיות כל אוטו ידני אחר.

בלי קשר לכל זה-

סמלת היו צריכים לדעתי לתקן לך את האוט על חשבונם.

על חשבונם,

על חשבונם.

התואיל לשים צילום חשבונית? תן להכניס עוד מסמר אחד. :)

 

הבנתי. אני יכול להביא לך דוגמאות נוספות שבהן נאמר בפירוש שמדובר ב TCT, יש באתר קנדי סיפור של בחור שנאלץ להחליף TCT אחרי 17,000 ק"מ, רק לידיעה. מעבר לזה, אשמח אם תוכל לשפוך אור על שחיקת מצמדי TCT, מה הנהג לא עושה נכון על מנת לגרום לנזקים כפח שתוארו.

 

תודה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

עוזי, אני מכבד את ההחלטות שלך.

ובעצם אתה אומר כעת, כי הכתיבה הייתה יותר לשתף אותנו.

אבל כדי לעזור מעבר לתמיכה במילים.. אנו צריכים עובדות

 

את הצעת המחיר - מה הייתה הבעיה, ומה טופל ברכב.

ללא הנתונים הללו, זה סתם לכעוס על היבואן.

ואני כועס.. אבל לא יודע על-מה.

אולי הבעיה הייתה, עקב הטיפול הקודם בצמה החשמלית של תיבת ההילוכים.

נוצר קצר אשר פגע במחשב תיבת ההילוכים ומכאן הנזק.

 

לכן אני שוב אני מפנה אותך לבעיה דומה.

אשר בה "דלק מוטורס" לקחו אחריות בדיעבד על תקלה במערכת הקירור במנוע.

ובעקבות תיקון הבעיה, נוצר צירוף נזקים גדול גם במחשב המנוע, והם כיסו הכל.

 

בלי מידע, נשאר לי רק לחזק אותך, וקצת.. לכעוס על היבואן.

 

 

אייל.

 

תודה אייל על התמיכה.

 

מאחר וביקשת נתונים, אשמח לספקם.

 

הבעיה כעיקרון אובחנה כמצמד שיש צורך להחליפו. הפירוק הבהיר, כך על פי המוסך, שהמצמדים גמורים, כולל מפעילי המצמדים ולכן היה צורך להחליף את כל המכלול. כפי שציינתי עלות כל החלקים והעבודה היא 11,400 ש"ח. מתוכם השתתפות היבואן עמדה של 50%.

 

הטיפול המוקדם בצמה לא אובחן כגורם לבעיה, זאת על פי המוסך המטפל, שהיה אגב לא זה שתיקן את הצמה. עקב מצב המצמדים, כפי שראיתי במו עיני, שחיקה שכזאת לא יכולה להיגרם בפרק זמן כל כך קצר שבים תיקון הצמה לבין החלפת המצמדים (מספר שבועות) אבל אני מודה שאינני מומחה.

 

כעיקרון עלות החלפים העיקריים-ערכת מצמד ושני מפעילי מצמדים הסתכמה בכ 7,300 ש"ח וזה לא כולל את עלות העבודה, לא כולל קומפוננטים מסביב. אלו אגב מחירי החלפים של אלפא, מקבלים אותם בכל מוסך שאליו תפנה.הגיבו כאן לעלות ברכבים אחרים אבל לי נראה שעלות חלפים אלו ברכבי אלפא גבוהה במיוחד.

 

עכשיו, גם ע ם הנתונים הללו, אינני כועס על איש. אני רק מאוכזב, הן מתוצאה של נהיגה ברכב ייחודי ואיכותי, כך לפחות חשבתי והן מתגובות היבואן והיצרן.

 

מעבר לכל זה, זה רק כסף.. :-) וגם אולי בזבוז של זמן. מה שבטוח, זהו שיעור מאלף שאת מקנותיו אני מתכוון ליישם במלואן.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

עוזי, אני מבין את הזעם שלך, באמת.

רק שבוא גם נקח דברים בפרופורציה, ביחס לעזרה ותגובות שקיבלת.

 

אף אחד לא מנע ממך לפרסם שום דבר בעמוד של מועדון אלפא. כשרצית - כתבת שם. כשרצית - מחקת.

ציפית לשכנע, ואתה עדיין מצפה, בכך שאתה מייצג איזו בעיה נפוצה. אבל זה לא המצב. לדוגמא, כשלי הייתה מיטו, גיליתי די מהר שבמזג אוויר קר קשה מאוד להעביר את הידית להילוך ראשון. זה לא מאוד הפריע לי, אבל חיפשתי באותם הפורומים שבהם כנראה חיפשת אתה, ומצאתי כמה שרשורים די ארוכים בנושא.

 

התגובות שלהן זכית בעמוד נבעו בדיוק מהמקום הזה; מזה שאתה מצפה מאנשים להתייחס לתקלה פרטנית שאתה חווית כמשהו יותר גורף. כדי לא להסיק ממקרה בודד על הכלל, לא צריך להיות פאנבוי. וגם כאן הגיבו לך ברוח דומה אנשים שדי רחוקים מהסטטוס הזה.

 

מרק10, הנושא הזה כבר נטחן יותר מהקפה במקינטה שלי. על כל יבואן יש מגוון סיפורים טובים ומגוון סיפורים שליליים. כאן לפחות מביאים לך וזלין.

 

יבגני, אתה לא קורא בדייקנות את מה שאני כותב. בוודאי שמנעו ממני לפרסם בקבוצת הפייסבוק של אלפא. הפוסט שלי נשלח אבל עוכב ולא אושר לפרסום על ידי מנהל הקבוצה. אני מחקתי את התגובות שלי לפוסט אחר לחלוטין שמישהו כתה באותה הקבוצה. מאחר והפוסט ההוא נגע בשאלה לגבי הגיר של רכב דומה לשלי, אתה יכול להבין שהיה לי מה לומר. את התגובות הללו מחקתי מהסיבות שפירטטי בתגובות אחרות שלי כאן.

 

אתה טועה גם לגבי אבחון הבעיה. אני לא טענתי שהבעיה היא בעיה נפוצה או גורפת. להיפך, אם תחזור לפוסט המקורי שלי תגלה שאני כותב שלא מצאתי עדויות לבעיה דומה לא בישראל לפחות ולכן, המסקנה שלי היהת שמדובר בבעיה נקודתית, ככל הראה כשל נקודתי ברכב שלי. על רקע זה, ציפיתי לפתרון שונה מזה שהוצע לי לבסוף.

 

מאידך, מבחינתי זה לא משנה. לו הבעיה היתה גורפת, מן הסתם היא היתה מוגדרת בעיית יצרן. לו היא נקודתית ומדובר ברכב איכותי למדי, תסכים איתי ששחיקה של מצמד כזה איכותי, דבר נדיר בפני עצמו, היא לא סבירה.

 

עכשיו יש התולים את הבעיה במה שקרוי "סגנון נהיגה". אז, אני מוכן לבחון את העניין בפניהם של חמישה מומחי רכב, שמאי רכב מוזמכים או כל מומחה נהידה שייבחרו על מנת להגיע למסקנה גורפת האם "סגנון הנהיגה" שלי הוא שגרם לבלאי המואץ, או שהיהת כאן בעיה אחרת, נקודתית אין לי בה יד ורגל.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ממש מלחמת עולם משתוללת פה. עקבתי אחר השרשור ונמנעתי מלהגיב עד שתהיה תשובה חד משמעית בקשר לתקלה ולטיפול היבואן. למרות שאני מסכים עם החבר רומן, שבשימוש נכון המצמדים מחזיקים, אך בן אדם ממוצע שאינו מבין הרכבים ובצד הטכני קונה את הרכב כאוטומט. כאן כבר קיים כשל של היצרנים, אשר אינם מעבירים הדרכה במעמד מסירת הרכב. מזראטי נכוו מאד חזק עם הקוואטרופורטה הרובוטית בארה"ב, מכיוון שהנהג הממוצע נהג על הרכב במצב אוטומטי רגיל בפקקים, החנה לאחור בעליה וכד', מה שהביא למותו של המצמד הבודד בטרם עת. אותו הדבר תקף גם ל.ב.מ.וו עם הSMG. עד כאן קצת היסטוריה ומכניקה. בנוגע למקרה המצער שקרה, אולי באמת היה שימוש לא סביר ברכב, אין לדעת, אבל כפי שאומרים חובת ההוכחה על הטוען, והיבואן היה אמור להביא הוכחה, אם זאת היתה הסיבה לסירוב באחריות. יפה היה עושה היבואן, אם היה לוקח אחריות מלאה ומתקן את המצמדים על חשבונו, כסף קטן. עכשיו, יש עוד לקוח לא מרוצה וקהל רב שצועק בוז ושיתרחק מתוצרת המעולה של היצרן. באמת חבל, אבל השירות אף פעם לא היה הצד החזק של היצרנים האיטלקיים בלי שום קשר ליצרן. יצרו את הרכבים הטובים ביותר, אבל השירות...

Dorki, קצת לא לעניין הסיפור עם הבררה. כמובן שלדברי כזה קוראים פאשלה, אבל קורה. לפני יומיים (באמת) ראיתי סדרה 7 מועמסת על גרר. מכאן להפיק על כל התוצרת, אם אכן לא קיים כשל סדרתי?

57 מ"מ? מה זאת אומרת לא כל כך אוהב את ה164? פשוט חוצפה!;)

 

כמה נקודות.

 

א.אין אחריות מצד סמל"ת על מצמדים באשר הם בכלל!

 

ב.אדם מהיישוב, כשהוא קונה אלפא "אוטומטית", הוא יודע שהוא מקבל TCT שהוא מבחינת ההדיוט, רכב אוטומטי לכל דבר ועניין. עכשיו, אם יש נוהג נהיגה ספציפי לרכבי TCT הביאו אותו לידיעת הציבור. כל עוד זה לא נעשה, נהג נורמטיבי יתייחס ל TCT כאל רכב אוטומטי רגיל וינהג בו כאילו היה רכב עם תיבת הילוכים אוטומטית פלנטרית. מכאן לדעתי שורש הבעיה. הטוען אינו יכול להוכיח שימוש לא סביר אבל כפי שהסברתי, אין חיה כזאת כי, למיטב ידיעתי, אין סייג לשימוש ב TCT מבחינת היבואן. תשאל את נציג המכירות באולם התצוגה של אלפא, אני לא בטוח שתקבל תשובה המורה לך לנהוג אחרת מאשר גיר אוטומטי.

 

ג.יפה היה עושה היבואן לו היה לוקח אחריות- יפה אמרת אבל היבואן חשב אחרת ממני וממך ומעוד כמה משתתפים בדיון הזה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

Dorki, קצת לא לעניין הסיפור עם הבררה. כמובן שלדברי כזה קוראים פאשלה, אבל קורה. לפני יומיים (באמת) ראיתי סדרה 7 מועמסת על גרר. מכאן להפיק על כל התוצרת, אם אכן לא קיים כשל סדרתי?

57 מ"מ? מה זאת אומרת לא כל כך אוהב את ה164? פשוט חוצפה!;)

 

תקלות מתרחשות בכל רכב וזה בסדר, הבעיה היא בהתנהלות של היבואן. מי שיקרא את סיפור האלפא בררה יבחין בלא מעט קווים מקשרים עם המקרה הנוכחי.

 

טעיתי לחשוב שמאז השתנה משהו בסמל"ת, לצערי זה לא כך.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תקלות מתרחשות בכל רכב וזה בסדר, הבעיה היא בהתנהלות של היבואן. מי שיקרא את סיפור האלפא בררה יבחין בלא מעט קווים מקשרים עם המקרה הנוכחי.

 

טעיתי לחשוב שמאז השתנה משהו בסמל"ת, לצערי זה לא כך.

 

הצצתי בשרשור (המעייף יש לומר) ההוא.

 

אכן, קוי דמיון מעניינים, מקרה שאירע לפני 9 שנים ובכל זאת, נתקלתי שם בציטוטים של נפשות שהכרתי מהשרשור שלי והם נשמעים כמו תקליט שבור שחוזר על עצמו.

 

ואני אומר את זה בכל הרמות...

 

איך אומרים, אין עשן בלי אש.

 

שבת שלום.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 1990 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...