Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3337 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

תודה לכל מי שהגיב וענה. על פניו נראה שבספר רכב עצמו השמן המומלץ אינו עונה על דרישות היצרן במלואן, או שמספיק שהשמן עומד באחד משני התקנים(?).בכל מקרה אני אבחר בשמן שהספר ממליץ או מקביל לו או שאצליח להשיג את השמן שעומד בתקן API CH-4.

פורסם

כאן תמצא שמנים מתאימים:

http://www.justmotor.co.il/items~140~0~16540-16541.htm

 

תראה למשל את השמן של KIXX שמלבד זה שהוא במחיר טוב הוא סינטטי מלא בצמיגות 10W30 ועומד בתקן API מחמיר יותר מהתקן המקורי.

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

פורסם

אם אתה כל כך מתלבט אז למה אתה לא קופץ למוסך המורשה יבואן שטיפלת בו, שואל מה שמו לך בכל הטיפולים הקודמים, הולך לחנות וקונה בחצי מחיר וסגרת עניין.

פורסם
5W30 של מוטול תקן 505.01.

זה מה שאני משתמש בקיה טורבו דיזל שלי.

http://www.justmotor.co.il/Product/%D7%A9%D7%9E%D7%9F-%D7%9E%D7%A0%D7%95%D7%A2-motul-8100-x-clean-fe-5w30--5l

 

קניתי במקום אחר בפתח תקוה באותו מחיר פצצה.

 

505.01

לפי וככל הידוע לי הוא בצמיגות 5-40, אתה גם מוזמן לראות באתר הזה:

 

http://www.opieoils.co.uk/c-751-vw-50501-engine-oil.aspx

 

אשמח אם תצלם את המיכל שמן שנראה 5-30 בתקן 505.01.

פורסם
505.01

לפי וככל הידוע לי הוא בצמיגות 5-40, אתה גם מוזמן לראות באתר הזה:

 

http://www.opieoils.co.uk/c-751-vw-50501-engine-oil.aspx

 

אשמח אם תצלם את המיכל שמן שנראה 5-30 בתקן 505.01.

תבדוק בלינק בציטוט באתר של אבי. תגדיל את התמונה ותראה.

בנוסף כתבתי בשרשור לינק ל-PDF על השמן.

פורסם

היי shsss, תסתכל כמה הודעות אחורה רשמתי ששמו לי 5w30 (לפי החשבונית) אני מניח שזה היה כמו השמן המומלץ בספר רכב (שאגב אינו עומד בתקן API CH-4 אלא רק ב CF), ולעצם העניין , אני לעולם לא אחזור יותר למוסך המורשה שם טיפלתי ברכב בגלל הסיפור שהיה לי אתם בפעם האחרונה (לא אחזור על זה, כבר דיברתי על כך בפורום. בגדול, מחיר מופקע על חלק שהייתי צריך להחליף שלבסוף הזמנתי לבד מחו"ל והרכבתי לבד וחסכתי כ 2000 שקלים).

 

אם אתה כל כך מתלבט אז למה אתה לא קופץ למוסך המורשה יבואן שטיפלת בו, שואל מה שמו לך בכל הטיפולים הקודמים, הולך לחנות וקונה בחצי מחיר וסגרת עניין.
פורסם

אגב, יש דבר אחד שלא הבנתי ברמה העקרונית, כשבספר הרכב רשומים 2 תקנים עבור השמן, האם צריך למצוא שמן שעומד בשני התקנים או שמספיק רק אחד מהם?

אני שואל כי שמתי לב שלא קיים (לפחות בישראל) שמן בצמיגות 5W30 שעומד בתקן ACEA B4 וגם בתקן API CH-4.

אשמח אם מישהו יתייחס לנקודה זו.

×
×
  • תוכן חדש...