Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3356 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

נכון לרגע זה אני מעוניין לקנות רכב בתקציב של 50000 ש"ח משומש כמובן שיהיה רכב ראשון (ויחיד)

למשפחה

אנחנו כרגע זוג עם ילדה בת שנה (החשיבה היא לא כל כך קדימה לילד נוסף אז זה לא שיקול כרגע)

 

צמצמתי את האפשרויות לטויוטה יאריס או הונדה ג'אז זאת לאחר הרבה המלצולת בנושאי אמינות ביצועים אבזור ובטיחות

אני יודע שתמיד יהיו אופציות אחרות שטובות בקריטרייות אחד ופחות באחר אבל אלו כרגע נראה לי הכי רלוונטיות

 

אשמח אם תעזרו לי בכמה שאלות

1. מאילו בעיות בדגמים או שנתונים מסויימים כדאי להזהר ביאריס ובג'אז?

2. ג'אז קשה מאוד למצוא וראיתי שבאוטו סנטר בגלילות יש דגמים (למרות הקילומטראז הגדול בחלק גדול מהם, האם אוטו סנטר נחשבים אמינים?

3. ראיתי שלטויוטה סלקט יש מבחר של רכבי יראיס אך הם מתומחרים גבוה (מחירות ומעלה) האם יש להם יתרון מעבר לשנת אחריות?

 

תודה מאוד לעזורים ואם יש המלצות על רכבים אחרים אשמח לשמוע

פורסם

לאחר שגם אני נואשתי למצוא ג'אז טובה ולא התלהבתי מהתמחור הגבוה של יאריס / ספייס וורסו , לבסוף קניתי ניסאן נוט במחיר מעט גבוה מתקציבך. היא פחות חסכונית משתיהן אבל בתמורה קבלתי רכב עם מעט מאוד ק"מ ועם נסיון טוב מאוד איתו במשפחה.

השוק שלו לא טוב . קח זאת בחשבון.

 

אם תרצה עוד מידע , פנה בפרטי

פורסם

אני לא מכיר שנתונים בעייתיים, אני יודע רק שבסוף העשור הקודם (2008 אם אני זוכר נכון) שווקה גרסה עם גיר רובוטי חד מצמדי פחות מומלץ. גם מהגרסה ההיברידית הייתי נמנע (עזוב שהיא לא חסכונית, יש גם בעייה של צריכת שמן מוגזמת שמביאה לשיפוץ מנוע- בוכנות, גל ארכובה, לא האמינות של דגמי הבנזין). גם היאריס שווקה בדורה השני עם גיר רובוטי חד מצמדי, לא נהגתי אבל אומרים שהוא לא מהמשובחים.

פורסם
אני לא מכיר שנתונים בעייתיים, אני יודע רק שבסוף העשור הקודם (2008 אם אני זוכר נכון) שווקה גרסה עם גיר רובוטי חד מצמדי פחות מומלץ. גם מהגרסה ההיברידית הייתי נמנע (עזוב שהיא לא חסכונית, יש גם בעייה של צריכת שמן מוגזמת שמביאה לשיפוץ מנוע- בוכנות, גל ארכובה, לא האמינות של דגמי הבנזין). גם היאריס שווקה בדורה השני עם גיר רובוטי חד מצמדי, לא נהגתי אבל אומרים שהוא לא מהמשובחים.

 

מעבר לשנים האלו שהם לא רלוונטים החל משנת 2012 לא קיימת לדעתך בעיה מוכרת?

פורסם

בעיה מוכרת קיימת בדגמי הג׳אז ההיברידים, כפי שהוזכר ע"י bencl100

Subaru BRZ 2.4 6MT | Ford Focus 1.5 ST_Line  

 

פורסם
אני לא מכיר שנתונים בעייתיים, אני יודע רק שבסוף העשור הקודם (2008 אם אני זוכר נכון) שווקה גרסה עם גיר רובוטי חד מצמדי פחות מומלץ. גם מהגרסה ההיברידית הייתי נמנע (עזוב שהיא לא חסכונית, יש גם בעייה של צריכת שמן מוגזמת שמביאה לשיפוץ מנוע- בוכנות, גל ארכובה, לא האמינות של דגמי הבנזין). גם היאריס שווקה בדורה השני עם גיר רובוטי חד מצמדי, לא נהגתי אבל אומרים שהוא לא מהמשובחים.

 

הבעיה של תצרוכת שמן מוגברת קיימת באינסייט 2012 והלאה ולא בג׳אז ההיברידית, למרות שהן חולקות מנוע זהה.

×
×
  • תוכן חדש...